1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, de_train is echt heel anders. Dan loop je rond op een goederenstation en dan kun je mooi over die wagonnen hoppen enzo :p
    fastrail is echt gewoon een treinstation voor passagiers... En dan is het meer het station, niet de trein.
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ow, ja kan wel, speel het level niet vaak, ik speel vooral dust, dust 2, militia, cobble, miami, prodigy, aztec en soms een keer italy en fastrail.
     
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Gaan ze ook nog nieuwe wapens ontwerpen ?!
     
  4. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    mss ooit ,maar je moet denken dat er nog maar net nieuwe wapens uitgekomen zijn : famas, galil en riot shield (1.6/steam op pc) en ze gaan geen wapens releasen die je niet op pc hebt.
     
  5. ja waarom zouden er nu alweer nieuwe wapens komen?
    je heb tog alleen maar de ak nodig als T en 4 - 3 ik wee tniet hoe die heet als CT (als je tenminste geen vuile n44b ben en een awp neem) en voor blackspider cobble militia zijn kutlevels train is veel beter
     
  6. Mark0s

    Mark0s Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb cs sinds gister op de xbox, ik heb hem gehaald omdat cs het op me pc niet meer doet. Maar ik vind hem echt wel tof hoor, ff wennen aan de controls. Maar gaat wel lekker nu. Vind het alleen jammer dat de matches zo kort zijn.
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, en:confused:. Dat jij ze kut vind, dan hoef ik dat nog niet, militia is een van mijn leukste, fastrail is misschien leuk, maar wat maakt mij dat uit.
     

Deel Deze Pagina