je kunt zeker bijv. ratio: keer 2 halen met snipen ( je weet wel, je deaths keer 2 dus), maar alleen als je CampSniped zeg maar......hiermee bedoel ik dat je op één punt blijft zitten snipen( of natuurlijk verplaatsten, maar dat je niet door het level rond gaat lopen)
Als je wel rond gaat lopen, dan ga je dus zogezegd AssaultSnipen, en dan ga je tog wel vaker dood dan je lief is, want dan wordt et héél vaak pistol tegen mitrailleur of sniper tegen mitrailleur, en meestal verlies je dan he...............
Maar ja............een ' echte ' sniper moet ook heel geduldig zijn, en niet rondgaan lopen...........van nu af aan wil ik dan ook ' echt' gaan snipen bij CS, en dus echt op de goede spots gaan zitten, voordeel hiermee heb je dat je minder vaak dood gaat, maar dan zitten er ook veel potjes bij waar je maar 1 of niet eens een kill behaalt, simpelweg omdat er niemand langs loopt.......
Maar ja...............zo ziet het leven van een sniper eruit
PS: ook al zit je op een goed plekje, doodat de vijand jouw naam miss toevallig ziet verschijnen killen ze je tog, ik weet zeker dat als ze dat weg hadden gedaan, dus dat de naam niet meer verscheen van de vijand( alleen bij je teammate), dat je dan tenminste voordeel hebt met een sniper.............want anders heb je wel een scope , maar iemand zonder scope ziet jouw tog door et verschijnen van jouw naam........
PS2: wat is jullie favo sniper in CS??? Die van mij de magnum of de D/AU semi-auto sniper van $ 5000 van de terroristen, deze is wel best ONaccuraat, maar deze is wel semi-auto......
Laatst bewerkt: 11 dec 2003