1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zowel de AUG als de FaMAS is een bullpup geweer. Dus, ja.

2. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen O-),

Ik wordt er een béétje moe van...

Een sniper hoort gewoon bij elk realistisch wapenarsenaal tenzij je er niet mee kunt omgaan. Kies je ervoor met een sniper te werk te gaan heb je één groot voordeel namelijk je kunt mensen van verre afstanden omleggen. Echter heb je ook één groot nadeel namelijk van korte afstand ben je waardeloos als sniper en daarom is het ook een kunst om goed te snipen bij een spel als CS (waar lange afstanden schaars zijn!).

Ik vind CS een snelle actievolle game waar (in jullie ogen is dat campen) campen veel voorkomt. Campen is in mijn ogen op een plek blijven zitten en daar te zitten met een instelling van, als iemand langs komt heb ik geluk zoniet dan wordt de bom maar geplant, even als voorbeeld genomen.

Ergens blijven zitten in een hoekje, calculerend waar vijanden vandaan kunnen komen om de bom te beschermen vind ik geen campen omdat dit, op een slimme manier, het vermijden is van afgeschoten worden wat kan leiden tot de ronde verliezen.

Wees niet zo zeikerig over campen en snipen etc. want het is immers geen overmacht, jij kunt daar zelf ook voor kiezen. Kunnen mensen tenminste zien dat snipen niet zomaar even gemakkelijk gaat in een game als CS.

CyA
    Kelovitz

3. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt helemaal gelijk, snipen is niet al te makkelijk in CS, omdat de afstanden heel klein zijn, en omdat ie namen dus verschijnen, in de meeste levels ben je waardeloos met een sniper en wordt je vaak in de zij geschoten, daarom is CS gewoon niet echt een snipe game.........

Laatst bewerkt: 16 dec 2003
  4. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    tja...als je serieus wilt snipen moet je GR:IT kopen ofzo of een gaatje in je achterbak van je auto maken (oke domme grap...als je hem snapt ) maar alleen op de PC kon je echt goed snipen...doordat je als je AWM en d.eagle kocht heel snel kon wisselen met Q...maarja moet je maar zelf proberen.....maar waar ik me echt aan erger zijn de egotrippers, ik bedoel: ik heb RS3 geleend, waaarbij het allemaal heel tactisch is en al. join ik ff een room bij CS, en daar heb je het alweer....alles rent de tegenovergestelde kant op en huppa...weer 2 teamleden neer...en als je geluk hebt, zit er zo'n 1337 Cser die iedereen alleen killt...alleen als ik met vrienden ga CSen komt het bedoelde tactische element naar boven...maarja wat moet je met al die 11jarige kinderen die CS voor sint kregen..en nog even over dat campen...campen hoort nou eenmaal bij CS, ik denk zelf dat het van CS (of HL) afkomt

Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  5. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd. campen is in cs onstaan :D en waar ik dus niet tegen kan is dat mense zitten te zeiken als je de bom hebt geplant en wacht tot iemand begint te defusen om hem neer te knallen. das toch de normaalste zaak van de wereld! mensen moeten maar ff rondkijken voor ze beginne defusen! Er zijn veel mensen op xbox live die duidelijk geen ervaring met cs hebben ,en die de "regels" van cs niet snappen -> wat lame en niet lame is.

ohja :) ik als ook pc-cs'er was onlangs dus counter strike op xbox aan het spelen en ik was met nog iemand anders over en ik wou knifen. ik begin wat met mun knife rond te zwaaien ,natuurlijk snapt die gast dat niet en knalt hij me af :D ik was toen wel pist ,mja.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah je kan er niet van uit gaan dat iedereen dat snapt he. Sowieso is het eigenlijk een heel ander spel geworden, dat ook op een andere manier gespeeld moet worden.

7. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het ook gedaan hebben. Je wilt toch winnen? Dom dat jij je mes pakt. Dat kan op de PC normaal zijn ofzo, het gaat gewoon om het winnen, en ik zou het ook gedaan hebben. Het is dat jij me nu verteld dat dat blijkbaar niet kan :eek:

8. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb spel sinds gisteren en vind het best een leuk spel. Er werd toch gezegd:"bij CS lagt het niet". Soms lagt het echt wel.
    Of het beter is dan Rainbow six3 weet ik niet en boeit me eigenlijk ook niet. Dit zijn op dit moment mij enigste live games en ook de beste.

9. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft xbw eigelijk een clan voor counterstrike???? ik gaan int verlof ook cs aanschaffe en eindelijk live. en dan wil ik wel is tegen mensen van hier spele.

10. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel cool als dat zou gaan gebeuren ;)

11. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ,in de pc versie wordt je zowat gekickt als je dat niet doet :) mja ik was ook niet kwaad ofzo ,ik vond het alleen effe raar.

Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    waar slaat dit op, ik had bij gamerelease counter strike en tony hawk's underground besteld, en ik krijg alleen maar tony binnen, en geen counter strike. Nou kan ik hem nog niet spelen:mad:

13. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen schelden je gewoon helemaal plat als ze zelf afgeschoten worden. Zelfs als ik bijv. snel een positie ga innemen en daarna meteen een paar terroristen om de hoek komen die zich steeds op dezelfde manier laten killen. Gebruik je verstand dan inplaats van je grote bek! Flashbang-Clear.

"It's like taking candy from a baby."

Zoals ik al eerder vermelde; ergens stil zitten op een tactisch punt wordt al snel geassocieerd met "vies campen" wat in mijn ogen iets héél anders is...

Minder zeiken meer gamen (leuk motto-idee trouwens O-) )

Cya
    Kelovitz

14. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    ja! office en inferno zijn te downloaden...meeste wisten het al...

15. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    whiii ,ik kan ze pas morgen downloaden maar dit is vet zeg ,inferno was men favo. map op pc!!! VET!!

@ Kelovitz : idd. Ook bv als je een teammate ziet afgeknlad worden en je hoord iemand naar jou toe lopen dat je die dan heel even opwacht aan de deur... of als je wacht tot iemand de bom defused om hem af te knallen.. kan ik echt niet tegen als mensen daarom zeiken :confused:

16. The_Thijs

The_Thijs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff vooraf ik heb nog nooit Counterstrike gespeeld dus: Waarom is counterstrike zo'n goede tactical shooter tegen al die andere op de markt?

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk omdat je met je team kan overleggen en zeg maar een plan maken om bijvoorbeeld de gijzelaars te redden, maar je heb altijd van die gasten die maar gewoon een beetje voor zijn eigen wat doen.

18. The_Thijs

The_Thijs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erm als je wil overleggen kan dat ook met Rainbow six;) ahum en dan nu iemand MET Counterstrike ervaring....

19. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je altijd een objective hebt ,niet zoals rainbow six. ofwel is het bomb defusal of hostage rescue. het is zeer tactisch omdat het wapens arsenaal zeer realistisch schiet ,en omdat je ook vrij snel dood bent. maar ik zou zegge huur de game is ,want bij cs is het echt de "feel" ,kan je niet goed uitleggen. Er zijn mense dien er van houden en mensen die het verafschuwen...

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    er staat toch ook DENK IK :)

Deel Deze Pagina