Worden trouwens de levels bij CS etzelfde als bij de 1.6 versie van de pc? OF gaat alles veranderen. Want ik net iets over Italy
ik ben bang dat de counter strike sfeer verpest word op de xbox doordat er nu ook 3 voertuigen inzitten en er zit een bazooka in , weet iemand welke wapens er allemaal inzitten??
Ik weet niet waar jij die onzin vandaan haald ! 3 voertuigen en een bazooka ?! volgens de project leader van CS for Xbox is deze Xbox versie gewoon net als 1.6 maar de graphics zijn mooier en de Bots zullen ijzersterk zijn !
wel waar ik had vanmiddag een engels xbm gekocht en daar stond een hands on van counter strike in , en er stond dat er 3 voertuigen waren een tank , panzerbusje en een hummer , maar misschien is dat wel alleen voor de single player missie en wat betreft de bazooka daar heb ik een screenshot van en hij staat hier , het is de eerste screenshot links boven
Die bazooka ziet er uit alsof je er alleen stilstaande dingen mee kan opblazen. Lijkt me stug dat die raket even snel als een kogel gaat. En voertuigen lijkt me idd kut in dit spel maar goed.
Counter-Strike voor de xbox is GOLD gegaan, klaar om XBOX L!VE te infiltreren, dacht dat het wel nuttig nieuws was Heb geen xbox l!ve nog... mot ik eerst effe een vaste baan regelen... anders kan ik de kosten niet betalen later...verdamme Volgens mij gaat het nog best wel een hit worden. Met de comunicator lekker tactisch gaan doen, geen cheats en de bekroonde CS gameplay! Kommaarrrrr
CSX ziet er zeker mooier uit dan CS voor de PC.. Maar toch ga ik als oude CS vet deze game waarschijnlijk niet kopen.. Ik moet er niet aan denken om door mijn gebrekkige controller skills ingemaakt te gaan worden door 13 jarige consolefreaks die met controllers in hun handen zijn geboren, die nog nooit CS gespeeld hebben, en dat ik dat dan ook via voice te horen krijg 'pwnt n00b! (insert random baby voice here)'.. Dus ondanks dat het er mooier uitziet en cheatvrij is houdt ik het toch maar bij CS op de PC.. Maar het zal zeker een topper worden, en misschien koop ik het in een impuls toch nog een keer.. Edit: als ik die filmpjes zo zie is het mikken best lastig met een controller.. Of al die lui konden er gewoon weinig van.. Speler in de filmpjes kende de maps niet, dat was duidelijk.. Maar hij raakte ook weinig en werd zelf ook amper geraakt in situaties waarin je op de PC echt meteen dood bent.. Het ziet er verder wel mooi uit, ik hoop dat we deze maps ook met CS:CZ krijgen, en de buymenu's etc zijn ook mooi aangepast voor op een console.. Dit wordt zeker een topper, maar dat is CS sowieso al, maakt niet uit op welk platvorm..
LOL Dat herken ik wel, vooral die willekeurige piep in je oren . Heb misschien daarom überhaupt nog geen live. Maar denk wel dat dat nog dit kalenderjaar gaat gebeuren en wel juist voor CS (en misschien een leuke racegame hier en daar). Volgens mij heeft CS de potentie om de 1ste game te worden die niet enkel een paar maanden publiek trekt. Kijk wat dat aangaat naar de hele hitorie op de PC. Als je dan ook weinig geld wil uitgeven enkel ff wachten tot ie classic wordt (en als deze dat niet wordt, begrijp ik het classic verhaal niet).
Hier een paar screens over hoe het uitziet wat betreft menu's en dergelijke....... http://www.teamxbox.com/screenthumbs?gid=578&p=1 Lijkt me een hele leuke game Kelovitz
ik heb hem gister ook al besteld, eigenlijk zonder me erin te verdiepen, gewoon als sinterklaas cadeautje (dat betekent dus niets anders dan dat m'n ouder gewoon mogen dokken). Lijkt me echt een vet spel.