1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Counter Strike: Source [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door XiroKe, 26 okt 2004.

  1. CSmaniac

    CSmaniac Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    En het is ook niet helemaal waar van dat source mooier blijft.
    het ligt eraan hoe je je config hebt.
    me neef heeft bijvoorbeeld de mensen van source kunnen instellen.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    I know wrong topic....

    Iemand zin om Counter Strike 1.6 te spelen 8)?
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik speel 1.5. Old skool shit :cool:
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Waarom geen 1.6? Ik heb vijf jaar met plezier elke dag een paar uurtjes Counter-Strike 1.6 gespeeld. Al moet ik wel zeggen dat ik ook veel plezier met 1.5 heb gehad.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2008
  5. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, net geband van de onlydutch.com servers van CSS. Een maat van me was een beetje onvoorzichtig met z'n taalgebruik. Nu moet ik een maandje wachten....
     
  6. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey ik heb nog wel een lekkere server weet niet of ik ip mag plaatsen zo niet remove hem maar haha

    CSS : Warmaps only Tick 100 77.75.120.36:27035

    als er een beetje mense op komen issie wel vol moet alleen nog wat bekender worden draaid nog niet zo lang
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer is begonnen met CSS spelen na 1.5 jaar, helaas zijn of mijn favoriete servers verwijderd of heel erg veranderd, op nlfunsource.nl zie ik nu bijvoorbeeld alleen maar deathmatch of gungame,

    Weet iemand een goeie fun server het liefst nederlands met een aantal goede fun maps.
    En ook een goeie server die de hele of bijna alle officiele mappen draait.
    Eerst had creativehosting er1, maar die is nu offline denk ik.
    en cs-source.nl is ook al offline, zucht:mad:
    heb er voor gegoogled, en dan vind ik wel goeie, alleen dat zijn allemaal amerikaanse servers. en dan speel je met een ping van 150:confused:
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wellicht niet het goede topic maar ik wil deze vraag toch hier stellen, lijkt mij het best.

    Speel als ik me verveel offline CounterStrike 1.6 tegen bots, best funny. Ben toch niet zo goed. Alleen is er geen spelmodi die Deathmatch heet. Alleen dat je hostages moet redden of een bom moet defusen. Hoe kan ik gewoon een deathmatch tegen bots spelen, met een MOD? Help me please:+
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik weet niet of er een deathmatch mod is voor CS 1.6, maar het beste kan je er gewoon ff naar googlen? :+
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke bedankt!

    Ik heb zojuist Windows XP opnieuw geinstalleerd en ben gelijk Source gaan installeren maar bij het opstarten krijg ik een fout die ik voorheen niet kreeg.

    [​IMG]

    Hoe los ik dit probleem op?
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou zeggen: installeer ff alle updates van Windows XP eerst, en probeer 't daarna (na evt. herinstallatie van CSS,) nog een keer.

    Ik speel nog steeds dagelijks CSS, kom elke keer wel weer wat leuke mods tegen. Ben tijdje verslaafd geweest aan Zombie mod, en nu zit ik veel Death Run te spelen. Gewone maps tussendoor voor de afwisselen, en ik ben een gelukkig mens :)
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vandaag heb ik de CounterStrike Anthology gekocht (had CS niet geheel legaal, nu wel) en achterop het doosje staat letterlijk:

    Nu heb ik CS 1.6, CS: CZ net beide gespeeld maar alleen bij CZ kan ik bij het maken van een server bots toevoegen. Hoe voeg ik bots toe als ik CS 1.6 wil spelen?
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat je zegt, dat kan alleen in CZ, 1.6 heeft geen bots :+
     
  14. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik breng even leven in dit topic:
    counter-strike heeft bij mij een hele irritante lag. het beeld blijft ong. 3 secs hangen en dan gaat ie weer verder.. (in de tussentijd ben ik natuurlijk dood geschoten..)
    met mijn ping is niks mis.. (rond de 30)

    heeft iemand dit ook en hoe kan ik dit verhelpen?
     
  15. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Brunow dit had ik dus ook en daarom ben ik gestopt met cs, ik moet cs 1.6 makkelijk aankunnen maar ik lagg gewoon heel erg. en dat vind ik nogal raar mja voor de rest een toffe game!
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat zijn de specs van je PC?
    Zijn er andere processen die roet in het eten gooien? Denk aan een virusscanner die op de achtergrond gaat scannen ofzo, dat soort ongein. Probeer eens voor je gaat spelen zoveel mogelijk onnodige processen af te sluiten, en kijk of je er dan nog last van heb.
     
  17. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    na lange tijd heb ik css ook wel geinstalleerd op mijn pc (zat helemaal vast achter de 360:p )

    strx ff een potje knallen :D
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat is je SteamID?
    Edit: Ow heb CSS niet geïnstalleerd; ff snel doen dan :+
     
  19. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zie dat het alweer een hele tijd is geleden dat hier iets gepost is.
    Laten we er dan weer beetje leven in blazen :D.
    Ik ben weer beetje begonnen met spelen na anderhalf jaar gestopt te zijn. Het bevalt me nog steeds, maar iedereen waar ik eerst mee speelde is gestopt. Zijn er nog mensen op xboxworld die deze game ook nog zo af en toe spelen en zin hebben in een mixje en gewoon fun pubben.
    mijn steamaccount = smcthunder
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Niet zo'n zin meer in CSS spelen, al helemaal niet sinds de nieuwe is aangekondigd :).
     

Deel Deze Pagina