1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Counterstrike]: Campen Ja/Nee?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Manialmadcowie, 27 dec 2003.

1. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen die zeiken op campers zijn gewoon dom. moet je maar wat beter opletten als je een kamer binnewandelt ,als je een smoke of een flashbang had gegooit dan had je die camper zeker gehad...

Je moet ook eens leren om bv om hoekjes te springen ipv gewoon draaien ,dan heeft de camper minder geluk als hij naar een plekje zit te mikken ,dan moet hij nog zijnb crosshair bewegen.

Laatst bewerkt: 29 dec 2003
  2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    wat vivi zegt is heel erg waar. je meot oefenen die campers om een hoekje te pakken. ik speelde vroeger een spel Strike Force er waren nogal wat campers als je alles goed doet kunnen campers je nix doen. dus zou maar zeggen veel oefenen

3. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er veel op oefent kan je die campers zo uit hun plekje drijven en afmaken.

Nog zo'n voorbeeld waar ik het schijt van krijg:
    Als je net de bom hebt geplant en dan op die bomspot blijft wachten tot iemand de bom defused. dan zitten ze te zeiken dat je campt ,maar is toch maar logisch? Als je begint te defusen moet je eerst maar eens goed rondkijken of niemand achter een hoekje wacht tot je defused.

4. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ja maar de campers zitten meestal zo dat al je het hoekje omkijkt je al dood bent
    en tegen de tijd dat je ze door hebt ben je al 5 keer gedood

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm de meest getrainde spelers op de PC konden altijd élke camper uitschakelen simpelweg door het bursten door deurtjes, kratjes etc. Als beginner is het echter irritant als je inderdaad steeds van achter of van achter een kratje vandaan wordt neergeschoten. Niet altijd is dat campen though, wanneer iemand je hoort en snel even een kratje erbij pakt om achter te schuilen en je een kogel geeft denk jíj misschien dat het campen is terwijl 'ie er nog maar een seconde of 2 zat...

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb op de PC ook erg veel CS gespeeld. Over campen zijn een paar dingen te zeggen.

De meeste echt campers zijn beginnende spelers, die schieten je nog mis ook al heb je niet in de gaten dat er iemand achter het doosje zit.

Ook campers zijn uit te schakelen, bij CS is campen goed mogelijk. Houd daar dus ook rekening mee dat er mensen achter doosjes zitten. Als jij snel voorbij zo'n doosje loopt is het gemakkelijk iemand dood te schieten die daar dan stil zit.

Verder, Campen mag indien het om het juiste speltype gaat, CS(hossies) of DE(bomspot).

Als je de levels echt goed kent en redelijk geoefend bent kun je echt wel elke camper uitschakelen, het tactische aspect van CS is misschien dan ook wel dat je niet brainless naar de base van de tegenstander moet lopen maar rustig de basis naderen, alle hoeken checken en zorgen dat alles overzichtelijk blijft zodat je niet van allerlei kanten neergehaald word.

je hebt trouwens natuurlijk ook nog zoiets als granaten en flashbangs die je kunt gebruiken tegencampspots.

Laatst bewerkt: 30 dec 2003
  7. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    We zijn het er dus mee eens dat campen een soort van ''tactiek'' is , maar dat het soms toch voor ergernis kan zorgen onder je medespelers kan leiden als je het doet.
    Als je bij sommige servers ontdekt wordt op campen word je zelfs de server uitge''kickt'' , terwijl campers toch makkelijk te bestrijden zijn zoals mr.ed vertelde met Flashbangs en Smoke en HE Grenades.

Zijn jullie het ermee eens dat ik campen een teken van zwakte noem omdat campers niet kunnen winnen door gewoon ''rond te lopen''?

Laatst bewerkt: 30 dec 2003
  8. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    campen is ook wel een teken van zwakte, maar er is ook een verschil tussen het verschuilen achter een kistje als je een vijand hoort naderen en de hele match gelijk achter zo'n kist duiken.

ook vind ik het erg begrijpelijk dat als jij nog in je eentje zit tegen 5 tegenstanders en je hebt nog 14hp over dat je er dan voor kiest op een tactische positie te gaan zitten campen. Als de tegenstanders een beetje kunnen spelen, gaat er hooguit 1 iemand dood.

dat mensen iemand uit een server kicken voor campen vind ik meer een teken van hun eigen zwakte.

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Mwah, kicken gebeurt over het algemeen alleen maar wanneer diegene dat elke ronde doet. Als je het toevallig 1x doet wanneer jij als enigste over bent en een lage health hebt, kicken ze je echt niet hoor!

10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar bij rbs3 is het bij sommige levels kei k*t als ze staan campen
    bijv. carneval
    als je uit het trappenhuis komt en er staat er een buiten op het plein te wachten
    bijv. presidio
    als ze bij de buiten spawn kweet ff niet welke team dat is dan is het heel vervelend als ze ALLEMAAL in hun spawn blijven
    bijv. warehouse
    als je tegenstander in de spawn blijft van het rode team. kom je over het open bruggetje en kom je door het duurtje = dood
    kom jij van boven als je over de overdekte brug komt en in die grote ruimte met die dozen en je loopt over het bruggetje in het zicht van hun spawn = dood

heeeeeeeeel vervelend dus

11. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    het gaat hier echter over counterstrike en niet rainbow six 3.......:{

12. FragSoldier

FragSoldier Nice ass!

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er maar aan hoe je het ziet. Veel mensen kunnen geen onderscheid maken tussen Campen en Snipen en tussen Campen en de bom verdedigen. Als iemand wordt gesniped is er al gelijk sprake van campen. Even voor alle duidelijkheid, campen is ergens gaan staan of zitten op een bijna onmogelijke plek waar je heel moeilijk te zien bent en ook niemand je daar verwacht en dat je daar dan ook de hele tijd blijft zitten en dan werkelijk ook geen kick geeft. Als ze de bom aan het verdedigen zijn dan weet je dat ze hem gaan verdigen en ergens gaan zitten dus hou je er rekening mee maar als je dan gekilled word moet je niet gaan zeiken daat ze zijn aan het campen want dat is heel iets anders. Mensen vinden tegenwoordig alles al campen. En dan vragen ze af waarom iemand gaat "campen" als die amper nog een streepje health over heeft en in zijn uppie het op moet nemen tegen vijf man, Raar he? Als je nu aan mij vraagt of er in Counter-Strike gecamped wordt zeg ik nee (globaal bekeken). Hiermee wil ik dus gewoon zeggen dat mensen altijd zo snel commentaar hebben. Dat was denk ik onderhand al gebleken.

-FragSoldier

13. /Mod Graveheart

Dit loop je nou al in 3 topics te spammen.
    1 is genoeg.

14. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    haha, geloof me jongens.. dit is geen eigendunk. voor zo'n prachtige score moet je wel ownen :)

campen is gewoon lame behalve als je sniped, dan is het ook begrijplijk

15. Hoi pipeloi

Hoi pipeloi Guest

LOOOL sniper campers zijn juist de grootste knkr naabs
    Met sniper moet je ook gewoon rushen dan pak je maar ff je deagle
    Pffff ( 8 )en wie niet rusht,die is n homofiel( 8 )

16. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij ben je zelf de grootste noob hier.. als je met een sniper rent dan

1 schiet je en raak je de muur achter je en
    2 je had dan beter geen sniper moeten pakken

17. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    Campen is kut als je achter een doos zit te wachten op voetstappen en dat je dan opeens tevoorschijn springt met een ak dat is onwijs zielig nog een voorbeeld is dat ct hostages moeten redden maar inplaats daarvan gaan campen wat wel goed is ja is als de t "campen" om de hostages te bewaken

18. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zie jij maar eens 5 campers die moeilijk te zien zijn dood te knallens als jij met je hostages naar buiten wandeld.

19. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Campen hoort er gewoon bij.
    Bij Bomb Defuse maps (Aztec/dust1/dust2/Inferno/Nuke/cbble/Train) Moeten de CT'S de bomspots beschermen tegen de Terrorist.
    Dit is eigenlijk ook campen net zoals Terrorist de hostiges moeten bewaken in office/assault en ga zo maar door.
    Zoals ik al zij hoort campen bij het spel.
    En wanneer is iemand nou precies lame?
    Als hij telkens campt , telkens een awp heeft of shield en als hij cheat.
    Maar campen/shield/awp horen gewoon bij de game dus denk na voordat je iemand LAME camper of awper noemt. :)

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    In een clanmatch? Ja
    In een gewoon normaal potje (6 vs 6 bijv.)? Nee
    In je eentje over tegen meerdere personen? Ja

Deel Deze Pagina