deze past er inieder geval wel al in 8cm Crystal blue fan, met 4 blauw gekleurde leds Mooi afgewerkte koeler met zeer mooi licht effect. De koeler is voorzien van 4 blauwe leds die zorgen voor een extra effect. - Afmetingen: 80x80x25mm - Voltage: 12V DC - Stroom: 0,11A - Vermogen: 1,32W - Snelheid: 2500RPM - Maximale Air Flow: 28,76CFM - Geluidsniveau: 27,45dBA - Sleeve bearing - Tollerantie: ±10%
Ja maar het is zonde om een cooler te kopen nu ik er een heb gewonnen. Hoe duur is die cooler eigenlijk rukkonijn??
je kan er een 80mm fan inzetten ,MAAR dan moet je dus een aantal dingen wegknippen. er staat een turorial over op xbox-scene zal je ff een preciezere link zoeken.... heb em gevonden: hier
15 euro ofzow, idd je moet wat dremelen. maar dat is het wel waard maar je hebt echt tig verschillende fans zie ik die erin kunnen
http://www.spire-coolers.com/fcc.asp?prodid=169 Hier staat de enige info over de cooler die ik kan vinden
das een heat-sink met fan erop hoop toch dat je van plan bent alleen die fan erin te gaan zetten of heb je ook alleen maar die fan???
Ik moet eerlijk tegen je zijn ik heb hier nul procent verstand van en ik zou niet weten wat een fan is (schaam schaam). Ik heb trouwens alles gekregen wat er op die pagina staat aan gegeven
heat-sink is dat metalen dat onder die fan (=ventilator) zit maar je kan dus alleen de fan in je xbox zetten.
als je een paar posts trug leest van mij zie je een link naar een tutorial waar alles uitgelegd word met plaatjes over het inbouwen van een 80mm fan in je xbox.....
hij heeft zelf een 80mm fan die wil ie in zen xbox zetten waar maar plaats is voor 70mm fans (die moeilijk te krijgen zijn) en dus moet je wat weghalen