Hey Jaywalker, ken je me nog??? In Aztec was ik volgens jou een camper terwijl ik nog meer liep met een AWP dan jij met een mitrailleur. Ik weet wel waarom je me een camper noemde, omdat je gewoon slecht bent, en dat kun je niet ontkennen. Ik kill je 2 keer met een Five Seven pistol terwijl jij een mitrailleur had. Let op: deze pistol heeft een damage van 1!~ En toen wij samen als laatste over waren, toen liep jij bij bombsite B achter me. Ik draai me om, ik had een AWP en jij een mitrailleur. Jij stopte en nadat ik 2 seconde gewacht had, en jij nog niet schoot ( omdat je eerst je pointer fatsoenlijk om me lijf moest krijgen) toen schoot ik maar.Dus jij loopt achter me emt een mitrailleur op zo'n 7 m afstand. Ik draai me om en kill je nog. Toen zei jij dat ik een camper ben, terwijl ik rond liep en jij achter me kwam. Jij bent echt heel zielig weet je dat. Jij was de gene die achter die steen ging bij bombsite B. Zielig, heel zielig om mensen een camper te noemen als je op close range ownen met het slechste pistool en met een AWP!
waar slaat dit op? je plaatst precies hetzelfde bericht hier als bij xbox arena je leest daar het antwoord maar lekker
Ik wist dat je dat als een argument ging gebruiken, en daarom heb ik het ook gedaan. Jij zegt op XBW dat je de AWP lame vind en een N00B wapen vind, en op XBA doe je dat ook. Dus ik plaats dit ook 2 keer ! Heb je je PM op XBA gelezen??? Ga je accoord?
Waarom zitten jullie hier nog steeds over te discusseren? Gewoon volgens de regels van de server spelen, staan deze jou niet aan heb je pech gehad. Veel makkelijker kan het niet.
Pfff, zit het in het weer ofzo? Die schietspellen wekken nogal wat agressie op bij sommigen lijkt het. Ook hier geld; de laatste normale waarschuwing, laat het niet verder komen dan dit. Persoonlijke vete's vecht je maar ergens anders uit (of helemaal niet!).