'T gaat tenslotte om de gameplay he, en ach zo slecht vind ik het er niet uit zien. This wel wat beter dan de pc versie
Ik wil hem erg graag, alleen ik ben bang dat deze onder doet voor RS3 en daarom niemand hem online zal spelen. Daarom wil ik graag wat reviews lezen, wil hem natuurlijk wel een redelijk tijdje kunnen spelen (tot Halo 2).
Er zijn nog geen reviews maar wel zat hands-on previews (zoek maar ff) en die zijn positief. Ik heb alleen nog nergens een vergelijking tussen beide games (counterstrike en RB6) gelezen. Misschien is het ook niet echt een relevante vergelijking maar als je op de bekende internationale gamesites kijkt vind je wel wat previews. (ik heb hem al gepreorderd.)
Heb ik ook al idd gelezen, maar het is vrij moeilijk om daar hun conclusie te trekken. Of het overzetten echt goed of vrij goed is gelukt. Maar goed, als het nog langer duurt pre-order ik hem ook gewoon maar. Het kan bijna niet mis gaan.
Heb even kunnen spelen, en ik was er niet echt van onder de indruk. Vond het eigenlijk een beetje overkomen als de zoveelste shooter.
Ik denk dat het spel wel een succes wordt. Ik heb al een stukje over het spel gelezen op www.gamespot.com het heeft goede gamemodes en gewoon het spel dat veel gamers willen zien.
Hoe lang is even? Want ik denk dat als je hier de tijd voor neemt het echt een topgame is, maar ik heb het natuurlijk nog niet aangeraakt.
shit shit shit dat ziet er goed uit zeg! :{ Zegt tegen sint met gun tegen z'n face: Counter-Strike or your life!!!