1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cooler

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Koen vd Pijl, 6 jul 2004.

1. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3

dikke asso :mad:

had ik dat maar _O_ :'-( _O_

2. gerjan

gerjan Guest

lol wat moet je met 3 (4 ) xboxen? maar je hebt het idd goed voor elkaar, mijn fan zit er nu ook in:

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2004
  3. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Relaxed gerjan..ik vind persoonlijk blauwlicht het vets. Heb je nog meer plannen voor je Xbox?

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, 3 xboxen (2 limited editions), vette tv, vette audio installatie, volgens mij bijna alle xbox titels.
    Hoe rijk ben je wel niet :eek:
    En terwijl ik naar dat moois kijk, ontgaat me bijna dat je crystal edition mooi verlicht is!

Laatst bewerkt: 10 jul 2004
  5. gerjan

gerjan Guest

mwah kheb hem gespoten, en mij jewel verlicht, alleen dat past nu ff niet:p de ccfl pas niet onder de fangril :mad: ff wat op verzinnen. En ik wordt gek vd draden troep.

Zo ziet de jewl +fangrill er uit:

En daar moet dan die blauwe ccfl onder, maar dat past dus, niet en ik ben ook niet tevreden over die fangrill

6. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    wel netjes gedaan, gerjan. Anders zou je eens moeten proberen zonder de fangrill. Ik bedoel, je bent er zelf al niet tevreden over en je komt daardoor ook nog eens ruimte tekort. Probeer het maar eens zonder fangrill, wie weet. Trouwens, je fan zit er netjes in :)

7. gerjan

gerjan Guest

tja ik kijk wel ff of verzin wel wat. ff aan tyksak vragen

8. Camiel81

Camiel81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens ook mogelijk om blauwe leds in de voorkant te zetten bij de eject knop in plaats van de rood/groen/oranje led?

9. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had eerst 2 zwarten Xboxen (halo system link_O_) maar daar heb ik er een van verkocht en ik heb ook nog een groene Limited edition nog steeds dicht in doos op zolder achter de schot staan naast mijn andere (oude) spelcomputers..

10. gerjan

gerjan Guest

Ja, maar dat zijn 3mm leds, en dus heeeeeel klein, is een pruts werkje geloof ik

11. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    @ Camiel81

Als je HIER kijkt en dan bij Add LEDs/Lights to Xbox/Controller dan moet je wel iets wijzer worden heb zelf nog niet de tijd gehad om uit te zoeken als je meer weet dan hoor ik het graag als het je gelukt is want ik wil dat ook nog doen. Waarschijnlijk moet je gewoon weten welke type leds er in gaan die 2 kleurig zijn en die er dan gewoon in solderen inplaats van de originele ledjes...

12. gerjan

gerjan Guest

hm kheb al een oplossing voor de fangrill, die is namelijk bedoelt voor op een fan ofzo;) en de ccfl is ook bedoelt voor op een fan, dus ik heb ze aan elkaar geschroefd, nu nog stukje vd schroefjes afzagen en het past !

13. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben benieuwd...

Deel Deze Pagina