1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Counter-Strike] Kicken omdat je AWP gebruikt

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Manialmadcowie, 4 jan 2004.

1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat hij de .50 Cal noemt omdat die net als de AWP uitzonderlijk goed is in de handen van een getrainde Cs'r (ahum),
    Waarschijnlijk worden in Rainbowsix vaak mensen gekickt die de .50cal gebruiken zoals in Counter-Strike mensen met een voorliefde voor de AWP gekickt worden.

Ik vind het allemaal een beetje zielig gezeur ,Net of de AWP een ''Godlike'' Gun is ofzo het is gewoon een wapen waar je met een beetje skill behoorlijk wat kills mee kunt scoren als je dat niet kunt hebben dan kun je net zo goed lopen ******en op mensen die een ''gave'' hebben met de m4a1.

Ik groet u,

2. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Xenox, ik ben het helemaal met je eens. De AWP is gewoon een one-shot one kill wapen, maar heeft et nadeel dat ie Bolt Action is, en hierdoor dus steeds moet reloaden na elk afgevuurd schot. De AWP is een one-shot-one kill wapen, maar de nadelen zijn te groot om het te bestempelen als het beste wapen.

Voordelen:

-One-shot-one kill.
    -Door het ' zware ' caliber is het wapen uiterst accuraat ( zelfs in een FFP-positie) en is de max.effective range van het wapen heel groot.

Dit zijn de enige voordelen. Hier zijn de nadelen.

Nadelen:

-De Knal, dit is het grootste nadeel van het wapen, en meteen een nadeel dat in 'real life' niet uitmaakt, maar in Counter-strike, door de level opbouw, wel uitmaakt.

Voorbeeldje:

Je zit een fire-fight 3 tegen 3, 5 mensen hebben een mitrailleur, en jij als enige een Magnum. Je schiet iemand neer ( stel, je raakt em in het hoofd, niet echt de plaats voor een Magnum schot, maar toch). Aan het icoontje zien ze dat het een headshot is, hierdoor weten ze niet met welk wapen, het kan net zo goed een mitrailleur zijn. Maar door de knal van de AWP, weten ze meteen dat je er bent, en waar je bent. Hierdoor kunnen ze de handelingen en tactieken verrichten die er nodig zijn om een sniper uit te schakelen. Maar het kutste wat er is als sniper, is ontdekt worden. Want hierdoor is je taak als sniper op dat moment voorbij, en dan moet je het dus opnemen tegen iemand met een mitrailleur. Neem de maps van CS, en stal dat ie gast van gemiddeld niveau is. Door de maps van CS kan ie al rennend en springend op je afrennen, terwijl een ander een flash, frag of smoke naar je gooit. Hierdoor is het onmogelijk die eerste gast, laat staan allebei uit te schakelen. Hierdoor ben je dus verdoemt. DIT komt altijd voor als er mensen in het andere team zitten, die een beetje sniper inzicht hebben. Hierdoor word je zowat altijd gesnapt. En als die gasten zo dom zijn om 1 voor 1 rechtdoor op je af te rennen, dan kan ik met een pistoolje nog iemand met een mitrailleur doden. Dus met een AWP heb je de eerste kill bijna altijd, maar daarna is het rennen voor je leven, omdat 4 anderen met een mitrailleur je gehoord en gezien hebben.....
    -De AWP is heel sloom beweegbaar en je kunt niet zo snel in-en uitzoomen ermee, wat dus nodig is als ze je gezien hebben ( wat dus zeker weten gebeurd!!!)

Zelf snipe ik altijd en ik vind de Schmidt beter dan de AWP, omdat deze de nadelen van de AWP niet bezit, maar toch one-shot one kill heeft als je op het hoofd schiet. Dit is niet al te moeilijk. De Schmidt is een stuk stiller en dus kun je beter stalken en snipen hiermee ( als je een goede sniper bent, en op het goede moment schiet, dan zien of horen ze je bijna nooit als je een Schmidt pakt), ook is ie sneller en dus als je gezien bent kun je snel vluchten terwijl je toch de zoom van je Schmidt behoudt, en je kunt zelfs heen en weer strafen om incoming fire te dodgen omdat je heel manouvrable bent met een Schmidt.Dit gaat niet met een AWP, doordat ze je surpressen met een mitrailleur, heb je een te grote recoil en dus kan je niet goed meer schieten.

Conclusie:

Als je met een AWP gezien of gehoord wordt ( wat toch wel gebeurd!!!), en je tegenstanders zijn geen verstandelijk gehandicapte, dan ben je héél erg in het nadeel met een AWP. het wapen is goed om 1 of 2 kills te halen maar dan wel bijna altijd dood gaan in de ronde, als je er alleen voor staat. het is dus niet zo'n goed wapen als de meeste van jullie denken. Met de Schmidt ben je veel stealther en word je niet vaak gezien. Hierdoor kun je optimaal snipen, en komen ze je niet met mitrailleurs achter je aanrennen. De Schmidt is dus beter!

Ik hoop dat ik de mening van de tegenstanders van de AWP heb kunnen beinvloeden, en anders wil ik goede tegen argumenten horen!

Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  3. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Ok ik doe een goei na een goed tegen argument :)

De AWP mag dan sloom en uiterst hoorzaam zijn als eenmaal de tegenstanders door hebben dat je een AWP gebruikt switch ikzelf meestal over naar mijn sidearm de deserteagle (ook wel Nighthawk genoemd) deze is net als de AWP de sterkste in zijn klasse en is daarom de perfecte sidearm voor de ontedekte sniper.

Nog iets: Meestal aan een begin van een ronde rushen er altijd een paar maniakken (ik heb er niks tegen, ik krijg der kills door :p) recht op de tegenstanders af, Als die tegenstanders netjes staan opgesteld met een awp laten ze meteen een aantal kills op hun naam zetten, Als je daarna direct switcht naar je Sidearm of het wapen van een gevallen kameraad.

Hierdoor vindt ik de AWP HET wapen om te hebben, Ik heb trouwens ook nog een voordeel van een Schmidt tegenover de Awp en dat is het 'Prijskaartje'.

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    AWP is voor iemand die laf is. ik Speel vaak CS op PC en daar word ik echt kwaad op iedereen met AWP het is gewoon mega laf, als je wil sniper pak dan G3/SW Commando of Scout hoewel die zuigt. En als je vind dat je skill nodig hebt met AWP **** you, het is echt makkelijk na een paar keer AWPen met bots en dan hebje die skill ook weer... Echt laf.

5. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    We hebben het hier over Counter-Strike op de Xbox niet die van de pc ookal zitten in beide versies de Awp.
    Noem liever een goed argument waarom de awp voor lafaards is inplaats van een beetje je mening rond te roepen.
    Mischien tegen de Awp omdat je het niet kunt winnen tegen iemand die de Awp gebruikt ??

6. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ligt eraan hoe je het ziet, ik wil graag een keetje met jou CS'en, en dan mag jij de AWP gebruiken, ik weet zeker ( als je zoiets zegt ben je zelf niet goed met de AWP) dat ik je Asskick als ik dan bijv. een M4 pak, ok???Doen we eens, jij een AWP, ik een M4, ik daag je uit. . . als ik win, dan ben je vanaf dan voorstander van de AWP, ok???

En de scout zuigt??? Nee, de D3/AU-1 zuigt, wsnt deze is tering accuraat door de semi-auto shit, en deze is niet krachtig genoeg, deze is miss semi-auto, maar dat heb je niet eens nodig omdat je van een afstand nauwkeurig kan schieten met een pistol... Ook vliegen de Shades ( hulzen ), van een semi-auto sniper de lucht in en landen hierdoor op de grond, hierdoor ziet de tegenstanders waar je laatste FFP is geweest.... hierdoor zien ze je makkelijk. Een bolt action gun heeft dit probleem niet, bijv. de Scout, als je hiermee goed kan schieten, heb je bijna altijd one-shot-one kill en de reload time is heel weinig na elk schot ( laag caliber he :9 ),de hulzen blijven niet liggen, en hij is stealthy, de perfecte sniper. . .accuracy is niet goed in de FFP maar als je genukt bent wel. . . dus nogmaals, de perfecte sniper.

7. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dus een slechtere sniper mag wel? Precies het feit wat ik al eerder beschreef, huilen als iemand je neerschiet. Bah, hij schoot me neer met de AWP, zieleg, laat hem die slechtere sniper nemen!

Erg sneu. En zoals ik al 10x zeg kan je als je zelf ook een beetje kunt CS'en diegene met een AWP makkelijk inpakken. Als je dus (gepaste quote van DarkSoldier ;)) geen verstandelijk gehandicapte bent that is.

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    weetje die Schmidt is niet meer stealthy sinds 1.6 daar heeftie een nieuw geluidje en shit, en die G3/SWCommando zijn goed vanwege Semi-Auto. Daardoor hoef je niet te reloaden na elke round. Besides Snipers zijn alleen goed bij situaties als het dak boven CS_Militia of De_rats een custom map die ideal is voor snipers. De Awp is niet zuper dat klopt maar als je een deagle hebt en je kan met ze beide goed omgaan dan benje echt goed en kill je iedereen voordat ze je zien, en dan maakt het niet meer uit of ze je ontdekken of niet.

9. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Dankje Dat wou ik horen :)helemaal met je eens Zephyrus.

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dude, hoe wil je voorbij de underpass komen als zo'n sjap met een zoomgeweertje staat te campen? Als hij een beetje skillz heeft verslaat hij je echt wel (we hebben het hier over de xbox).

11. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    LEES DAN!

Ik leg net HAARFIJN UIT dat je dan omloopt en via de tunnel moet gaan ipv de underpass zodat je hem kunt verassen van de zijkant of achterkant.

LE-ZEN.

Oftewel, als je tactisch speelt red je het wel. Jezus, als jullie iemand daar met een AWP niet kunnen verslaan zijn jullie of erg slecht of gewoon erg dom.

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Jezus, ga jij eens iets leren van CS. TUNNEL = UNDERPASS

En daarbij kun je niet zomaar zeggen 'oeh, dan loop je maar ff om'. Daar zitten natuurlijk de teammaten van de awp'er.
    Verder hoeft het ook niet per sé zo te zijn dat telkens dezelfde neer wordt geschoten. Misschien loopt er wel elke ronde iemand anders onderdoor, who knows.
    Nee, ik vind jou beargumentatie een beetje omslachtig. En dat jij zo aanvallend gaat reageren bewijst jou lafheid maar weer eens.

Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  13. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    ...sprak de man die iemand zielig vind zodra hij hem neerschiet met een AWP en hem dan het liefst gekickt ziet worden.

Je weet wat ik bedoel, reageer liever inhoudelijk in plaats van op een foutje qua naam. Ik bedoel dus de tunnel die het Terrorist spawnpoint richting bombsite A verbind.

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Oh mijn god. Je kan niet doorlopen want daar zitten zijn teammaten? Wil je elke confrontatie vermijden ofzo? Je lijkt me een schijterige speler. En dat ik zo 'aanvallend' reageer komt omdat jij zo bar slecht reageert, niet eens inhoudelijk op mijn bericht.

En dan is iemand die er een ronde een keer onderdoor loopt meteen wijzer geworden; doe het de volgende keer niet of neem ook een AWP. Big deal.

Ik vind jou zo triest. Het wapen zit in het spel. Face it, it's part of the game. Omdat jij en een aantal anderen het misschien zielig vinden bewijst eerder jullie gebrek aan skills dan de zogenaamde lameheid van die AWPer.

15. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit gehoord van SMOKE GRANADE ,FLASHBANG ?

Omg ik word hier echt moe van. een sniper met eender welk wapen kan je easy af als je eenbeetje goed bent en over wat grenades beschikt. Als je ,niet mentaal gehandikapt bent that is ;)

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nooit gezegd dat ik AWP nep vind of whatsoever. Alleen dat je het wapen met mate moet gebruiken.

Verder bestaat er geen tunnel die T spawn verbindt met A... Hij ligt dichter bij B als bij A. Je kunt beter binnedoor naar A als via de underpass.
    Verder is het onzin dat ik een scheiterige speler ben omdat ik zeg dat 'omlopen' niet zo simpel is aangezien daar ook enemies zitten. Dat heeft er niks mee te maken, ik wil daar alleen maar mee zeggen dat jou simpele theoriën nergens op slaan...

17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Arf, ik zeg niet dat het niet mogelijk is. Ik zeg alleen dat je in het nadeel bent wanneer je via de underpass gaat. En bedenk wel, als jij een flash naar boven wilt gooien moet je best ver naar voren komen ---> hemel voor de awp'er

18. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, hoor, maar als jij iets een heel andere naam geeft, en daarna boos wordt als mensen je daardoor dus niet begrijpen denk ik dat je beter maar ff een cursus communiceren mag gaan volgen...:{

daarbij, als ik even de vergelijking mag trekken met de .50 cal in Rainbow Six 3, daar gaat het er niet perse om dat hij met een hoop werk en vervelende tactieken te verslaan is (als je het van te voren weet), maar dat het ontzettend irritant is, en dat de mensen niet op die manier willen spelen. Zelfde, als je gaat zitten campen kun je iedereen, ongeacht hoeveel skills de andere heeft verslaan, maar of jij of de anderen er veel plezier aan beleven is een ander verhaal. Ik mag aannemen dat dat jouw doel is met je xbox?? Zoveel mogelijk plezier maken (waarbij je het vergallen van plezier van andere zoveel mogelijk vermijdt).

bovendien,

19. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Let op hoe simpel jullie handelen in situaties als die. Ik denk dat mijn zus misschien nog beter kon handelen in de al reeds bekende ' underpass ' situatie, als ik haar eerste uit had gelegd wat smoke grenades en wat flashgrenades zijn. Luister:

Wat je nodig hebt voor de ' missie ' is 1 smoke grenade, en 2 flashgrenades. Je gaat als terrorist onder die tunnel door totdat je bij de eerste dozen komt geloof ik ( ik veronderstel dat de AWP'er boven de tunnel zit, en niet op de dozen.( dat is een ander verhaal namelijk). Je gooit een smoke grenade iets voor de tunnel. De AWP' er weet inmiddels dat je eraan komt. Wat je dan doet is: je gooit de flashgrenade, of liefst 2 omstebeurt, voor de smoke grenade zodat de AWP' er em ziet. Hierdoor heeft hij 2 keuzes: of in de flash kijken, waardoor jij tegen de wand onder hem kan rennen, of bukken, waardoor dat ook kan ( door de rook en de flash), hierdoor ren je naar voren totdat hij jou niet meer kunt zien. Nu ren je wat naar boven en gooi je nog een flash en maakr je em met een pistol nog makkelijk af.......

En oe...................wat was dat moeilijk zeg. Dit had mijn zus ( ja alweer) toch ook kunnen bedenken, dit zegt weer dat sommige op dit forum weer dingen zeggen zonder na te denken. Jullie tegenstanders van de AWP lullen gewoon uit jullie nek. Jullie onderbouwen je mening niet, en als het wel zo is, hebben jullie er misschien 3 seconde aan verspilt, zoals ik hier kan zien. Dus jullie waar ik tegen praat, lees mijn eerste lange post nog eens door( waar ik de AWP uitvoerig bespreek) en quote daar stukjes van, want die ene post, is genoeg om deze discussie voort te zetten. Dus quote em, of houd liever je mond, want argumenten kunnen jullie niet bedenken, en daarom ben ik zo aardig om een post klaar te zetten die jullie alleen maar hoeven te quoten. Want IMO klopt mijn eertse post helemaal !:mad:

/Mod - Marius edit.

Er zijn wat scheldwoorden weggehaald. NU! stoppen daarmee.

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Allemaal kappen met dat gescheld en andere onzin. We gaan elkaar toch geen mongool of gehandicapte noemen? .. discussieren doe je met respect voor elkaar en elkaars mening. Hoe ondoordacht een mening soms ook kan lijken. Fouten zijn menselijk.

De volgende die over de scheef gaat krijgt een officiele waarschuwing. Er is niks mis met een pittige discussie maar dit gaat écht te ver.

Deel Deze Pagina