Denken jullie dat nieuwe content mischien ook zal gaan bestaan uit wapens? Lijkt me wel vet om meer wapens te krijgen, het enige probleem is dat ze dan het "buy-rondje" moeten verkleinen. Kelovitz
Zo, ik heb het spel zaterdag gewonnen met de MM3-challenge. Ik moet als ervaren PC-speler zeggen dat deze game erg goed overgezet is. Ik heb er erg veel plezier aan, en ik krijg het magische counter-strike gevoel weer helemaal terug Ik denk dat het binnen niet al te lange tijd tijd is voor een counter-strike toernooitje
Staat dat niet in het boekje? Lijkt me het indrukken van de rechter thumbstick, waarom vraag je dat aan ons als je het spel zelf hebt?
Je kan niet automatisch 180 graden draai doen, je kan wel sneller draaien door je rechter-stick in te drukken.
Ik vind dit echt wel een toppertje zekers op live. Ik had niet zoveel van dit spel verwacht maar toen ik op de mm3 challenge was heb ik echt genoten van dit spel. Alleen ik vind de lichtverschillen nogal vaag. Ik ga cs zeker binnekort halen
Idd leuk zo'n toernooi alleen vervelend dat ik er pas vanaf weet als de finales aan de gang zijn... CS zal een van de shooters zijn die men blijft spelen omdat het snel en gemakkelijk speelt en de maps uitdagend zijn. Kelovitz
Die lichtverschillen zijn een nieuwe techniek zodat het moeilijk wordt iemand van buiten een gebouw naar binnen te schieten. Vind ik best leuk gedaan, ik heb ook mijn lichttoevoer (ik zal het zo maar even noemen) op de TV extra hoog gezet maar dat helpt niets geloof ik.
als je de linker pookje in drukt (waarmee je loopt) en dan tegelijker tijd beweegt gaat dat extra snel. fast look moet wel aanstaan anders gebeurt er niks.
Even een vraagje aan de PC-CS'ers: Hoeveel maps moeten er nog naar de Xbox komen die al op de PC uit zijn? En komen er daarna ook nog "Xbox only maps" of iets in die geest? Alvast bedankt
ff denken : van pc die er nog niet zijn op xbox : cs_assault ,de_nuke ,de_vertigo ,cs_siege ,cs_747 ,cs_backalley ,de_vegas ,cs_estate ,en dan nog een hoop as en fy maps ,maar die modes heb je niet op xbox. van de bovenvernoemde maps zijn er maar 2 die veel op pc gespeeld worden : cs_assault en cs_backalley ,dat zijn dan ook de enigste die nog naar xbox moeten voor mij.
Had ik maar Live , dan zou ik CS ook kopen en spelen over live. Als je geen live hebt dan heb je ook niks aan het spel.
idd, cs is dan ook op pc een online-only game. en btw ,bij mijn lijstje in mijn vorige post moet de_train ook bij ,al weet ik niet zeker of het een officiele map is
nou, ik heb ook geen live, maar ik vermaak me wel met counter strike. En de_train, je heb een soort trein level in counter strike op de xbox, hoe heet hij ook al weer, fastrail ofzo. niet echt hetzelfde als op de pc, maar je heb een trein.