1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

  1. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan het spel zowel offline (tegen bots, system link met bot ondersteuning) als online spelen...en bij beiden heb je objectives (Hostage Rescue en Detonation) net zoals op de PC maar de Xbox versie heeft maar 2 varianten. De graphics zijn ook beter dan de pc versie.

    Via Xbox Live zal het ook mogelijk zijn om over een tijdje nieuwe mapjes te downloaden.
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ow, dus het is hetzelfde als online, maar met offline speel je tegen bots, ipv tegen livegasten. (maar voor de verder rest is het hetzelfde?)
     
  3. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, en de bots zijn ook nog heel goed, heb het dus op de Game Expo gespeeld gister.

    De Graphics zijn idd erg verbeterd, zeker als je dicht bij een muur komt zie je nog details en de models/wapens zien er ook lekker uit, de controls zijn echt goed, moet wel effe wennen, maar Halo-fanaten kunnen meteen aan de slag, Ik had in me alle eerste ronde op de xbox meteen twee kills in de split tunnel van De_Dust, heerlijk gevoel gaf dat weer.
    Ook het buy-systeem is top notch, de eerste keer had ik hem meteen door en na een aantal rondes, klikte ik er met een noodgang doorheen, echt handig voor een console zo'n PIE menu, zie ook screenshots..
    Ik had naar een paar rondes trouwens pas door dat ik tegen bots speelde, pas toen ik er eentje ging volgen in ghostmode zag ik het door de manier van mikken. Ik dacht namelijk dat de xboxen gelinked waren :p. Ook geluid is aangepast, als er dicht in je buurt een explosie is (grenades/de bom) hoor je zo'n irritant piep geluid en is het geluid daarna een beetje gedemp, leuk realistich tintje geeft dat. Ook het geluid van een headshot klinkt nu echt lekker, net of er iemand een ballon met een beetje water laat knallen. Ik weet een ding zeker, Counter-Strike gaat L!VE owen _O_ .
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    De resolutie is wel heel hoog he? jammer want de xbox zou makkelijk 1024 aan moeten kunnen aangezien de videokaart en het aantal megahertz... hmmzz..
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    oke, bedankt. Ik heb nog geen live, maar dan kan ik natuurlijk goed oefen voor als ik live heb. ik dacht dat het wel hetzelfde was, maar hier zie je dat er staat, you will bla bla..., dus ik dacht, dat je dat dan krijgt met single player, en dat, dat dus niet hetzelfde is als online, en dat vond ik dan niet zo leuk, maar dat wou ik even weten.
     
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kom net terug van de HCC dagen en heb natuurlijk Counterstrike ook ffkes gespeeld. De graphics zijn niks op aan te merken gewoon goed en pratisch, de besturing is lekker en niks op aan te merken. Het Buy systeem is lekker makkelijk gehouden en dat was wel prettig. Je hebt een goed overzicht van alles dus geen gezoek naar stats ofzo. Bovendien was ik nog maar eventjes aan het spelen of m'n kills stonden al weer boven aan de top :p _O_ ..

    Mooi spelletje en zal er geen spijt van krijgen dat ik heb ge-preordered heb :)
     
  7. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    De resolutie is wel heel laag he? jammer want de xbox zou makkelijk 1024 aan moeten kunnen aangezien de videokaart en het aantal megahertz... hmmzz..



    hebben jullie daar geen last van dat je van die hele grote lelijke icoons op je scherm hebt ?
     
  8. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat maakt voor mij in ieder geval nix uit, het speelt nog hetzelfde, en het is geanti-aliased...dus wel een lage resolutie maar geen kartels, en iedereen heeft natuurlijk dan de zelfde resolutie, met de PC versie heb je weer mensen met een super PC (zoals ik) die op de hoogste res spelen en dus theoretisch beter kunnen mikken, anderen hebben dat weer niet, op de xbox heeft iedereen nu hetzelfde, zelfde graphics, zelfde controls, zelfde voice communicator, dat vind ik wel eerlijk weer...zelfs eigenlijk beter ....
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nu snap ik er even niks meer van, mijn broer zegt dat counter strike op de xbox een ander soort counter strike is als op de pc. want met deze counter strike moet je missies doen, volgens hem. volgens mij is dat ook, maar iedereen zegt dat sinle player hetzelfde is als multiplayer (online dus), maar hoe zit dat dan met die missies. en is het nou hetzelfde als op de pc?
     
  11. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    missies houden in dat je een bom moet plaatsen als terror en onschadelijk moet maken als counter
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    en online is hetzelfde als offline (multi player is hetzelfde als single player)? wat moet je dan bij multi player doen?
     
  13. Razer

    Razer New Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer is pcies et zelfde als in singleplayer
    Alleen in singleplayer speel je tegen bots die alles hoekjes weten als je al voor bij 1 bot komt die in je tegen team zit ben je af
    tis eigenlijk niet leuk met bots spelen maar wel goed om mee te traine om je aim beter te krijgen voor dat je op live gaat spelen
    maar zit echt geen verschil in tussen sp en mp
    enigste wat et is dat je dan met bots speelt en op mp versie speel je tegen mensen :) wat et juist leuker maakt :)

    Edit

    Nou bij mp moet je de gijzelaars vangen of vrijlaten of BOM plaatse of bom defuse!! als je wilt weten hoe et verder is moet je kijken op

    www.Counter-Strike.nl
    en
    Csnation.counter-strike.net en zie de screenshots van de laatste nieuwe cs
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ow, oke, en hoeveel bots kun je mee laten doen. En hoezo ben je dan af? knallen ze jou gewoon dood?

    edit, wat doe je dan bij single player?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  15. Razer

    Razer New Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0

    Op de pc versie ken je met 20 man spelen als je cker op een 100mbit connectie zit
    Ik schat als @home hebt zoals ik heb ken je maximaal 4/6 man hebben

    Maar als je chello hebt :) dan ken je veel meer aan zoals de meesten van jullie zeggen Chello ownt voor de xbox live
    Maar dit zal nooit zo bloedige gevechten worden als op de pc versie shat maar in maximaal rond de 10 tot 11 zoals bij de meeste mensen

    EN de bots zijn zeer goed de bots hebben maar 1 doel aimen op je hooft ze staan al op je te aimen als jij op jou basis bent en de bots op hun enigste wat je ken instellen is easy dan schieten ze niet zo snel maar als ze de kans hebben om te schieten hebben ze je cker ben je gelijk dood en als je geluk hebt ontsnap je ze net nog
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    cool, bedankt. en wat doe je eigenlijk met single player, ook de bom onschadelijk maken enz.?

    jij hebt hoop ik ook bots in je team dan? anders ben je echt zo dood:D
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  17. Razer

    Razer New Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ]



    Ja pcies et zelfde alleen je speelt met bots maar je ken beter als je cs zou halen op de xbox met bots spelen zorgen dat je aim goed is en dan pas live gaan doen sp is eigenlijk voor de mensen die counter-strike willen hebben op de xbox maar geen live hebben
    dus hebben ze nog een kans met bots te spelen maar om eerlijk te zijn
    vind ik met bots spelen erg saai je gaat er snel vervelen want je weet pcies uit welke gangen ze komen je weet hoe ze naar je toe komen dus op dat gebied is et echt best saai

    Ik ga voor de live :)
     
  18. Razer

    Razer New Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt Counter-strike sp wilt hebben moet je w8ten op Counter-strike condition zero die is gebaseerd op Singleplayer die word erg tof ik d8t dat die ook op xbox komt :)
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ben echt een heel erge fan van counter-strike, ik deed altijd als ik mijn broer zag counter-strike, ging ik perfect dark doen, deed ik net of het, hetzelfde was. maar nu komt die op de xbox, dus.
    en je hebt hoop ik toch wel bots ook in jouw team?
    en ik heb het spel gepre-orderd bij gamerelease, krijg ik het spel dan ook op de 5de binnen?
     
  20. Razer

    Razer New Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je ken de bots zelf kiezen wie en jou team gaat dus bij 4 gaan er naar terror en 3 naar jou team :) of anders om
     

Deel Deze Pagina