ik heb liever dat er mensen op ts zitten dan dat ze gaan teamkillen of dat ze zon domme speedhack hebben dat begint me nu echt de keel uit te komen
aimbot, speedhack etc. sucks, ts/skype/ventrilo niet zo heel erg (als je gewoon teamlock hebt in spectator) en dat is toch nog eerlijker tegenover die cheatproggies... btw een xbwclan was tijdje geleden opgericht maar haalde toch niks uit, xbw gaat het niet promoten...
Ik blijf er gewoon bij, speel het spel zoals het bedoel is als je public speelt, zonder software van derden. Das gewoon het eerlijkst. Ik snap dat TS handiger is...maar het wordt natuurlijk ook misbruikt. En das gewoon lame.
Oke mensen een vraag wie weet er nog wat lekkere tweaks dat ik me FPS nog een beetje hoger kan krijgen. Maar de game moet niet lelijker worden mag wel iets maar gelieve niet teveel Dus kom maar op met de tweaks die goed werken Of wie heeft er voor mij een goede config file daarvan dat ik die bij mezelf even zal kunnen replacen.
Zijn er nog mensen geinterreseerd in de Xboxworld Css clan? ik mag hier niet de clan promoten dus dat doe ik dan ook niet. Ben je geinterreseerd? mail me even of voeg me toe aan msn: tkoole@gmail.com Hoop dat dit wel mag van de mods.
ik heb ff een vraag betreffende css. Is het mogelijk om mijn mp3tjes af te spelen terwijl ik speel?? Ik weet dat het kan door je winamp op de achtergrond te draaien, maar das net echt handig, vooral niet als je nummers wilt wisselen, volume wilt regelen etc. Dus is het mogelijk?? Groet.
Haha (als) ik zin heb in MP3's tijden Css doe ik gewoon winamp aan, of doe ik mijn iPod aan. Is iedereen blij
een vraag weer ik heb dus een ati radeon 9800 pro laatst had ik de nieuwste drivers erop maar begon het spel naar verloop van tijd onzettend te haperen. Toen ik de oude drivers er weer opzette was dat weer weg maar hoe kan ik er voor zorgen dat die nieuwste drivers ook bij css werken zal de driver cleaner helpen ?
weet je wat ik vervelend vind (iig is dat in de xs4all servers), dat je niet meer de speech kan gebruiken en die ping limiet van 150 (na 1 minuut gekicked). Bij die ping vind ik het net iets te kort, maak er dan 5 minuten van (als je bijv ineens een msn heb staan ofzo... volop irri)
Zet msn dan uit wanneer je gaat spelen maarja over die speech ben ik het met je eens, moeten ze gewoon aan zetten.
ik bedoel met msn, ook andere soort programma's die je ping tijdelijk hoog maken ik zet msn altijd uit...