1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Counter Strike: Source [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door XiroKe, 26 okt 2004.

  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Er stond vandaag een aankondiging op steam dat er een paar nieuwe maps aan komen. 1tje wordt gepoort uit CS:mad:CZ) ik dacht tides en er komt een brand nieuwe gemaakt voor close combat. klinkt niet echt super eigenlijk ik hou meer van de gecombineerde maps zoals Aztec.
     
  2. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, het schiet niet echt op met de nieuwe maps voor CS: S.
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Mijn nick is ook in CS:course gewoon Defanatic dus als je me wil toevoegen ga je gang. Misschien kunnen we dan een keer echt samenwerken want meestal zit ik in van die onsamenhangende potjes terwijl je als duo ass kan kicken.
     
  4. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoef verder geen nieuwe maps hoor, wel zou ik heel graag assault en militia terug zien
     
  5. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, moet eerst ff wachten op mn nieuwe videokaart, m'n x800xt is kaduuk. Of bedoelde je mij niet? Mijn nick is ook gewoon UnleasH. of Bushid0.
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je maar kan Counterstriken :) maakt het niet uit. Ik word zelf altijd een beetje gestoord van mijn wisselvalligheid de ene keer knal ik de ene naar de andere mafketel neer andere keer suck ik zwaar.
     
  7. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    luck0r :p
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik de enige waarbij de update niet echt wil opschieten of zelfs niets doet dan vastlopen?
     
  9. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    De updates duren altijd erg lang. Bij mijn nieuwe pc had ik Steam weer hergeïnstalleerd maar hij was zo traag met updaten. Wat dat betreft is Steam erg klote. Je bent niet de enige. De mijne is nog steeds bezig met updaten. Hij zit op 98%. :{
     
  10. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iedereen even z'n nick kan zeggen dan weet ik wie wie is.. ;) Mijn ingame nick is nu ShoQz^. Mn friends nick is Smokey NL dus voeg me toe.
     
  11. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat op? Iedereen veranderd zijn nick echt binnen de kortste tijden. Schiet je dus niet echt iets mee op :).
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    normale mensen houden hun nickname.
    ik heet gewoon altijd Zephyrus (soms Zephyrus.nl)
    maar meestal als je zephyrus ziet ben ik dat (of iemand die mijn nickname heeft gejat :p)
     
  13. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Normale mensen? LOL, alsof je een friggin alien bent als je een nickchanger bent :).
    Ontzettend veel mensen veranderen hun naam, dat is altijd al zo.
     
  14. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend, ik blijf bij de mijne, en er zijn denk ik wel meer mensen die dat doen. Dan kan ik ze in ieder geval toevoegen bij friends.
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Die van mij is nu Defanatic. Ik heb alleen op een of andere manier mn play menuutje als favoriet ingesteld zodat ik niet bij het friends menu kan ofzo. Scheelt een hoop geklik maar ik kan nu niemand adden.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je account name kan je niet veranderen
    dus vandaar
    daarnaast:
    ik haat mensen die elke dag/week een andere nickname hebben, terwijl ik mensen steun die hun nick behouden (het is toch bedoeld als een middel om iemand te kunnen herkennen?)
     
  17. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo háat jij mensen die van Nickname veranderen? Waar slaat dat op, het is ieders goed recht z'n eigen verzonnen naam te gebruiken. En hoezo steun je mensen die gewoon dezelfde naam gebruiken? Ik bedoel, in wat voor zin wil jij ze steunen...
    Raar allemaal :).
     
  18. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn ingame namen:

    loser
    blapje
    kutjunk
    schijtnerd
    ik word gepest
    blabla
    blabla
    bla
    bl
    b

    ach je hebt op publics tog altijd een andere naam? mixxes/pcws ook trouwens... alleen met offis en cupwars heb ik mn echte nick :eek:
     
  19. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ik own te hard om mijn nick te willen geven.. ik heb effe geen zin om nog meer handtekeningen uit te delen
     
  20. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Jam-mer zo'n reply, denk ik dan :p
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005

Deel Deze Pagina