1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

  1. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ,zeker. ik vind gewoon de gfx en het geluid niet super ,maar ook niet echt bagger. de gameplay darentegen is gewoon subliem!
     
  2. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    zeker, voor de eerste keer own ik echt met een FPS online !!!
     
  3. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    is iemand al opgevallen dat je bij optimatch kunt zoeken naar de map " office" terwijl die helemaal niet in het spel zit...en zo is er geloof ik nog een map.....misschien worden die wel downloadable binnenkort :)
     
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
  5. kingtuwi

    kingtuwi Dope

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    nu je het zegt,
    zou wel gaar zijn dat het al op de cd staat en dat je het via een code er pas af kan halen zet zoals met wolfenstein
     
  6. pheaker

    pheaker Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje; kan je ook guns droppen/aan elkaar geven?
     
  7. kingtuwi

    kingtuwi Dope

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    jha dat kan door op de witte knopje te drukken dan gooi je de wapen grond en kan je het op pakken of een andere speler
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat wordt helemaal niet gezegd... De maps staan allleen al in de Optimatch. Dat betekent óf dat iemand een verkeerde lijst (met PC maps) erin heeft gezet óf dat men de te downloaden maps perongeluk al in de Optimatch heeft gezet.
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is de coolste/verslavendste Shooter die ik ooit gespeeld heb!
     
  10. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ,office staat er al tussen ,inferno ook!! Inferno is zo een vette map he ,ik hoop echt dat je die binnekort nog kan gaan downloaden!
     
  11. GhostRider

    GhostRider Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    CS vs Rainbow?

    Hep em vorige week gekocht(CS),moest wel wennen,want de single player is een online simulatie,dus voor je het weet,rennen je teammates overal heen,het command-systeem,is ook wennen(na wekenlang die headset op m'n knar voor RnBw 6,is het hier 4-puntsdruktoetsen geblazen)de besturing is wel okay,en best wel vlot,maar ik hou zelf meer van een scenario,die helaas niet bij CS aanwezig is,al met al toch een aardige shooter.
     
  12. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat arabianstreet te downloaden wordt
     
  13. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    de_train vond ik ook wel een leuke goeie map en cs_assault is ook wel geinig.....cs_office heb ik zelf nooit echt geweldig gevonden maar de_inferno weer wel..hopelijk stoppen ze de_nuke er ook in.

    Je moet voor de pc maar eens cs_rio downloaden...staat op fileplanet...dat vond ik ook een heel leuk mapje maar die zal zeker niet op de Xbox komen.
     
  14. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Iceworld
     
  15. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    fy_iceworld ownage :D neej ik wil nu gewoon alleeen assault en inferno nog ,die maps ownen de boel zwaar! maar ik vind een aantal nieuwe maps als stadium en vostok ook echt wel lekker!
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    welke maps heb je allemaal (hoe heten ze?)
     
  17. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    dammm ik word hier echt zot. ik heb examens en mag het spel pas daarna kope. |:- :mad: . is het echt verslavend of valt het mee, want sommige spellekes kunde echt heel de dag doorspele en sommige ben je direct beu. zijn er ook al veel clans op de xbox live?
     
  18. Cyberia

    Cyberia Guest

    Waarom zeuren jullie nou iedere keer over die pookjes?? Ik vind het heerlijk besturen! Ik vind die muis maar nep!! Dat snelle geflits over het beeldscherm!! Ik vind bv. de besturing van HALO perfect! Sturen jullie met schokjes of sturen jullie soepel?? Want ik neem absoluut GEEN muis en toetsenbord als die beschikbaar zouden zijn!!!

    Ness
     
  19. Cyberia

    Cyberia Guest

    Het zou echt veel geld opbrengen voor die makers als ze er een maandabbo. bij doen van LIVE... Dan weet ik zeker dat ze als kokendhete broodjes over de toonbank heen gaan!!!!

    Ness
     
  20. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk er precies hetzelfde over, Ness :).

    Ben geboren met een controller in mijn hand, en ben nooit echt goed geweest met muis en toetsenbord :9.

    Het ligt er ook maar aan welke controller je gebruikt, die van de PS2 heeft te kleine pookjes om goed te kunnen mikken..
     

Deel Deze Pagina