1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Counter Strike: Source [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door XiroKe, 26 okt 2004.

  1. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoi ;p was ik weer .. :)

    wou ff jullie alle uitnodigen op onze public clanserver te kome spele CS:confused: 82.192.80.136:26010 (#identified)

    zit niet altijd volk maar als er 1 komt volgt de rest zeg ik maar altijd :) dus bij deze
    happy frag'n
     
  2. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    tog vind ik 1.6 leuker, de damage verhoudinge van wapens en nades zijn betr :{
    rushen is bijna een ckere dood en als j een nade ziet stuiteren moet je ook ni raar kijke dat je nog ma 30hp hebt.
    Wel jammer hopelijk versoepele ze het nog zodat het meer een skillspel word als 1.6, want je schiet makkelijk raak en een n00b kan idreen nog killen...
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Yo maandag HL2 gejaald en natuurlijk meteen ook source gespeeld. Ik heb ook 1.6 ik ben niet zo goed omdat ik xbox gewend ben. Maar iemand nog een leuke nederlandse server? Of mischien dat we een keer afkune spreken dat we met ze allen spelen? :)
     
  4. darth_paul

    darth_paul Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat werkt bij mij dus niet meer :9
    Heb voortaan een bind op F10 staan. druk ik op f10 dan zeg ik iets aparts _0/
     
  5. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Hehe gekke Quarke, hang je hier nog rond ja?

    Pz (skappa)
     
  6. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    62.221.207.141:27015 oudere en volwassen volk cya maybe :)
     
  7. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben van plan om css te pre-orderen, alleen er staat dat dit 17 dollar nogwat kost. Wat is het uiteindelijke bedrag in euro's dan?? Ik hoorde dat Nederland zwaar tax op internetproducten kan leggen, en wat is de omrekenkoers...ik vind het allemaal nogal vaag en er wordt bij Valve geen uitleg gegeven.
     
  8. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben net klaar met mun pc opnieuw te installeren, en wilde css instaleren. naar dat steam gedoe, en toen css was opgestart en ik wilde spele liep het voor geen meter. ik kom nauwelijks vooruit en ook als ik alles op low zet doet ie het niet goed. normaal heb ik alles op medium-high staan!

    ik heb diverse drivers geprobeerd etc... kan iemand me helpen?

    BVD
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer eens een nieuwe PC te kopen, kijken of het dan wel lukt ;)
     
  10. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is je systeem dan ?
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    - Virusscanner die op de achtergrond draait?
    - Defragmenteer de harde schijf eens?
    - Chipset drivers geinstalleerd?
     
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    heb hetzelfde probleem ook, maat van mij ook

    lees het steamforum maar eens
    de laatste update heeft voor VELE CSS speleres het verpest...
    ik neem aan dat de volgende update het weer verhelpt
     
  13. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    k heb alles geprobeerd maar nog steed geen vooruitgang... ik had css een dag eergisteren nog gespeeld, voordat ik de pc opnieuw instaleerde.
     
  14. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan wat tweaks proberen. zoals op dx level 8 spelen moet je in je console typen.
    mat_dxlevel 80 of 81 of zelfs 70 op dxlevel 8 verlies je niet zoveel eye candy grond in dust op de bom plaatsen en water is merkbaar dan zie je het voor de rest bijna zelfde toch rond de 20 fps winst. ff voor de duidelijkheid dus 80 is directx 8.0 81 is dan 8.1 en 70 is dan 7.0 in dx level 7 verlies je wel veel eye candy maar geeft wel een enorme fps boost ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  15. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    maar daar zou ut niet aan mogen liggen want voorheen heeft ie het wel goed gedaan :confused:... wow speelt gewoon zoals voorheen :confused:
     
  16. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    jahaa, maar sinds de update speelt hij op 90 dx_level ) voorheen dus bij jou speelde die ook op 80

    dit werkt voor VEEL mensen, heeft te maken met je 3d kaart...
     
  17. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een probleem dat soms beeld een kleine seconde stil staat nu heb ik zo id dat dat de rates kunnen zijn maar wat zijn de juiste rates ik heb een verbinding van 3 mbit download en 512 kbs upload dus wie kan mij helpen ?
    het is namelijk super irritant.
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben tegenwoordig een beetje aan het proberen filmpjes te maken met CSS
    ik heb er al 2 online kunnen zetten (denk eraan, dit zijn mijn allereerste filmpjes dus is nogal amateuristisch en nogal kort):

    Zephyrus filmpje #1 Hier speel ik (ikaruga.nl) tegen mijn broer (rub).
    Zephyrus filmpjes #2 hier speel ik (ikaruga.nl) op een public server en kreeg ik een freezebomb op me omdat ik een teammate doodde en daarna heb ik geprobeerd iedereen van mijn team te freezen)


    heeft iemand nog tips met het maken van CSS filmpjes, mijn grootste probleem is dat de filmpjes veelste groot (in mb) worden, waardoor het lastig wordt om ze te bewerken ook al zijn het hele korte stukjes. Alvast bedankt voor de hulp
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  19. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    1on1 is niet zo intressant :mad: download wat filmpjes van gotfrag.com ofzo RBT online is een hele goede source movie ;)
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik zei, ik zit maar een beetje te proberen. Ik moet nog leren hoe alles moet, en dat 1on1 gebeuren was ff om te testen (kort demotje maken en dat dan bewerken)
     

Deel Deze Pagina