1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

costuums doa3

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 3 apr 2002.

1. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren 3x de persoonlijke item van Bayman(niet in één survival ronde) maar daar krijg je niet zijn extra pakje mee :mad: dus de mogelijkheid om via de persoonlijke items het pakje te halen is onzin? Of moet je 3x het item vinden in één survival ronden (wat dus netzo moeilijk is als een xbox item krijgen want die heb ik ook nog steeds niet gezien).

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gister kwam ik een xbox item tegen met hitomi, nu heb ik costuum 3, de xboxitem ziet eruit als een zilveren x met een groen logo in het midden(zoals de eerste foto's van de xbox, toen er nog weinig over bekend was)

3. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb er net één gehaald. Mijn eerste overigens. Het duurt mij veel te lang.

4. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je er één per uur. Mijn laatste post was om 16:30 en nu om 18:30 heb ik er weer twee gehad. Dus 3 in drie uur. Misschien is het jullie ook opgevallen anders vind ik het leuk om te horen of dat bij jullie ook uit komt.

5. Paula

Paula Guest

6. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vandaag weer 2 uurtjes gespeeld om de 2 pakjes van Hitomi te krijgen. Het lijkt er dus sterk op dat het gewoon een uurtje spelen is met één figuur voor één xbox item. Het zou eventueel ook de punten kunnen zijn die je haalt met survival maar dat lijkt me minder voor de hand liggend aangezien ik echt rond het uur spelen per xbox-item zit terwijl je niet continue hetzelfde aantal punten haalt in een uur.

7. Mr. X-box

Mr. X-box X degenerate

Leuk Bevonden:
    0
    Survival

Arghh, ik haal dus nooit meer als 6 wins in de survival mode, wat moet ik er aan doen :p

Ik krijg wel snel een lamme poot van dat knokken kan ook komen doordat mijn pols nog niet helemaal genezen is van een kneuzing, kramp is overigens ook een issue.

kortom hoe schaaf ik mijn skills bij?

8. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat heb ik dus ook, ik heb ook nog nooit meer dan 7 wins gehad in survival (Tina), hoe kom je in godsnaam op 20?

Hoe haal je eigenlijk een trophy....je moet dus een trophy (maakt niet uit welke) halen met Tina in Time Trial mode, dus ik lekker rammen op die knoppen. Eerste keer werd ik 4e...kut....2e keer werd ik 1e!!!!!!! Denk JIPPIE! maarja, geen trophy!!!

Hoe win je die dingen dan??? :confused: :confused: :confused:

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had 29 een keer!!

Zet hem op easy en veel oefenen!

Deel Deze Pagina