1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Counter Strike: Source [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door XiroKe, 26 okt 2004.

  1. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Kweet niet hoe dat zit met ati dat zijn volges mij catalist drivers ..

    meer info kan je vinde op www.guru3d.com

    ik zou eerst je oude drivers eraf gooie want dit zijn nog wat extra getweakte drivers d8 ik :) deze werde mij geadviseerd en werke prima
     
  2. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zag het al dat is van NVIDEA zelf net als Catlyst voor ATI.
    Maar dacht dat het zo speciale driver was zoals Omega die voor beide is.
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb die nieuwe driver erop geknalt. Werkt prima, alleen lost het cs probleem niet op. Ik krijg soms echt lage fps...soms wel ff dalen naar de 40 fps..(rood dus). Dit had ik voor de update dus niet. Ik las ook op het steam forum dat er meer waren met ongeveer dezelfde pc als ik(nvidia 6 serie en amd 64) die precies hetzelfde probleem hebben. Een 'tikkende' spelervaring dus, leek op een combo van lagg en lage fps. Dus met die update hebben ze het goed verkloot voor mij.
     
  4. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    die update van steam verklootte het voor veel...
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb net alles dr af geflikkerd en opnieuw geinstalleerd. Het werkt nu al een stuk beter. Toch schiet mn fps soms nog wat laag. En soms weer heel hoog (190). Beetje appart. Maar dat haperen heb ik geloof ik niet meer :)
     
  6. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een kut probleem waar ik ook al last van heb kan gewoon precies weten waar ik wel en niet moet lopen in een map. Sta op het punt bij valve de ruiten eruit te flikkeren. Ze moeten er wat aan gaan doen betaal niet voor niks 60 euri voor die game.
     
  7. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0

    goed zo stoere jongen :{
    wees blij dat ze cs er gratis bij doen.
     
  8. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    flikker op man, gratis bij doen. Dat spel kost 60 pleuro voor Hl2 EN css. Ik kocht dat spel omdat counterstrike er op zat. En als ze dat aanbieden met hl2 voor 1 bedrag dan moeten ze dat ook goed doen. Niet zo van die mongolide opmerkingen hier a.u.b. . En tot op heden stampen ze niets dan updates eruit die veel van de spelers het spelen onmogelijk maakt.
     
  9. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ermm ik weet niet of je vaker in de winkel komt maar de meeste A pc titels zijn 60 euro.
    Dus cs zit er wel degelijk gratis bij. Cs was altijd al gratis en nu dus ook.
    Ik snap dat gezeur van jullie niet hoor. ( en die grote waffel ook niet trouwens )
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Omdat hij gewoon normaal iets zegt en jij als een debiel reageert.
    En A, het spel is hl2 inclusief CSS. Geen gelul over gratis. Als ik gratis alleen css wil dan kan dat niet. Je betaald gewoon voor iets en dan moeten ze ook normaal leveren. Geen gelul dus. Dit heeft niets te maken met cs. Daar kocht je gewoon hl en kreeg je later gratis cs als je dat wilde downloaden. Als ik het hoesje er nu bij pak is dat wel anders...

    Is hetzelfde als jij bijvoorbeeld halo2 hebt gekocht en voor jou werkt de hele multiplayer niet, terwijl je het daarvoor hebt gekocht. En ja, dat is precies hetzelfde. CS is de multiplayer van hl2, dat zetten ze zelf op de cover...

    mensen betalen gewoon goed geld voor het spel en het is nu niet meer speelbaar voor velen...lijkt me niet zeiken.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  11. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies en zo is het en dan nog wat BTW hl2 heeft daar ook al last van dus of het nu om css of hl2 gaat is gewoon kut te spelen zo terwijl me FPS wel goed is maar het zijn die momenten dat de FPS omlaag gaat en daar mogen ze best wel eens wat aan doen. Want is toch te gek voor woorden dat ik met een 9800 pro en de persoon hier boven mij met een 6800 ultra geloof ik een kut fps hebben wat niet hoort zijn GVD kaarten van over de 200 euro dan verwacht ik ook wel wat lijkt me zo.
     
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ok jongens ik geloof best dat iedereen het allemaal heel intressant vind om te weten wat jullie kut vinden en niet, maar nu weten we het wel...
    ps gebruik eens leestekens

    wisten jullie dat je met www.gametiger.net een nickname kan intikken en zien of hij online is en op welke server hij is?... ERG handig
    moeten jullie een gebruiken en zoeken op ]Shadows[-Weasel
    of gewoon op ]Shadows[ das namelijk me clan
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  13. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    lars kan je me nog uitleggen over dat console probleem hoe ik dat oplos?
    jij zei dat je dat kan voorkomen...
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    dat je console niet weggaat?
    gewoon een kliker intypen en dan weer weghalen
    et voila, je kan tikken naar je leven in de console

    moet je wel je console geactiveerd hebben dmv advanced keyboard options in options menu ;)
     
  15. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    yeey,
    Heb sinds gisteren CS : Source . Ziet er wel leuk uit, maar is toch wel zwaar wennen.
    Stress test gedaan en kwam op 97,x FPS uit . wel redelijk dacht ik zo. met mijn Radeon 9800 pro.

    Straks even de maps verkennen.
     
  16. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoelde ik niet, want dat weet ik ook wel...
    maar hij zei iets van keyboardinstellingen...

    als je een pagina terugkijkt zeg maar daar staat het ;)
     
  17. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat is je nick? Mijne The Answer.
     
  18. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb een clan, de jiskefet clan (we bestaan nog maar uit 2 members: ik (Meneer Edgar) en Meneer Jos). We staan ook op clanbase ;)
    wil je member worden?
     
  19. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt me niet eens zien spelen.. ;) Maar goed, ik heb al andere aanboden gekregen dus.. :)
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    weten jullie trouwens nog een goede microfoon om wat te kletsen en sjit over spellen als css?? Wat ik op internet zag staan waren allemaal koptelefoons waar al het geluid uit komt, maar ik heb dus al een 5.1 setje. Zo iets als een xboxlive headset zou mooi zijn...heb ik 5.1 en gewoon een mic op mn bats. Ik heb nu een cheap microfoontje op een standaard maar dat werkt gewoon echt niet...

    Dus als jullie een goede weten hoor ik het graag.
     

Deel Deze Pagina