Hier zijn overig wat screenshots van CS CZ Dit spel gaat echt vet owne alleen jammer dat valve nu alles Via STEAM laat lopen http://csnation.counter-strike.net/view.php/czinfo/shots1.csn
Dit is gewoon counter-strike Dit is puur voor de xbox live om daar ook mensen op te krijgen Counter-strike condtion zero is iets anders daar moet je missie doen meer als Rainbow3 of hoe dat spel ook heet
ow, ik dacht dat dit condition zero was. daarom al die vragen, omdat ik screenshots zag van condition zero, en omdat je daar al die missies moet dan. stom stom stom
ach geeft toch niks je ken beter vragen dan dat je et koopt en et lijkt een anderen game te zijn dan wat jij d8t
jah precies, in ieder geval, heel erg bedankt, en als ik het spel krijg van gamerelease (en ik heb het spel gepre-orderd bij gamerelease, krijg ik het spel dan ook op de 5de binnen?) en dan ga ik heel erg oefen, totdat ik live heb. edit://weet iemand wanneer condition zero uitkomt?\\:edit
Neheeee... Datis nu al té vaak gezegd hier. CounterStrike op de Xbox is puur voor online doeleinden. De missie-elementen zoals die in Condition Zero zouden moeten zitten, zitten er niet in. En ja logisch dat ik er nu kwaad om wordt...
Precies, wat Wouter zei, er zijn GEEN single player campains ala Rainbow Six in Counter-Strike voor de xbox, het is GEEN Condition Zero! De zogenaamde single player er in is gewoon hetzelfde als de multi-player, precies hetzelfde. alleen i.p.v. echte mensen speel je nu tegen en met bots... Condition Zero komt alleen op de PC uit en dus niet op de xbox.
Het was eerst wél de bedoeling dat Counter-Strike voor de Xbox offline hetzelfde zou zijn als Condition Zero maar enkele maanden terug hebben ze besloten dat niet te doen...het is nu dus geworden zoals Metzman heeft uitgelegd en niet anders.
ik heb het spel gepre-orderd bij gamerelease, krijg ik het spel dan ook op de 5de binnen? want dan kan ik hem lekker de hele dag spelen. en iedereen die counter-strike al is een keer gespeeld heeft, hoeveel bots kun je laten meedoen met sinle player?
Nou Wouter, Je kan wel zo kwaad worden over die vergissing met CS CZ, maar op XBW.nl staat ie wel op die naam geregistreed !
ik heb gehoort dat cs same met een live pack gaat uitkome is dit waar. wss bij bartsmith maar heeft iemand anders daar al iet van gehoort???