1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

  1. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    is het echt niet mogenlijk om je naam te veranderen ? da's echt dom :confused:
     
  2. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de opzet van het spel een beetje gelijk aan Unreal of niet, is het gewoon hersenloos knallen????
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nee, het is echt tactisch, met je team een plan maken enz. maar je kunt ook gewoon rondknallen op iedereen die je ziet.
     
  4. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het niet helemaal met Blackspider eens, vooral in de singleplayer gedeelte is weinig tactisch aan. Je speelt dan met de CPU en die rent gewoon keihard weg en verliezen dan ook erg vaak battles, je kan ze geen commando's geven.

    Op Live is het andere koek, daar is het idd heel erg gaaf om met een tactische groep te gaan spelen, heb al verschillende coole situaties gehad en ik vind dus zelf dat deze game eigenlijk alleen interessant is als je Xbox Live heb.
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb het ook over live.
     
  6. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij was UC hersenloos knallen :9.

    Maarja, je kan eigenlijk zelf kiezen of je 't tactisch wil spelen of niet :).
     
  7. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je goed leest zeg ik dat ook, maar ik vind dat samenwerken weer niet zo leuk, moet dat ook echt of is het ook leuk online als je het niet in een team speelt???
    Of kan dat helemaal niet????
     
  8. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een schijthekel aan UC.
    Ik begrijp niet hoe die game zo groot is geworden op de pC !!!
     
  9. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik je vertellen, ooit, heel erg ver hier vandaan, had je een heel goed spel: Unreal Tournament. Heel mooi en cool. Toen dachten de makers, laten we een vervolg maken die we helemaal kut maken door de gameplay de Quake 3 tour op te laten gaan en de beste gamemodes eruit te halen. En als toetje doen we er ook nog eens inspiratie loze levels in die clones zijn van Unreal Tournament. TADA: UT 2003 a.k.a. UC
     
  10. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Hahahahahahahahaha, jij weet het perfect te beschrijven !!!
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Als er geen friends van mij online zijn ga ik wel eens gewoon even met bots oefenen op Expert, op bepaalde mappen winnen we altijd. Je kans ze trouwens wel degelijk orders geven dmv d-pad.

    Al speel je zonder van te voren bedacht plan dan hoeft het niet direct 'hersenloos-knallen' te zijn. Geen wonder dat je steeds (van bots!) verliest als je steeds rondrent. Als je nou afentoe dekking zoekt, voorzichtig om hoekjes kijkt en blijft campen op tactische plekken gaat het al een stuk beter.
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    krijg je zo'n 2 maanden gratis live kaartje bij counter-strike
     
  13. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ow, dat is jammer
     
  15. M3GA D3ATH TDH

    M3GA D3ATH TDH THA UNREAL MASTER

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    k vin hem tog wa minder dan k had verwacht, mar mischein komt dat nog :)
     
  16. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het mikken soms erg moeilijk, het vizier blijft zo groot, op de pc werd het toch zo lekker klein dat je met 1 schot BAM headshot kon maken, :)
    Maar hier bij wil dat toch niet zo goed, jammer
     
  17. kingtuwi

    kingtuwi Dope

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Word dat je je naam niet kan veranderen nog gefixt met een update ofzo?
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom in godsnaam? Het is toch geen fout of gebrek? Dát is gewoon het Xbox Live systeem, en dat UC die mogelijkheid nou wel had betekent niet dat élk spel het nodig heeft.
     
  19. kingtuwi

    kingtuwi Dope

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel een gebrek, wolfenstein had dat ook en met die toeving is het maken van clans veel makelijker.
     
  20. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel nu ook...jammer genoeg zijn de gangetjes enzo donker en de tunnel bij Dust ook...ergens begin volgend jaar Xbox Live halen en mijn kabel abo upgraden naar breedband en dan lekker online knallen._O_
     

Deel Deze Pagina