zou mooi zijn dat 2 doa3 babes tegen mekaar vechten, en dat elke ronde dat ze verliezen een kledingstuk uitmoet
Jezus wanneer krijg je nu zo'n xboxie? Ik ben heb nu 2uur gespeeld en geen xbox gezien. Wat hebben jullie als moeilijkheidsgraad aan staan? Ik had gewoon normal maar ben terug gestapt naar easy om wat meer ventjes beer te kunnen halen maar ook dat hielp niet echt. Heb een brons bekertje gewonnen maar geen xbox En wat halen jullie dan zo een beetje qua punten/hoeveelheid ventjes ? Ik zit zo tussen de 6 tot 13 ventjes met 5000000 tot 8000000 punten. Is dit veel te laag dat ik daarom geen xboxen krijg?
t schijnt ook zo te zijn als je 3 keer (hoeft niet persé in hetzelfde spel geloof ik) van de characters hun unieke item pakt, bv. Ayane = vlinder Bayman = horloge Hitomi = pan Bass = cowboyhoed Leon = planten Pot dat je dan ook een costume unlocked, ipv de xbox icoontjes.. worth a try... ohja, het krijgen van een xboxitem schijnt ook samen te hangen met het aantal punten dat je haalt in iedere ronde, dus veel specials, counters en combo's maken... allemaal een beetje vaag, maar ik geloof niet dat t allemaal maar 100% random is...
ik heb al eens met hitomi een pan met een ei erin opgeraapt, whiiiiiiiieeeeeee hitomi is me favoriet in doa3
Ik hoop dat je gelijk hebt T-botjuz, dan heb ik al één horloge voor bayman. En ik heb ook eens iets vaags met een ander gepakt. Net nog een boek met die ouwe gevonden. Dus nu hopen dat je gelijk hebt en dat die item worden onthouden aangezien ik hem zo uit moet gooien. We zien wel dan. Lat het weten als het echt zo werkt of als je nog wat anders weet om die costumes te krijgen.
Echt jammer dat er geen nude cheat inzit Of wel? Heb het zelf niet maar vandaag enkele uurtjes gespeeld. Prachtig gewoon.
o dat ga ik ook ff proberen ik zat me ook al af te vragen hoe je de nieuwe pakjes moest unlocken thx m8
hmm haal ik 27 wins met ein in survival, blijkt dat ik 3 golden trophys in time trial moet halen Ik heb die van Zack er nu bij, hij heeft er 4 in totaal, ik heb dat glitterpakje van hem, wel grappig. Krijg je door 20 wins in survival te halen, lukte bij eerste poging, is niet zo moeilijk