oh.. mja ik heb half life al heeeeel lang hoor maar heb sinds steam kwam nooit meer counterstrike gespeeld. ga wel weer eens proberen...
mense ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik zit met een probleem HL2 draai ik alles op Full geen problemen maar counter-strikeource (cs:c) lagt echt vaag .. fps is netje tussen de 100/150 ping 15/30 maar toch heb ik beetje vage stotteringen reinstall helpt niet helemaal schoon .. en tis op elke server.. :| weet iemand mij te helpe ? ;s P.S Het zijn geen fps drops
ik heb 6600 GT en ik kan hem wel op zijn hoogst draaien en hoge resolutie op een goede manier.... zelfde geld voor Half life 2 en een 9800 pro is niet egt gek langzamer
Ik heb CS ong. 3 jaar gespeeld.. tot ik 1.6 speelde vond ik de game niet echt leuk meer... maar nu CSS er is vind ik het echt weer een coole game. Ik vind het dus echt 10x mooier en beter, zoals die tonnetjes weg schieten enzo.. echt een goeie verbetering in CS.... Naja mijn mening CSS OWNT!!!!! mijn nick in css > Mascot
ik speel het al 3 jaar, met soms een korte stop (paar maandjes ofzo).... en nu bij source is het ff wennen door physics, maar het is er zeker op vooruit gegaan de_aztec is mijn favoriet (en nu helemaal), ik speel als [XPS]«|Languh voornamelijk in de servers van XS4ALL CSS01 en CSS02.
Ik heb het nooit goed kunnen spelen, had nooit een game-pc. "Vroeger" speelde ik het altijd bij m'n neef, maar het is ondertussen alweer heel lang geleden dat ik Cs op de pc heb gespeeld. Cs Source lijkt me dan ook erg wreed, over ongeveer 2 weekjes zal ik jullie joinen (met m'n nieuwe pc) . Ik heb nog wel een vraagje... klopt het dat mensen met Cs Source ook met mensen met Cs 1.6 kunnen spelen? Dus dat iemand met Cs Source een Cs 1.6 server kan joinen (en andersom?).
denk het niet, ik heb ze allebei dus ik kan het niet voor je controleren... maar ik geloof van niet...
Nee dat kan niet. Je speelt op verschillende servers. Met Counter Strike Condition Zero kan je ook niet met mensen van 1.6 of van source.
Gaat het echte CS gevoel niet verloren met deze nieuwe graphics? En ik denk ook niet dat iedereen een goede bak heeft om CSS te kunnen draaien waardoor veel mensen bij 1.6 blijven.
Ik speel het erg vaak, alleen toch mega jammer, al die irritante cheaters steeds.. Die gaan we met z'n allen gewoon pwnen
y0, ik speel best vaak CSS heet: C:/file/Zephyrus.exe en als je me zoekt: ik sta bijna altijd bovenaan in de scorelijst *) Cfile is kleine clan (5 members, meer mogen niet ) is meer voor lol dan serieus, we hebben een 1.6 server maar daar zitten we niet zo vaak op, CSS vind ik veel leuker, physics engine is echt über en de geweren ogen veel 'echter' in CSS
Een clan die niet meer dan 5 members mag hebben noem ik eerder een groepje... Mogen er echt serieus niet meer dan 5 members in?
Hahahahaha hey Zephyrus k kwam je een keertje tegen met CS 1.6. Het was in die glock map geloof ik. Hihi, weet je nog Ik heette Beens!, zoals altijd
Ik heb hem laatst gespeeld bij iemand en ik moet zeggen dat hij behoorlijk tegenvalt. Niet dat ik er op verheugd had ofzo, want ik wist toch wel dat de CS feeling verloren zou gaan.. maar dit sloeg echt alles. Weinig maps (en die zullen wel niet zoveel komen als in CS 1.6 (9139 maps) want die zijn met de nieuwe engine véel te moeilijk te maken), lage fps (dit is toch geen cs meer? more like rs3 speed), je waggelt veel te veel.. Het enige positieve zijn de graphics, die overigens ook niet helemaal super zijn. Naja, ik moest het even kwijt.
Ik wil 'm wel kopen, ben een groot fan van 1.6 en CZ, maar ik heb geen zin om 50 euro neer te tellen want ik hoef half-life 2 namelijk niet. CZ: Source kwam toch ook uit? Of zal er bij Day of Defeat: Source gratis CS: Source zitten ofzo?
We kunnen een XBW CS clan oprichten! Hartstikke gezellig. Met deze tagstyles maybe: -XBW // , [-XBW-] , .#XbW -//- , ~XBW//* etc. Kan er nog veel meer verzinnen!
pff het is die 50 euro echt dubbel en dwars waard, copycat wat bedoel jij met old CS feelin.. ik had hier dus totaal geen last van want de ouwe CS sucks vergeleken met source? enige feelin van toen waren de cheaters maar die mis ik niet echt... ik speelde laatst 1.6 weer es voor de gein, maar die handgranaten zijn zo groot als voetballen echt hilarisch