Teamspeak is zeker handig met CSS alleen laag dat sommige mensen het ''cheaten'' noemen :{ maar zulke mensen zijn der nu eenmaal. Gaan we vanavond nog eens?
Is teamspeak dat de doden met de levenden kunnen praten?? Want als dat zo is en de tegenpartij kan dat niet dan heeft de ene partij een duidelijk voordeel op t andere. Dan is het toch een vrom van 'valsspelen' oftewel cheaten?
teamspeak is een praatprogramma buitenom het spel dus zegmaar netzoiets als ventrilo .. alleen teamspeak vink beetje triest in public in wars ist wel handig
kun je daarevoor trouwens ook niet gewoon msn gebruiken?? Als je met zn 2en in een team zit en msn op de achtergrond met gesprek opewn hebben staan...
Als jij de hele tijd wil laden omdat je op je Windows toets drukt en dan weer terug, moet jij weten..
Zie gewoon niet waarom ts een vorm van cheaten zal zijn dan moet de server zelf de free death cam niet supporten je kan het ook locken alleen op je teammates zoals in Ravenshield al standaard is.
ja maar free death cam wil toch niet zeggen dat je met voice of tekst elkaar kan informen als de een dood is en de ander niet. Verklaart wel een hoop waarom sommige teams altijd meteen weten waar je zit.....erg jammer.....
Ik vind teamspeak gebruiken geen vorm van cheaterij, Als je naast elkaar gaat zitten met computers dan kun je elkaar toch ook vertellen waar de vijand zit? Ik vind teamspeak meer een soort vervanging van de radar
ja maar public is eigenlijk niet met zn 2en naast elkaar...bijna 100% speelt eerlijk en spelen vanuit andere locaties. Teamspeak is absoluut geen vervanging van een radar....het gaat er om dat als je dood bent je dingen kunt zien die je kunt doorgeven aan de levenden van je team. Heeft de vijhand dat niet dan heb je een gigantisch voordeel simpel. Das gewoon slappe lul praktijken, ik vind het iig flau. Maarja, das mijn mening.
Teamspeak is ten eerste gewoon puur bedoelt om tegen je teammates te praten en zo strategieen uit te wisselen ( en kom nu niet aan dat css ook spraak ondersteund want ten eerste: De kwaliteit daarvan is verschrikkelijk slecht, ten tweede: je moet telkens een knop op je toetsenbord ingedruk houden om te praten.) en dat mensen het gaan gebruiken om hun levende teammates te voorzien van informatie waar de vijand zich begeeft (jaja wat een taalgebruik ) Dat is nu eenmaal zo, Deal with it!
Ik hoef er echt niet mee te dealen hoor. Dat je alternatieven vindt voor die spraak is natuurlijk prima, maar het blijft gewoon flau als jij zon groot voordeel hebt. En de vraag was noem je dat cheaten, ik vind dus van wel. Ik heb trouwens last van mn pols, denk dat ik als alternatiefje maar eens een aimbotje ga installeren...
maar je snapt wat ik bedoel, het kan mij ook niet echt rotten, ik ga meestal een half uurtje zitten en knallen en clans en dat soort gedoe doe ik ook niet aan. Maar ik vind wel dat software waarbij je een duidelijk voordeel over de ander hebt gewoon een cheat. Het kanzijn dat het pret is dat programma, maar per definitie kun je er niet onderuit dat het ook een cheat proggie is. Het is niet voor nix dat de levenden niet met de doden kunnen blaten op cs...
Is geen cheaten man ik speel langer dan zo half uurtje als ik niet met me mates op ts zit hou ik het ook niet langer uit dan een half uurtje is gewoon leuk om met je mates te praten en samen een avondje css te doen dat is voor mij de voornaamste reden van ts Dus hoeft niet per definitie een cheat prog te zijn heb heel vaak geen zin om de hele tijd te zeggen waar de tegen partij zich bevind.