Damn, 3 xboxen (2 limited editions), vette tv, vette audio installatie, volgens mij bijna alle xbox titels. Hoe rijk ben je wel niet En terwijl ik naar dat moois kijk, ontgaat me bijna dat je crystal edition mooi verlicht is!
mwah kheb hem gespoten, en mij jewel verlicht, alleen dat past nu ff niet de ccfl pas niet onder de fangril ff wat op verzinnen. En ik wordt gek vd draden troep. Zo ziet de jewl +fangrill er uit: En daar moet dan die blauwe ccfl onder, maar dat past dus, niet en ik ben ook niet tevreden over die fangrill
wel netjes gedaan, gerjan. Anders zou je eens moeten proberen zonder de fangrill. Ik bedoel, je bent er zelf al niet tevreden over en je komt daardoor ook nog eens ruimte tekort. Probeer het maar eens zonder fangrill, wie weet. Trouwens, je fan zit er netjes in
Is het trouwens ook mogelijk om blauwe leds in de voorkant te zetten bij de eject knop in plaats van de rood/groen/oranje led?
Ik had eerst 2 zwarten Xboxen (halo system link) maar daar heb ik er een van verkocht en ik heb ook nog een groene Limited edition nog steeds dicht in doos op zolder achter de schot staan naast mijn andere (oude) spelcomputers..
@ Camiel81 Als je HIER kijkt en dan bij Add LEDs/Lights to Xbox/Controller dan moet je wel iets wijzer worden heb zelf nog niet de tijd gehad om uit te zoeken als je meer weet dan hoor ik het graag als het je gelukt is want ik wil dat ook nog doen. Waarschijnlijk moet je gewoon weten welke type leds er in gaan die 2 kleurig zijn en die er dan gewoon in solderen inplaats van de originele ledjes...
hm kheb al een oplossing voor de fangrill, die is namelijk bedoelt voor op een fan ofzo en de ccfl is ook bedoelt voor op een fan, dus ik heb ze aan elkaar geschroefd, nu nog stukje vd schroefjes afzagen en het past !