Nou, Counter strike 1.6 is heel anders dan source. Source is meer een rainbow six in cs vorm, dan een echte opvolger. De simpelheid van Cs 1.6 maakt Cs zo groot. Cs moet naar mijn mening gewoon niet realistisch zijn, daar hebben we rs3/Gr2 etc. voor. Daarom heeft Cs source geen goede counter strike feeling.
CS in in sommige zinnen wèl realistisch om dat het af en toe echt team-based combat is. Het is inderdaad simpel, maar is Source dan ook niet simpel?
ik speel cs nu ongeveer 3 jaar... elke nieuwe release is wennen, zo was dat van 1.5 naar 1.6 en zal dat zeker zijn van 1.6 jaar css... maar wat ik zo vind tegenvallen van css dat DE essentie van counterstrike is weggenomen... hiermee bedoel ik natuurlijk de snelle actie, teamplay etc. Bij source is dit gewoon een stuk minder... (mensen die alleen source hebben gespeeld snappen wss niet waar ik het over heb maar de mensen die ook oudere versies hebben gespeeld leven vast met me mee) ik blijf inpricipe gewoon 1.6 spelen totdat er een nieuwe versie komt waar ik het wel mee eens ben!
hey ik snap er niks van... is er iets met steam op mijn pc haale ik source zo binnen van steam maar bij vrienden duurt het egt 400 minuten ofzo
Ja, steam heeft een hele afwisselende werking op verschillende pc's. Op sommige pc's werkt het echt goed, en op sommige pc's is het een ramp. Slecht stukje software if ya ask me.
Ik heb eigenlijk meer CSS gespeeld dan halflife 2 tot nu toe nick: Floyd_NL ik speel zogoed als altijd op halflife.nl / clanhost.nl
vroeger heb ik best aardig was cs gespeelt maar nu al heel lang niet meer en wil wel weer s gaan spelen, maar tis me niet helemaal duidelijk: je hebt Condition zero, source en 1.6 ? is condition zero ook met hl2 graphics of niet?
Nee, CZ is een vervolg op cs 1.6 met betere graphics. CSS komt daarna, en is tevens mooi en realistisch. De snelle gameplay zoals die van cs 1.6 heb je nog steeds in CZ maar niet in Source..
Daar moet ik je gelijk in geven. Ga maar eens in Aztec op B tegenover de Double Doors met awp zitten. De poppekes bewegen zo langzaam dat je ze zo kan neerknallen. Ik mis ook die snelle feeling maar voor de rest nog steeds vermakelijke game. Al speel ik nu afgewisseld CZ en CS.
ik speel nu 2 weekjes cs s, en ik wil niet meer terug naar gewone cs! dit is gewoon zo veel mooier Ook wordt er minder gecheated in cs s. Wel jammer dat assault er nog niet is 1 van mijn favo maps
wordt er nog wel veel cs: cz en 1.6 gespeeld op het moment. Of is iedereen overgestapt naar source dan?
In source lopen de poppetjes net als oude opa'tjes. En je kan niet van die botte headshots geven zoals in normaal CS. Dat is eigenlijk de reden waarom ik geen source meer speel...
copycat .. idd :> cs 1.6 zal echt zomaar niet uitgestorven zijn... vandaag de dag kun je zelfs nog 1.3 spelen... (spel is tog wel 3-4 jaar oud ofzo)