1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

  1. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben jij niet helemaal tevreden. :9
     
  2. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics : zuigen ,op pc vond ik ze beter. Wat hebben ze dust en dust 2 ingodsnaam aangedaan? alles is zo slecht afgewerkt en waarom is alles zo donker op dust? normaal schijnt de zon lekker! de kleuren zijn ook zo flets vind ik :/ (in dust 1 en 2)

    geluid : De meeste geluiden zijn zoals de originele cs ,en die zijn goed :) alleen bv de gunfire van een m4 ,precies een speelgoed geweertje :confused:

    Toch vind ik het een zalige game!! echt leuk om iedereen te ownen op live in deze game met prachtige gamplay!! beste xbox live titel van het moment!! (dernet een potje gespeeld op dust 2 --> ik stond 41 op 4 ,zwaar relaxt =] )
     
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Wie vind het nog meer zeer iritant als je bijvoorbeeld een tunnel inloopt dan is ie super donker maar wanneer je er verder in loopt word het steeds lichter dat betekend dus dat je van een afstand geen enemies kan neerknallen omdat je ze gewoon niet ziet erg slecht gedaan,
     
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat deze game gewoon liggen, als je mensen wilt afschieten ga dan lekker in rainbow six 3 als een gek rondknallen... Zo'n boutgame moet je afstraffen door massaal de game in de schappen te laten leggen...
     
  5. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    eh, Sab dat is ook de bedoeling met die tunnel.
    en verder wat loopt iedereen hier zo de graphics af te zeiken.

    Het loopt tenminste soepel , kleurrijke textures...:9
    Het speelt allemaal veel beter dan al die andere FPS'ers op de Xbox.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2003
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Tsja gek he, als je super mario op de xbox gaat uitbrengen loopt 't ook soepeler als dat je gewend bent...
     
  7. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen zijn gewoon teveel van deze game gaan verwachten, maar het is gewoon het orgineel.
    Ik vind het de beste Live game toot nu toe maar soms mis ik toch wel een single player story !
     
  8. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel waarschijnlijk in de middag pas want gisteren (vrijdag) zat het spel er niet bij...Top 1 Toys in Vlijmen had een hoop games besteld waardoor de bestelling in 2en werd gesplitst...zit ie er in de middag niet bij dan moet ik wachten tot maandag of dinsdag maar daar heb ik geen zin in...ga ik wel even naar de Helftheuvel in Den Bosch*)
     
  9. adj

    adj Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb um lekker ook :D weet iemand trouwens hoe je bij dat schild een ander pistool kan krijgen?
     
  10. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan niet blijft gewoon hetzelfde pistool.
     
  11. adj

    adj Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is k*t want het is egt een dom pistool! had liever deagle of usp ofzow
     
  12. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vind ik ook dom :confused: maja ,ik heb nog niet veel mensen me tee nshield gezien en maar goed ook ,die verpest het spel zowat (zoals op pc). Maar als je dat shield voor je houd dan zie je toch dat die grapjhics zwaar sucken hoor. op pc is dat shield veeel scherper!

    spel blijft ownen!
     
  13. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe praat je nou door de headset......gewoon of moet je een knopje indrukken???en het spel ownt...ik ook toenet tegen 3 man :p
     
  14. kingtuwi

    kingtuwi Dope

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt zelf instellen hoe je het wilt maar hij staat gewoon standaart op als je praat dan horen ze je.
     
  15. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook een tijdje gespeeld en ik vind dat er niet veel veranderd is ten opzichte van wat ik een aantal jaar terug op de PC speelde. Voor mij is dat een goed teken want CS was gewoon goed op de PC...

    Het grote nadeel aan CS blijft echter dat het alleen leuk is als je wint. Ik moet nog veel oefenen dus :p.
     
  16. adj

    adj Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik krijg pas over paar dagies live... btw wat zijn jullie nicknames? heb ik alvast een paar 'friends' :p
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Headcollector is mn nick, ik hem Counter Strike ook nog niet, maar koop hem binnekort
     
  18. kingtuwi

    kingtuwi Dope

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het triest dat ik mijn naam niet kan veranderen netzoals als bij unreal en wolfenstein.
     
  19. assepoester

    assepoester Knight

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een potje CS voeg me toe: TerribleKnight!!!!_O_
     
  20. adj

    adj Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Headcollector is mn nick, ik hem Counter Strike ook nog niet, maar koop hem binnekort

    heb je wel GRIT? die hebk naamlijk ook :D ow w8 de live nicknames staan daar links:p ziek nu pas net
     

Deel Deze Pagina