1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

  1. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Worden trouwens de levels bij CS etzelfde als bij de 1.6 versie van de pc? OF gaat alles veranderen. Want ik net iets over Italy
     
  2. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is net als 1.6 maar je hoeft er niet voor te betalen !!
     
  3. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bang dat de counter strike sfeer verpest word op de xbox doordat er nu ook 3 voertuigen inzitten en er zit een bazooka in ,

    weet iemand welke wapens er allemaal inzitten??
     
  4. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet waar jij die onzin vandaan haald !
    3 voertuigen en een bazooka ?!
    volgens de project leader van CS for Xbox is deze Xbox versie gewoon net als 1.6 maar de graphics zijn mooier en de Bots zullen ijzersterk zijn !
     
  5. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    wel waar ik had vanmiddag een engels xbm gekocht en daar stond een hands on van counter strike in , en er stond dat er 3 voertuigen waren een tank , panzerbusje en een hummer , maar misschien is dat wel alleen voor de single player missie

    en wat betreft de bazooka daar heb ik een screenshot van en hij staat hier , het is de eerste screenshot links boven
     
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Zal wel de single player zijn. :)
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Die screens zijn wel al oud, ik hoop dat ze die bazooka weglaten...
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo, heb die filmpjes op IGN ffkes bekeken, zag er kewl uit _O_
     
  9. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Counter-Strike FPS 05-Dec-2003 18-Nov-2003 Gold *)
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Die bazooka ziet er uit alsof je er alleen stilstaande dingen mee kan opblazen.
    Lijkt me stug dat die raket even snel als een kogel gaat.
    En voertuigen lijkt me idd kut in dit spel maar goed.
     
  11. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Counter-Strike voor de xbox is GOLD gegaan, klaar om XBOX L!VE te infiltreren, dacht dat het wel nuttig nieuws was :)

    Heb geen xbox l!ve nog... mot ik eerst effe een vaste baan regelen...:mad: anders kan ik de kosten niet betalen later...verdamme

    Volgens mij gaat het nog best wel een hit worden. Met de comunicator lekker tactisch gaan doen, geen cheats en de bekroonde CS gameplay! Kommaarrrrr
     
  12. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    CSX ziet er zeker mooier uit dan CS voor de PC.. Maar toch ga ik als oude CS vet deze game waarschijnlijk niet kopen.. Ik moet er niet aan denken om door mijn gebrekkige controller skills ingemaakt te gaan worden door 13 jarige consolefreaks die met controllers in hun handen zijn geboren, die nog nooit CS gespeeld hebben, en dat ik dat dan ook via voice te horen krijg 'pwnt n00b! (insert random baby voice here)'.. :p

    Dus ondanks dat het er mooier uitziet en cheatvrij is houdt ik het toch maar bij CS op de PC.. Maar het zal zeker een topper worden, en misschien koop ik het in een impuls toch nog een keer.. :cool:

    Edit: als ik die filmpjes zo zie is het mikken best lastig met een controller.. Of al die lui konden er gewoon weinig van.. Speler in de filmpjes kende de maps niet, dat was duidelijk.. Maar hij raakte ook weinig en werd zelf ook amper geraakt in situaties waarin je op de PC echt meteen dood bent.. Het ziet er verder wel mooi uit, ik hoop dat we deze maps ook met CS:CZ krijgen, en de buymenu's etc zijn ook mooi aangepast voor op een console.. Dit wordt zeker een topper, maar dat is CS sowieso al, maakt niet uit op welk platvorm.. ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    LOL

    Dat herken ik wel, vooral die willekeurige piep in je oren ;). Heb misschien daarom überhaupt nog geen live. Maar denk wel dat dat nog dit kalenderjaar gaat gebeuren en wel juist voor CS (en misschien een leuke racegame hier en daar). Volgens mij heeft CS de potentie om de 1ste game te worden die niet enkel een paar maanden publiek trekt. Kijk wat dat aangaat naar de hele hitorie op de PC.

    Als je dan ook weinig geld wil uitgeven enkel ff wachten tot ie classic wordt (en als deze dat niet wordt, begrijp ik het classic verhaal niet).
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Pre-order bij GCshop! :D 46,00 eurie excl. verzendkosten!!
     
  15. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Lekker prijsje :9
     
  16. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Counter Strike bestelt bij GC...

    Dus nu alleen nog wachten.:p
     
  17. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo, ik heb hem ook gepreordert bij GC shop dus laat maar komend die game _O_
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    ik ook is mn eerste pre order ooit btw :)
     
  20. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gister ook al besteld, eigenlijk zonder me erin te verdiepen, gewoon als sinterklaas cadeautje (dat betekent dus niets anders dan dat m'n ouder gewoon mogen dokken). Lijkt me echt een vet spel.
     

Deel Deze Pagina