1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet t niet je begint ziet een timertje aflopen koopt als een gek je guns en knalt er op los heerlijk!! Het grote voordeel van het geld systeem is dat je gedwongen word geld te verdienen en dus mensen af te knallen als je alleen je team mates alles laat oplossen kan je geen goede guns kopen dus je probeert zoveel mogelijk te doen, wat zeer uitdagend werkt.
     
  2. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, kreeg hem gisteren binnen van GCshop.nl en ik vindt het een uitstekende conversie, de besturing is net zo lekker als halo's besturing en de game loopt zeer soepel, de graphics zijn niet spectaculair vergbeterd, tenminste, niet in levels als Dust of Italy. Xbox eclusive levels als Fastline en Vostok zijn wel mooier (scherpere texturen etc.)

    Maar voor de singleplayer zou ik hem niet kopen, die is vooral goed om te oefenen of om de maps te leren kennen, maar op Live gaat ie rocken! :p
     
  3. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk zijn de graphics niet zo goed als Rainbow Six 3, maar Counter-Strike koop je ook voor de sfeer die het uitademt.

    Online is Counter-Strike gewoon geweldig, klaar :p
     
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens :) ..het aimen gaat ook een stuk makkelijk dan in rb63 ...omdat het spel sneller loopt
     
  5. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alleen dat het ronddraaien(om je as draaien) te sloom gaat, ongeveer net als Halo met speed(weet nie meer hoe dat heet)op 1 of zo
    ipv 10(waar ik hem op heb staan)
     
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Hebben jullie dat ook als je veraf kijkt dat je de enemies niet goed kan zien, en als je ergens dichterbij komt dat de omgeving ook lichter wordt ik vind dit zelf persoonlijjk een min punt anders was er niet zo heel veel mis met de gfx

    En er is wel best wel veel lag. :)
     
  7. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gisteravond ghost-racon-island thunder gehaald voor online gamen,maar sjiiiiit wat is dat saaaaaaai zeg:mad:

    en wil m dus inruilen voor een ander spel ,en zat dus te denken aan counterstrike.

    rainbowsix3 vind ik dus helemaal geweldig online:D

    en gr-island thunder dus extreem zaai:mad: .

    hoe zal ik counterstrike vinden?(nooit gespeeld op de pc)
    die graphics maakt me echt geen fuck uit...het gaat op het plezier wat ik heb online*)

    en o jah..watvoor speelmodes zijn er????

    please give me a reply....over een uurtje ga ik naar de stad:eek:
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2003
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    counterstrike is veel sneller en richt tien keer beter als GR ik denk dat je hem wel digt. vertel ff wat je wat je gedaan hebt. en check deze topic voor algemene indrukken, en op live en networking staat nog veel info.
     
  9. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit er 2 maanden gratis XBOX L!VE bij Counterstike?
    Ik heb hem wel namelijk gezien, maar er stond geen stikker op.
    En dat had ik ook gezien bij PGR 2 en Rainbowsix 3 dat er soms geen stikker op zat.
    Dus kan iemand mij dat vertellen?
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat zit er niet bij!
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Bij mij niet in elk geval of ik heb er overheen gelezen.
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zit geen proef abbo bij, niet bij mijne inelkgeval :) maarre ik kreeg m gister door de bus.. heb uurtjes op live gespeeld.. graphics vind ik beetje tegen vallen.. geluid is wel mooi.. gameplay is natuurlijk helemaal top nog steeds :D alleen benk suckie in iemand raken met een controller dus... tis telkens boem tegen mijn hoofd :p
     
  13. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
  14. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ik kan niet w88 oop vanavond...dan eindelijk spelen! maar hoe zijn de neiuwe maps?
     
  15. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik laat hem dan maar liggen, ik heb geen L!VE.
    Maar is de Singleplayer ongeveer net zoiets als Unrealchampionship?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2003
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    shit, hij zit niet bij de post, moet ik wachten tot maandag
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zaterdag ook gewoon post hoor.
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, oke. Maar ik denk niet dat dat 1 dag duurt, ik hoop het natuurlijk wel
     
  19. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb 'm sinds gister en wat opvalt zijn de gfx; lelijk :9. Maar op Xbox Live speelt dat lekker weg door de relaxte gameplay :).
     
  20. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dit echt zulke zuigerij, ik heb RS3 en daar houd ik 't bij qua shooters, ik bedoel, nu gaan ze counter strike opnieuw uitbrengen op de xbox, de graphics zijn iets verbeterd en 't geluid schijnt bout te zijn, jezus christus, hoelang hebben ze gedaan om deze game uit te brengen op de xbox? Daarin hadden ze gemakkelijk de graphics kunnen opkrikken naar een fatsoenlijk niveau en 't geluid nog enigszins normaal laten klinken, ik heb deze game gekocht en ik heb 'm gelijk teruggebracht, wat een ZOOI!!!!

    Oja, en nog wat: Sjeez die single player, dat noem je geeneens single player, dit is toch niks man, volgens mij hebben die gasten tijdens het developpen gewoon uit hun neus lopen eten en aan hun centen gedacht die ze nu krijgen omdat iedereen die zooi toch wel koopt omdat er COUNTER STRIKE op 't doosje staat.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2003

Deel Deze Pagina