Inderdaad, als er weer een prijsvraag komt wil ik die dus echt wel winnen! Jammer dat er zo weinig kans is met zoveel leden, Ik wil em zo graag hebben, eerst maar de prijsvraag afwachten, ander koop ik em nog wel later ofzo... moet ook eerst nog steeds Live hebben damned! Ik ga me vader vanavond maar weer eens overtuigen om een credit card te nemen, kan ik Live'n met CS en betaal ik de kosten wel... Als iemand em nou strax heeft en wegwil doen omdat het toch niet zijn game is, heb ik in ieder geval KotoR te ruil of een combi van andere games die ik te ruil heb..., PM me dan!
Ik heb counterstrike dus al een paar dagen in huis, en in single player ben je er zo op uit gekeken.. Net zo snel als op de pc met bots. Ik heb dus geen creditcard en kan dus niet online (niet dat ik de legale CS heb ) maar als ik live! heb, ga ik hem zeker origineel kopen
Iemand counter strike al gespot in de winkel het zal me niks verbazen dat hij er weer voor 5 december in de schappen staat .... groetjes marco
ik had wel een bijna-CS-tijd ervaring....de postauto (met pieterpost look a-like) kwam langs en stopte bij ons, ik d8 hu en toen belde hij nog aan ook met een pakje waar het hoesje van CS makkelijk in kon, er was toch niemand thuis dus ik opende het maar....was het een CD van iemand (vraag niet wie)..DAMN
Alle zaken rondom releasedate, leverings, leveringsproblemen of andere zaken die in dat segment vallen graag hier bespreken, ik blijf het niet zeggen jongens...
Hallo wouter ik wilde even een klein stukje kritiek plaatsen over posting van heb het spel gezien topic , omdat die tread over zo diverse games gaat kan ik vaak door de bomen het bos niet meer zien omdat deze tread diverse games bevat en de lijn door elkaar loopt de een vraagt dit de andere dat... Maar ok als het moet moet het maar ;-) groetjes marco
whie nog maar 2 dagen...iemand nog iets niets gehoord?? en waar staat nou die special over counter strike hier op de site of is ie er nog niet? *edit* bij GCshop (waar ik hem besteld heb) staat bestelling verzonden dus ik verw8 em morgen al *) heb nu al zin in morgen
Jaja, ik heb em vanavond van m'n werk (Bart Smit) mee kunnen pikken. Mag eigenlijk pas vrijdag in de winkels liggen maarja, voor medewerkers geld dat natuurlijk niet . Ik ga dus nu lekker tot diep in de nacht gamen, wuzaaahhh . KLIK voor bewijs!
sommige gast hebben hem al maar hij komt morgen uit meteen naar de winkel sjeesen voor sommigen ik persoonlijk wacht tot ik live heb