Ik ga hem vanavond pre-orderen! Lijkt me echt een ontzettend leuke Live game, helemaal omdat 'niemand' meer RtCW speelt. Tussen nu en 5 Dec ga ik gewoon lekker verder met Enemy Territory op de PC. Nu even de review lezen!
das toeval...ik heb em vanavond ook ge pre-ordered...nu hopen dat 5dec snel komt en dan maak ik een eind aaan mn sociaal leven
hmm ja er staat eigenlijk niks nieuws in de review (als je de previews al hebt gelezen) maar goed. Ik ga hem wel halen.
alleen dat systemlink gedoe he? kan dat nou of niet. Ik had eigenlijk gehoopt dat er wat over zou staan in de review, misschien in andere reviews.
Ik heb de video review van gamespot.com gedownload en de game haald maar een 7.2 !!! Maar ik vind dat de reviewer de game teveel vergeleek met de PC versie. Mischien komt het lage cijfer ook wel omdat de game alleen online echt tof is, maar ik hoorde nou niet echt argumenten om de game zo gemiddeld te laten scoren ! Ik blijf erbij dat dit de beste Live game wordt totdat Halo 2 het komt overnemen. Dat weet ik nu al zeker !!
op gamespy staat ook dat als je tegen de bots speelt je echt in een online battle waant. Das een hele knappe prestatie dus ik denk dat ik hem ondanks mijn live gemis toch wel ga aanschaffen.
CS Nation heeft ook de final version van CSX mogen spelen, hier hun zeer positieve indrukken: CS Nation Counter-Strike xbox hands-on Ik wil L!VE!!
De cijfers zullen wel iets lager uitvallen omdat de graphics tov andere spellen natuurlijk niet erg spectaculair zijn en het ontbreken van een singelplayer-campagne oid. TeamXbox vind CS beter op XBL dan RS3 btw.
humz....Ik denk dat ik hem wel ga kopen, jammer dat het spel aaleen mp kan via live. Maarja ffies wachten op die scratchkaarten en dan koop ik hem c-ker wete
Ik vind het het er opzich nog wel leuk uitzien. Mag niet al te mooi zijn anders krijg je te veel lag als je online bent. Alleen raar dat er een muur staat bij de eerste gang van cs_italy Ik koop deze zekerz wel