Yes, en de bots zijn ook nog heel goed, heb het dus op de Game Expo gespeeld gister.
De Graphics zijn idd erg verbeterd, zeker als je dicht bij een muur komt zie je nog details en de models/wapens zien er ook lekker uit, de controls zijn echt goed, moet wel effe wennen, maar Halo-fanaten kunnen meteen aan de slag, Ik had in me alle eerste ronde op de xbox meteen twee kills in de split tunnel van De_Dust, heerlijk gevoel gaf dat weer.
Ook het buy-systeem is top notch, de eerste keer had ik hem meteen door en na een aantal rondes, klikte ik er met een noodgang doorheen, echt handig voor een console zo'n PIE menu, zie ook screenshots..
Ik had naar een paar rondes trouwens pas door dat ik tegen bots speelde, pas toen ik er eentje ging volgen in ghostmode zag ik het door de manier van mikken. Ik dacht namelijk dat de xboxen gelinked waren . Ook geluid is aangepast, als er dicht in je buurt een explosie is (grenades/de bom) hoor je zo'n irritant piep geluid en is het geluid daarna een beetje gedemp, leuk realistich tintje geeft dat. Ook het geluid van een headshot klinkt nu echt lekker, net of er iemand een ballon met een beetje water laat knallen. Ik weet een ding zeker, Counter-Strike gaat L!VE owen .
Laatst bewerkt: 29 nov 2003