Wat is CS een kut spel zeg, ik dacht dat je lekker (ala Halo) met zijn 2en op 1 TV en met iemand anders op de andere TV kon spelen, nee hoor, het is weer eens dat je op elke TV maar met 1 speler kan.. Nou, CS gaat bij mij stof happen, ik heb dit spel alleen maar gekocht voor de system-link fun.. ECHT ZWAAR JAMMER!
Ja dat je niet kon system-linken met zijn 2e op 1 TV was al langer bekend hoor Tja en als je dan geen Live hebt, dan begrijp ik dat je hem niet leuk genoeg vind om te spelen....
Ik wil hem wel hebben van je als je hem kwijt wil Ik check eerst altijd alle mogelijkheden voordat ik een spel aanschaf.., keep that in mind... heej maar ik heb Hitman II en Dead To Rights hier te ruil liggen, PM me Als je geen live hebt mis je inderdaad zo'n 75% van het spel..
Yo, ik heb dan wel RTCW en Midnight Club 2 te ruil voor je tegen CS Stuur maar een PM als er interessen is.
Vind je CS nou een kut spel vanwege de gemiste splitscreen ? Wat vind je van de besturing , de graphics etc ?
Ik ga em ook nie hale als er geen splitscreen bij zit (heeeel misgien als XBox Life soepel loopt) want via internet kan ik met de PC spelen en dat gaat altijd soepel (XBox Live laggt soms)
Je moet beter kijken dat was Counterstrike VS Raimbow Six 3 gewoon vergelijken! Die 85 was voor Rainbow Six en dat andere was een Preview van Counterstrike!!!!!!!
Counterstrike hebben ze nog geen cijfer gegeven. Dat cijfer 85 is voor Rainbow Six. (rainbow six staat op de rechter bladzijde en CS op de linker) *edit* Duo Maxwell was me voor
Tja, dan zal ik toch voor de pc versie gaan. Maar zelf speel ik op mijn pc al 2 jaar geen games meer met mijn trage TNT2 videokaartje In Amerika is CS al een kleine week uit.
We zullen er in het begin wel Bots bij doen maar ik denk dat we dan ook wel enkele potjes 1 on 1 gaan spelen zonder de Bots erbij. Edit: Wat ik wel klote vind is dat ze het spel hier pas later uitbrengen dan in de US...ik zou het veel leuker gevonden hebben als ze het spel hier ook op 17 November hadden gelanceerd.
Das idd zo, nu kunnen hun alvast combat trainen enzo... maarja wat doe je er aan. Die rottige fransen enzo ook altijd weer met hun "über"taal
Maar even duidelijk, je kan dus wel samen met system link tegen bots? Dat kan heel er vermakelijk zijn. Heb wel eens thuis met een vriend met met twee PC's over het netwerk tegen PodBot gespeeld en ze allemaal benoemd tot irritante personen, dat was echt lache, 2 tegen 15 ofzo...en dan proberen te winnen met eentje als snipercover en de ander voor close encounters.... volgens mij is Counter-Strike echt leuk voor xbox lan party's ofzo.