Ik wil muis+toetsenbord voor m'n xbox! Dat blijft toch uber voor 1st person shooters...maar met de kontroller is het ook wel leuk hoor
in niet , das vet lomp een muis en toetsenbord als ge in uwe zetel zit , dan moet je nog een tafel kopen om u toetsenbord op te leggen en dan kunt ge niet lekker onderuit in uwe zetel liggen
een plankje over de leuningen ofzo...dat heb ik er wel voor over Edit: wij hebben hele grote ledere stoelen, dus dat past wel
Ik heb wat info over de "update": Er was al eerder sprake van een mogelijke Xbox versie van Counterstrike met de komst van Xbox Live, nu begint het meer en meer werkelijkheid te worden. Volgens Homelan is de game zeker op komst en wordt ze ontwikkeld door Ritual en Valve. Het spel zal alle content van het oorspronkelijke Counterstrike hebben plus nog eens Condition Zero. Er zullen ook een paar Xbox exclusive maps in het spel zitten en de graphics engine krijgt een kleine update, zo zullen er nu 24-bits texturen gebruikt worden. Zal E3 meer van onze vragen kunnen beantwoorden? Waarschijnlijk wel, want deze game zal aanwezig zijn op de beurs! Bron: games.telenet.be