1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

copie of Orgineel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wallace, 21 jul 2002.

1. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik bedoel: je comp kan ze toch niet lezen, dus kan je ze toch ook niet duppen

2. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    mod-chips zuigen gewoon

3. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Je kan die games gewoon downen, dus je pc hoeft ze niet te lezen. lijkt mij trouwens dat je die games ook gewoon kan kopieren want je speelt ze toch niet af op je pc.

en waarom zuigen mod chips precies?

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2002
  4. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat je pc alleen maar een gedeelte leest van wat er op het schijfje staat, ik heb xp en mijne leest ze trouwens helemaal niet ( ik heb wel een dvd-cd rom drive)

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik d8 dat je ze niet kon kopiƫren om de zogenaamde '2nd layer'.
    DVD-branders die 2 layers kunnen schrijven zijn (nog) niet te betalen en daarom kan je Xbox spellen niet branden...

6. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder al te veel info weg te geven: De games worden gewoon geripped op een (erg) makelijke manier, welke manier dit is, moet iedereen zelf maar uitvinden. Daarna worden ze gewoon 'gestripped' D.w.z. bijvoorbeeld de intro die verwijderd wordt, tussenfilmpjes of andere dingen. Zo kan een game uit gebracht worden op een formaat van 1 of 2 cd's.

Overigens is de grootste game momenteel Halo, en die is compleet met alles erop en eraan niet groter dan ca. 3.9 gig. Een dvd schrijver welke ook 2nd layer kan schrijven is absoluut dus niet nodig.

7. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Mod chips met als doel om import games c.q. NTSC games te kunnen spelen welke b.v. pas over een jaar of nooit uit komen, lijkt me prima. Als je gaat modden om illigaal games te kunnen verkrijgen en zo persee voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten en daarmee doelbewust de markt naar de donder helpt, is gewoon not done.

8. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    dus met een normale comp kan je ze dus niet branden??
    en ik hoef geen games waar de fimpies vanaf zijn gehaald, enne je kan toch geen 3,9 gigabite op een normale cd-r zetten??

9. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we nu iets te diep in de materie gaan verzanden en dat dit niet echt het doel van dit topic is geweest.

Maar om je vraag te beantwoorden: Als je je xbox zou modden dan kan je daarmee normale cd's af laten spelen. Dus kan je wel branden (immers gewone cd's worden dan ook geaccepteerd). Releases worden gewoon gestript waar nodig, en komen dan op 1 of 2 cd's uit.

Je zal dus hooguit rond de 700 mb per game uitkomen. Overigens is Halo qua grote momenteel wel een uitzondering, de meeste halen inclusief alle muziek en movies de 1.5 gig niet eens.

En nu gaat Zooi verder zwijgen.

10. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin trouwens wel dat ieder voor zich moet weten om zo'n ding aan te schaffen. ik zou t zelf nooit doen, omdat ik t niet nodig vind en omdat ik nog steeds niet begrijp hoe je zo'n spel kan duppen. maar voor iedereen die er wel behoefte in heeft moet het zelf weten!

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    je kan ook je spellen op dvd branden...dan heb je het hele spel..... Dit kan met een "gewone" dvd brander...

12. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou weer een dvd-brander, en geef es een voorbeeld van zo'n ding

13. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het woord zegt het toch al?

14. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar hoe ziet t eruit, waar kan je zo'n ding kopen, is t te betalen, want anders koop ik ook zo'n ding kan ik lekker dvd's kopieeren:9

15. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Jupz, maar zolang ze dat kunnen ontwijken zal dat natuurlijk niet gebeuren. cd's zijn toch nog net een stukje goedkoper dan dvd's om aan te schaffen. Maar je hebt wel gelijk. Voor persoonlijke 'backups' kan je natuurlijk net zo goed dvd's gebruiken.

16. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    zit een dvd brander eigenlijk ook op je comp??
    ik heb zelf een sony CRX140E, kan t daar mee?

17. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff rondgekeken op de bekende plaatsen en cd's worden haast niet gebruikt. Schijnt niet altijd te werken en laden duurt langer. En voor DVD R betaal je tegenwoordig maar 2,30 euro.

Ik had hem vrij vroeg. hij was iets van 500 of 600 euro. Pioneer. Moet je ff bij mycom of dynabyte.nl kijken. Geloof dat er al nieuwere versies zijn.
    ps. Je kunt niet zomaar dvd's copieren. Zijn allemaal beveiligd. Moet je weer wat aparts doen.

Laatst bewerkt: 22 jul 2002
  18. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0

HDD is the secret :)

*gniffel* Zooi gaat nu echt verder zijn mond houden, deze discussie wijkt compleet af van het orginele topic idee.

19. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, maar Chris had het over dvd's, niet over de xbox. Dus dat mag mischien.

Op sommige lol

Deel Deze Pagina