Nou bij deze een van de vele _0/ /Mod Gebruik svp volgende keer de Edit-knop rechtsonder in je bericht.
ziet er netjes uit, ik kom daar ook wel eens langs cu maybe there 57 is wel erg hoog, waren er niet tussendoor wat spelers weggegaan?
Die dubbelle post was foutje soz en ja er waren nog mense weg gegaan maar voornamelijk was ik degene die raakte kep er nog wel 1 hf
Maakt me geen aars uit welk wapen awp, ak , colt , usp of glock no problemo ;p en kan je wel whine over awp whore etc. maar dat ding doen ze er niet voor nix in anders ga je rainbow6 ofzo spele die awp'e volges mij nie zoveel p.s je ziet toch dak met colt loop
maar sommigen geilen wel heel erg op hun awm/awp/magnum elk potje, elk potje campe, elk potje... lijkt mij saai... geef mij meer actie, door nog een beetje wat meer strategies te zijn... awp is sowieso lame doordat je in 1 schot (soms 2) dood bent...
Yea, inderdaad. Soms word ik daar zo ziek van :{ Heb je eindelijk een lekkere streak van 2 of 3 kills en ineens *knal* ben je met 1 zielig schot dood. Ik schijt daar echt op... maarja, ieder z'n ding.
1 schot kan idd dood zijn maar leg-shot niet dat was vroeger wel anders als je toen iemand in ze kleine teen schoot wassie ook dood dus das ook wel verbeterd en je heb ook van die gasjes die er totaal niet mee kunne schiete .. maarja kan .. ik gebruik zelf meer colt en ak dan awp maar soms vind ik het ook wel leuk om er mee rond te renne en op public kunnen ze wel eens leem zijn en kan ik er ook kwaat om worde alleen in wars zijn ze weer handig dusja zo is het spel nu eenmaal
Haha, achjah Quarke, ik own je nog wel is! (Als ik je tegekom) -The Answer/RaGe- (Van Friends) (woeps verkeerde xbw account, dit is mn oude)