wat is er zo erg aan campen? bijv. in warehouse bij RB6 3, die dozen staan daar toch niet voor niets Waarom zetten ze anders die kamers vol met dozen? om er om heen te lopen?
neem nu a.u.b niet steeds rb6 als voorbeeld in Dust zitten ook zat dozen en ja, daar kunnen wel campers zitten. Ik vind dat je recht hebt te campen als je met 5 (of i.i.g weinig) health de enigste over bent. Ook mag je campen als je iets moet verdedigen. En campen bij clanwars is ronduit schaamtelijk, nep als die (noob) clans dat doen
kijk die dozen in rs6 zijn er om even te zitten en leanend te schieten met cover niet om een half uur te zitten wachtend op iemand die langs komt en campen als je 5 hp of 3000 het maakt geen mallemoer uit je bent nog steeds stront irtant je houd het spel op doordat de andere team je moet zoeken en je dan laf uit de schaduw gaat schieten campen is gewoon slecht
komop we gaan allemaal campen!! dat is tenminste slim! yaya kom op we gaan allemaal lame doen en geen speel plezier meer beleven, yay
De Counterstrike Community is 30x zo groot als heel die Rainbowsix3 community. Daarom is campen een veel groter punt bij Counterstrike. Maar als je bijna dood bent mag je van mij wel campen
maar kijk wat is het verschill dat je full health hebt en gaat campen en dat je 5 hp hebt en gaat campen je iriteerd nog steeds de andere team en kost tijd om jou te vinden
Ik ben denk een van de weinigen die wilt dat zijn team wint en niet voor extra kills gaat. Met wars zal je me nooit zien campen en zelden gewoon in een public server. Wat wel een nadeel is dat mensen die met een awp schieten (ik dus vaak) ook campers genoemt worden. Maar mensen een AWP is geen Mobiel wapen en niet geschikt voor Close Combat. Daarom staan AWPers meestal op een plek opgesteld die hun overzicht geeft over iets waar de tegenpartij vandaan kan komen. Dan worden ze ook campers genoemd.
maar kijk awpers heb ik ook een kut hekel aan het is een noob wapen omdat een schot maakt niet uit waar ben je dood en daarvoor staat awp niet voor niks voor: A Weapon for Pussies
Komt dat omdat je het wapen niet kan behandelen? Ik mis werkelijk NOOIT. Ben ook goed met een Scout Zelfs van dichtbij kan ik mensen nog wel pakken Maar de AWP is deel van het spel dus het hoort er gewoon bij.
ja je hebt echt skill nodig om met een scope een cannon af te schieten op iemand waar hij na een keer al dood is en niet kan terugschieten (sarcasmemode)
Nooit gehoord van Unscoped? Zo maak ik ook kills Maak maar eens een servertje met password zodat alleen jij er kan. Spray bijv in the dust een bulls eye bij A lang op de muur , loop terug en dan proberen zonder scope te schieten. Valt tegen maar als je het kan
Hoezo voor mietjes ? Als er een CT bijv achter mij aanloopt en ik loop door dubbele deuren (zoals ij de dust) Dan ga ik ook achter de deuren zitten hoor en wachten totdat hij voorbij komt.
ok je kan stoer doen over hoe accuraat dat ding is maar dat maakt de wapen nog meer noob en het veranderd ook niet het feit een shot is een kill waardoor elke 12jarige hem kan hanteren en het campen dat hier word bedoeld is het half uur wachten achter een doos tot je iemand voorbij ziet gaan en dan neerschieten dat is loser en dat soort campen bedoelen we hier niet dat je ff 5 sec achter een doos staat omdat je voetstappen achter je hoort
ja dan wel misschien. maar ik bedoel al van het begin campen op een bepaalde plaats dat ze je echt niet vinden
en trouwens unscoped is makkelijker dan je denkt het verbaasd me echt als je denkt dat je er moeite mee hebt en als je dan toch doet dat je dan denkt dat je goed bent
Ik ben het voledig met Coolie eens, kheb er echt een hekel aan als ik dood ben(of nog leef) en dan gaan we met z'n allen zoeken na di laatste irritante kutcamper, het heeft ook geen zin dan want meestal ga j dan tog wel dood. Het is dan ook veel leuker als het gwoon 5vs5 is en welk team het eerst dood is en dan weer opnieuw proberen, gewoon lekker snelle rondjes. di AWP(magnum) is inderdaad de grootste n00b wapen van het spel. echt zon hekel aan als bijv bij aztec 2 (nep) snipers op de doubledoors staan gericht en een paar op de brug. Je gaat d deur door BANG dood. verderft het hele spel omdat het nix met skillz te maken heeft. Ik heb dan wel respect voor Scouts, daartegen heb je tenminste een kans en met dit wapen kan je ook in 1 keer dood zijn(headshot) dit wapen is dus een wapen waar je skillz voor kan hebben en de AWP niet. Zelf hebben we ook een Sniper in de clan zitten en hij ownt elke AWPer(nep-sniper) met zn scout.