Ik ben er niet zo goed in maar kom maar eens langs dan om een potje te spelen dan wil ik het ook zien dat je zo hard own.
Gaat een beetje offtopic niet? Ik heb btw even een vraagje. Hoeveel maps zijn er nu ongeveer in totaal?
Jam-mer Hoeveel maps zijn er nu ongeveer in totaal? » Aztec » Cobble » Dust » Dust2 » Havana » Italy » Piranesi » Chateau » Office Oftewel, 9 maps. Voor zover ik weet dan...
Hmm oke, maar dat bedoelde ik niet echt. Er zijn ook nieuwe, want jij noemt echt de standaart maps. Maar ik hebt het voornamelijk over zelfgemaakte maps zoals fy_pool_day (die uit is).. laat maar, heb het al gevonden. 257 maps .
Ik heb de onofficiele Inferno ook gespeeld en die blijft lachen. Het was m'n war-map van CZ. Maar waar spelen jullie vaak? Ik erg vaak bij [NL] The Unleashed en af en toe bij de XS4ALL servers.
nog wel meer ook hoor... er worden elke dag nieuwe maps gemaakt... voor nederlandse maps/mappers: http://forum.counter-strike.nl/forumdisplay.php?f=20
Hmm, vandaag dit spel gespeeld bij een maat van mij en ik moet zeggen: ''Dit spel is pwnage'' Het is écht vet. Über mooi graphics, alles loopt vloeiend en de geluiden zijn echt ontzettend verbeterd. Damn, ik had dit spel toch degelijk onderschat .
Tsja hijs idd zeer vet speel het ook wellis maar voor nu blijf ik beetje @ 1.6 ondanks dak cs ook zeer vet vind speeld cs toch wel 1x per dag denk ik ;]
cs;s of 1.6 ? 1.6 zal je me eerder vinde @ mixes of clanwars. etc. want public is long gone dat het daar nog leuk en gezellig is sinds dat de cs retail versie uit is gekomen paar jaar terug ist zwaar 8eruit gegaan jammer voor een vette game :| cs kan je me vinde @ 194.109.69.63:27015 80.84.248.34:27015 213.239.178.50:27027 en nog wel wat ;p .. nickname gewoon Quarke cs 1.6 speel ik vaak onder zuig-