Heb nu css is wel vet maar soms is het sniper gelame wel zo erg dat is niet tof. Ze mochten best wat aan de snipers gaan doen dat ze niet meer zo steady zijn dat ze net als bij Hitman een beetje op en neer gaat. Dat sniper gelame verknalt wel me plezier als dat op een server veel gedaan wordt.
Mensen, post is wat screens van jezelf! (Van CS dan, hoef je gamekop niet te zien!) Zelf moet ik nog ff aanmelden bij Imageshack. Maar komt goed!
maarja leer zelf fatsoenlijk awpen en je knalt ze net zo hard terug... ik kan me niet herinneren dat er ooit een awper is geweest (in een public) die mij hele tijd neerfragde zonder dat ik hem minimaal 1 keer terugpakte... oefening baard(t?) kunst... vooral bij cs
Ben ook niet zo slecht maar laats was het hele terroristen team aan het awpen dat was wel ziek. En daar komt nog eens bij dat degene met een auto sniper wel het toppunt van lame zijn.
Idd, niet iedereen heeft een uber pc die CSS kunnen spelen hoor.. Ik bedoel, de eisen zijn enorm.. 1,8 gig ofzo? dat is niet zomaar iets.
tja lamers in publics zijn er altijd... ik zou zeggen pcw/mix wat meer... gathers kan ook nog trouwens daar valt het gelame wel mee hoor
Yup, Hoe langer je CS speelt hoe beter je wordt (duh). Maar een n00b die cs pas heeft gekocht die bakt er echt niks van online *). Tip voor newbies: Aim op het hoofd en schiet niet meteen je hele magazijn leeg (recoil).
teamflashes zijn ook irri... weet iemand hier nog goeie servers, met wenig newb's? ik ga regelmatig naar de xs4all servers of de NL fun server
Ik gebruik heel vaak AS , maar meestal als de andere vaak AWP gebruiken Ik word er niet goed van dat mensen zeggen dat AS lame is , maar zegje dat AWP shit is krijgje te horen "ja maarja , die hoort toch gewoon bij het spel" ja gvd , en AS dan? Kword niet goed vandat soort mongolen , ik blijf lekker mn AS gebruiken _0/
Ik heb een probleem: Mijn wapen zit standaard aan de linkerkant. Maar ik heb bij menu het gewoon op right-handed gezet, maar hij blijft maar op links staan. Wat kan ik hier aan doen?
ligt volgens mij aan de video mode waarop je speelt. Met software is dat meestal links, maar met OpenGL en D3D zou je het moeten kunnen switchen..
daarom ja... het is niet leuk.. in specmode 1 team is wel handig tegen skype/teamspeak/ventrilo mensen...