1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

1. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    je kunt zeker bijv. ratio: keer 2 halen met snipen ( je weet wel, je deaths keer 2 dus), maar alleen als je CampSniped zeg maar......hiermee bedoel ik dat je op één punt blijft zitten snipen( of natuurlijk verplaatsten, maar dat je niet door het level rond gaat lopen)

Als je wel rond gaat lopen, dan ga je dus zogezegd AssaultSnipen, en dan ga je tog wel vaker dood dan je lief is, want dan wordt et héél vaak pistol tegen mitrailleur of sniper tegen mitrailleur, en meestal verlies je dan he...............

Maar ja............een ' echte ' sniper moet ook heel geduldig zijn, en niet rondgaan lopen...........van nu af aan wil ik dan ook ' echt' gaan snipen bij CS, en dus echt op de goede spots gaan zitten, voordeel hiermee heb je dat je minder vaak dood gaat, maar dan zitten er ook veel potjes bij waar je maar 1 of niet eens een kill behaalt, simpelweg omdat er niemand langs loopt.......

Maar ja...............zo ziet het leven van een sniper eruit_O_

PS: ook al zit je op een goed plekje, doodat de vijand jouw naam miss toevallig ziet verschijnen killen ze je tog, ik weet zeker dat als ze dat weg hadden gedaan, dus dat de naam niet meer verscheen van de vijand( alleen bij je teammate), dat je dan tenminste voordeel hebt met een sniper.............want anders heb je wel een scope , maar iemand zonder scope ziet jouw tog door et verschijnen van jouw naam........

PS2: wat is jullie favo sniper in CS??? Die van mij de magnum of de D/AU semi-auto sniper van $ 5000 van de terroristen, deze is wel best ONaccuraat, maar deze is wel semi-auto......

Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar ga je je dus niet populair mee maken, dat kan ik je nu al zeggen :).

3. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol @ darksoldier :)
    Het is natuurlijk zo dat een sniper ook niet dient om te rushen he ;)

4. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    maar ik bedoel niet CAMPEN hoor,maar ik bedoel dat ik gewoon van spot naar spot ga,( en dus op de achtergrond blijf), en dus niet zo op het slagveld rennen met je pistol

5. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    dat is wel zo, maar je moet wel et geduld opbrengen om te observeren als sniper

6. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snipen geeft echt een kick in CS maar het is wel lastig als je bijv. in een team komt dat je niet kent, meestal dus als je een game joint. De mogelijkheid is dan erg groot om alleen over te blijven en dan alles van mid-range of zelfs short-range op te moeten lossen!

Kelovitz

7. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    DE AWP !!(wat jullie Magnum noemen...heet eigenlik Artic Warfare Magnum/Police)..ook op de computer ownt die omdat 1schot in het torso ook al fataal is....maar het is niet echt een camp snipe gun want dat geluid verraad je meteen en hij is wel zwaar dus kwa rondlopen en campen suckt deze wel maar met het schieten....}:]

8. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    juist niet, want als je sloom bent is het juist beter om te campen, en met een magnum rond rennen is niet echt slim, want dan ben je juist sloom

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat degene die door jou wordt neergeschoten dat niet zal denken, en je gewoon als camper ziet. Maargoed, je leert het vanzelf wel.

10. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    hoezo??? Bij RTCW snipete ik ook altijd en bij RS3 ook...........niemand nog wat over gezegd.....tot nu toe alleeb nog maar complimentjes gekregen.........

dus jij vind snipen meteen nagatief??? ( zo kom je wel tot uitdrukking altans.....)

11. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd dom dat de pc namen niet overgenomen zijn. maar op xbox noemt ie wel degelijk magnum ,dus we zeggen magnum ,;)

12. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan echt goed merken de mensen die nog nooit counterstrike hebben gespeeld op de pc en degene die dat wel hebben gedaan,
    Opzich wel grappig maar soms ook ergelijk, bij counterstrike vinden de mensen je al snel een camper namelijk als je langer dan 30 sec op een dezelfde plek blijft kamperen :)

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat is niet helemaal waar, ik zat een keer op het andere team toen we 'jullie' aan het bestrijden waren op Aztec. Ik kan je zeggen dat deze heren niet erg positief waren over je hoor.

Toen zat je wel een aantal keer te campen om helemaal eerlijk te zijn, maar nu verplaats je idd regelmatig.

:)

Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  14. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    wat zeiden ze dan??

oh ja, en vandaag speelde ik tegen een of andere Alex ( klein kind van 10)en deze was helemaal beledigd dat ik em op close range ( ik schat zo'n 5 m) 2 keer 8ter elkaar had afgemaakt met een sniper...........hierdoor noemde hij me een camper??? dat snap ik niet helemaal.....ik stond recht voor em

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ze scholden je de huid vol, om de daadwerkelijke termen even niet te noemen. :+

16. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    waarom precies??? omdat zij ook een sniper hadden die me niet af kon knallen??? belachelijk tog..........

maar ja...........wat vinden julllie de beste sniper van CS??? Ik twijdel ( als ik genoeg $ heb dan), tussen de AW Magnum en één van die semi-auto snipers( bijv. de Krieg 550 of de W/AU semi-auto van $5000...........weet nooit welke ik moet kiezen, namelijK:

De AW heeft: 5( is het maximaal) damage en 5 accuracy, hierdoor zijn alle schoten in de torso of hoger one-shot-one-kill.........na elk schot moet de AW wel overnieuw reloaden( bolt action) want tog ff kost ( vooral met 2 of meer vijanden)..........
    De W/AU sniper bijv. heeft 4 damage en ik 3 accuracy geloof ik, wel hoeft ie pas na 10 schoten te reloaden.......na 2 schoten heb je een doel uitgeschakeld als de accuracy 5 geweest was.......maar helaas is ie 3...........hierdoor schiet je zo'n 5 schoten mee, en dan raak je er dus maar 3 in theorie....in praktijk blijkt dit minder waar te zijn( vooral als je niet op je eigen server speelt), want deze sniper heeft best veel recoil........
    Maar deze sniper is beter op close-range omdat ie semi-auto is, maar met de AW heb je weer iemand in 1 schot neer, ik kom er nooit uit...........

17. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar want ik heb echt een gruwelijke p.......hekel aan snipers in CS
    Die horen in RTCW thuis ...nu is deze game cheatvrij op de xbox...word hij dadelijk verziekt door snipers:mad:
    Een sniper begrijpt gewoon de meaning van CS niet...maar dat is mijn mening.......speel het nog maar 4 jaar pas.....

18. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    kijk: ik geef je mijn menig ff:

Als sniper in CS ben je zeker in het nadeel, omdat de levels klein zijn, en omdat je snel gezien wordt( zelfs door iemand met een machine gun), omdat de namen in beeld verschijnen, dus als iemand met een machine gun mij niet ziet ( is de bedoeling van een sniper), dan kijkt ie ff in het rond totdat ie mijn naam ziet opspringen..........en als ik gezien ben als sniper, dan ben ik in et nadeel...............

19. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom begrijp ik sommige mensen niet die het zonde vinden dat de namen verschijnen.......
    Enig idee wat voor een campfestijn je gaat krijgen als men de namen weg zou laten?
    De mensen die vinden dat die namen wegmogen dat moet wel de mening zijn van mensen die alleen maar snipen lijkt me zo....

20. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit de bullpup er nog in?

Deel Deze Pagina