ok, 3 stappen: 1)server naam 2)reden van Ban degene die je heeft gebanned onthouden. stap 1: zoek op het net naar de server. stap 2: neem contact op met de server admin/Reconner stap 3: onthoud (voortaan) de naam van wie je heeft gebanned. hopelijk heb dit je geholpen.
Wie speelt er nou zo'n domme bèta waar 10-duizenden bugs inzitten. En het de sterkte van het schild is ook mega onrealistisch. Maar dat wordt gelukkig aangepast. Iedereen speelt nog de BUG-VRIJE 1.5 Ajax, heb je een clan?
Ik speel meestal op XS4ALL-servers 1 & 2, daar heet ik meestal Neowulf, en wanneer komt 1.6 eignluk officieel uit?
bij 1.6 bij de dust kan je nog steeds airwalken. en bijna niemand gebruikt tactical shield. iedereen gebruikt galil of m4a1
Voeg me maar ff toe, thijssen_rene@hotmail.com Kunnen we 1on1 doen, mijn server; kheb er 2 *schept op* Als je 1.5 tenminste nog hebt.
Heh, airwalken? bij dust , nog nooit meegemaakt en ik speel het toch al best lang, hoe airwalk je dan?
moet je bij ct base staan en dan op die houtenboxen springen je moet met z'n tween zijn en als je allebei op die houtenboxen zit moet de 1 op de ander springen en dan springen. beetje moeilijk uit te leggen
ik speel CS al 2 jaar niet meer, en airwalken was er toen ook al bij DUST ... denk dat je dan niet zoveel speelt als je airwalk nog nooit gezien hebt.. Ik zat 2 jaar geleden bij CS Clan, was toen wel relaxed , toen ging het slecht met school en bleef ik bijna ziiten, sindsdien geen CS meer gespeeld...
Begrijp ik dit goed , zijn jullie Counterstrike al op xbox aan het spelen in beta ? Indien ja , kan iemand mij vertellen of er een goede split-screen beschikbaar is voor multiplayer LAN's : bv 8 man met 2 xboxen , zoals HALO ? thanks !
moet je goed zoeken maar ik speel weer ondertussen cs 1.5 dat steam is nu echt gekloot sinds die update
Wie wil mij uitdagen? Ik heb wel zin in 1on1 ofzo Mijn Nick = M.O.D ^ Dabombe Mijn nick bij HLSW is dabombe voeg me maar toe /edit ik speel 1.5