1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

  1. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb RS3 net gekocht, leuke game, snelle aktie etc. Waarom zou ik nog CS moeten gaan halen, kan iemand me de verschillen vertellen?

    Heb deze thread doorgelezen maar kan niet opmaken wat nou de veschillen zijn, want ik vond RS3 helemaal niet snipen etc.... Online net zo lomp rennen en knallen.........
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar iemand van XBW heeft hem toch wel gespeeld? :) :{
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    kan je ook offline spelen, met zijn tweeen en bots erbij? bijvoorbeeld net zo als perfect dark, ik was gewoon helemaal verslaafd aan het spel door dat je met zijn tweeen of alleen tegen bots kan. ik heb geen live, maar ik wil het wel hebben, maar dat wil ik even weten.
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je kan geen splitscreen (zoals het er nu uitziet, misschien word het nog toegevoegd?), maar je kan wel tegen bots.. Sterker nog, de singleplayer is multiplayer maar dan met bots.

    Van wat ik tot nu toe heb gelezen schijnen het ook nog vrij goede vijanden te zijn.
     
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij verstaan ze dan meer onder slitscreen de singleplayer die toch op multiplayer tegen bots lijkt en dan coop :)
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    dus je kan alleen tegen bots, das mooi, dan komt deze ook op mijn lijsje
     
  7. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- als je op een deftig niveau speelt wel ,nee natuurlijk niet tegen bots. speel maar eens cs tegen een deftige clan o_O the ignorance
     
  8. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    XiroKe,

    Betekent dat dat je zo'n UC single player krijgt, een level met bots en daar een verhaallijn aan vast geplakt?


    Kelovitz O-)
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zelfde idee een beetje als UC idd, maar er is geen verhaal-lijn oid.

    De singleplayer kan je misschien het beste beschouwen als een oefening voor het Xbox Live en System-Link gedoe. :)
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is toch zo dat je bij CS nu ook echte missies krijgt (wat uiteindelijk wel neerkomt op gewoon fraggen)? Niet à la Unreal, gewoon als een kip zonder kop met een vinger vastgelijmd aan de trigger door een rimboe rennen?
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Er zijn twee game-types, hostage rescue en detonation (oid). Dus je hebt wel een doel, weet niet zeker of je dit bedoelt?

    / Met zelfde idee als UC bedoelde ik de eigenlijk dat de singleplayer gewoon de multiplayer is tegen bots (net als in UC dus). Niet dat UC vergelijkbare gameplay heeft als CS.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  12. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Je begrijpt me............

    Dan geldt de single player voor mij alleen als opwarming voor als ik op XBL ga. Ik denk dat de gameplay echt geweldig wordt, en die menu's en quick menu's zijn erg mooi.


    Kelovitz ;)
     
  13. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    je kan je teammates ook opdrachten geven geloof ik.
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Klopt, en als je geen opdrachten geeft zullen ze gewoon hun ding doen, maar wel de missie proberen te halen. :)
     
  15. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    't zal vast wel niet niet een headset zijn. Zal ook wel lachen zijn zoals bij Rainbow six 3
     
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    nee daar heb ik inderdaad niks over gelezen, zou wel vet zijn ja. Alleen is het natuurlijk een vrij grote aanpassing om dat te doen.
    Ik denk dat het niet haalbaar was om dat te doen.
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is het niet, gewoon opdrachten geven dmv D-pad.
     
  18. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop wel dat je via system-link tegen elkaar kan praten via de headset.
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is altijd zo, dacht ik.

    Bij de laatste screen-post hier op XBW is 70% over hoe lelijk de graphics wel niet zijn. :{

    Hoop dat hij goed word verkocht, desondanks de mensen die zich alleen maar over de presentatie druk maken. Die eigenlijk niet eens zo enorm beroerd is.
     
  20. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het helemaal niet echt lelijk, het zijn gewoon functionele graphics, zo heb je tenminste minder kans op lag enzo, en als je ook naar ik zeg maar wat Serious Sam keek, die graphics waren ook gewoon funtioneel maar de gameplay was gewoon heel geinig, en ik denk dat het hier ook gewoon mee is. Alleen is het een ander soort spel :)
     

Deel Deze Pagina