1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

  1. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel heb ik ook. CS op zich is eigenlijk een hele kale game maar toch heeft het iets magisch wat het spel héél leuk maakt. O-)

    Wat die contents betreft, ik vind het helemaal niet zó erg dat ons "levels worden achtergehouden" want zo blijft het wel leuk. Natuurlijk heb ik ook liever dat ze gewoon alle levels van de PC geven en dan eens gaan sleutelen aan de Xbox levels, wel zo eerlijk!


    Kelovitz
     
  2. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Content kan mij niet zoveel schelen
     
  3. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag automatisch een update gedownload bij CS (het zijn niet die 2 maps van gisteren), weet iemand wat voor soort update dat was.
     
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vroeg me ook al af wat die update precies was...
     
  5. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg 'em ook maar die stomme bug dat je plots de connectie met XBL verliest is nog niet verholpen! :mad:

    Kelovitz
     
  6. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Juist, die bug heb ik 9 van de 10 keer als de host het level veranderd.......heel irritant.......
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je die melding krijgt niet op A drukken en even wachten, bij mij laad 'ie dan gewoon het level verder en is er niks aan de hand.
     
  8. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eergisteren R6 gekocht , kheb em ff een paar uurjes gespeeld (kvond ie een beetje traag en eentonig (offline dan)), kheb em gisteren dan maar geruild tegen Counter-Strike X (kheb geen LIVE) en CSX si teh pwnage ;) ! Ik vind em zeer leuk (enkel expert mode is moeilijk :cool: ), voor alle counter-strikers onder ons die hem op xbox willen; kopen maar. Nu nog even een modem voor m'n xbox fixen en dan kom ik op LIVE :p
     
  9. Razer

    Razer New Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag csx gekocht :) en ik vind en ram beter en mooier dan op de pc :d tis wel ff wennen maar tis echt beter dan op de pc
     
  10. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    het is dan ook eigenlijk het vervolg van de pc versie he ,het is eigenlijk gewoon de multiplayer van Condition Zero. Wat ik wel kut vind ,is dat er sommige servers zijn die stats niet posten ,en dat stats niet helemaal juist zijn. Ik staa nu op nmr 800 op total(totall, niet monthly of weekly) ranking ,waar ik niet helemaal tevreden mee ben :p (720 kills ,333 deaths ofzo) ,en als ik dan juist een goed bezig ben blijkt de server ze niet te posten :confused:. Als ik dernet even naar nummer 1 keek op de leaderboards, dan bleek dat hij 10 kills en 0 deaths heeft ,dat is toch niet nummer 1 waardig :confused:

    ps.: wie ondervind ook de "miaaauw" epidemie op counter strike :)
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  11. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt eigenlijk nooit ' echt ' zien aan iemands stats of die goed is of niet........je kunt misschien wel een beetje zien........maar niet echt.
     
  12. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wel een beetje spijtig vind op CSX dat ie een beetje sloom draait ... Op PC kan je je skils zo goed trainen dat direct iemand kan neerschieten in één seconde, in de lucht al draaien iemand neerhalen , ... Op xbox kan je er zover niet in gaan :mad: Ohja, vraagje aan de PC-Cs'ers hier: kan het zijn dat de recoil van de wapens een beetje is aangepast ??? soms moet ik letterlijk VIJF seconden op een vijand schieten (neem nu een m4; een vrij zwaar wapen)) eer ie dood is (en ik schiet nu niet zo hard mis) ... Op PC had ik em al lang doodgekregen en dan vind ik wel raar. Dat je zolang moet schieten eer ze dood zijn. Ook vind ik dat je de kogelinslagen niet echt duidelijk kan zien op de muur achter een vijand (als je op een matige afstand staat) zo is het moeilijker op je aim te perfectioneren ...

    P.S. Kan iemand me vertellen hoe ik die 'quick-turn' kan doen ... als je de rechtertrigger indrukt en blijft inhouden, zou je in een flits 180° moeten draaien ?? Dit lukt niet bij mij. Ik hoop dattet niet aan me controller ligt (ik heb nog garantie tot 24 december)
     
  13. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het rechterstickje indrukken en dan bewegen, dan draai je sneller, en natuurlijk meten je look sensitivity op het hoogst zetten
     
  14. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thx, seffens eens proberen ...
     
  15. Dark Goblin

    Dark Goblin >>>The One Goblin

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie nou echt van counter strike op de xbox?

    het lijkt me wel leuk alleen iedereen heeft zoveel commetaar erop!

    is het het waard om er geld of spellen voor interuilen?
    }:]
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb 2 maanden gratis live, dus als ik het spel nog een keer krijg, kan ik ook online, en kun je ook dingen downloaden met zo'n livekaartje
     
  17. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Wat vinden jullie nou echt van counter strike op de xbox?

    HE goblin zeker halen het spel is echt kicke man, kunnen we samen een keer een potje :)
     
  18. Dark Goblin

    Dark Goblin >>>The One Goblin

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan Bond NL misschien zie ik je nog deze week
     
  19. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Counterstrike is echt leuk, levels zijn gewoon leuk om in te spelen. Online is CS leuker dan RB.
     
  20. Dark Goblin

    Dark Goblin >>>The One Goblin

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik hoor echt van de een andere dingen dan van de andere als ik me spellen kan inruilen dan doe ik het en heb ik hem lekker gaan gamen is mijn leven he jongens
     

Deel Deze Pagina