1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counterstrike, De moeite waard??

Discussie in 'Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 21 dec 2003.

1. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    euhm dan moet ik heel eerlijk zijn en nee zeggen want de snelle actie uit de pc versie is er niet echt je mist de snelheid echt wel

2. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    OK :confused: Als dit waar is dan laat ik em lkkr ligge , tnx

3. HolyKnight

HolyKnight Crazy Chemist

Leuk Bevonden:
    0
    CS op de xbox heeft wat meerdere +punten vind ik:

-mooiere graphics
    -betere controlls
    -headset
    -geen cheaters

CS is vele mate beter dan R6....

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei:

IK TWIJFEL NIET TUSSEN CS EN RS 3

,maar deze thread kan weg, ik laat CS voor XBox lkkr liggen, :D et wordt Double Pack dit keer

5. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem Vrijdag (Gisteren) gekocht samen met RainBow Six 3 (Met Microfoon , ik had geluk , athans , bij andere winkels hadden ze die nie , maar bij Bart Smit bij ons in Breda wel , athans de Bart Smit in het Centrum van Breda :))

ik ben nu meer met RBS 3 Bezig dan met Counter Strike , maar ik ga zo snel mogelijk online met me Box , ik ga Vrienden/ Gamers op school met een X Box overhaalen om ook Live te gaan :D

Laatst bewerkt: 28 feb 2004
  6. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt dat je net zo goed rainbow six 3 kan gaan spelen.....die heeft ook sfeer, goeie besturing etc etc
    lijkt mij alleen iets voor de die-hard CS-fan

7. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb RS3 en CS zoals miss velen op dit forum. Zelf vind ik ze allebei na 2 of 3 weken saai worden, terwijl ik RTCW nog na 9 maanden speel.

Ik vind dus dat je ff moet w8ten op betere games.

8. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt rb63 en cs alluh twee top games.....ik host regelmatig een potje counterstrike dus voeg me maar toe :p!!

JayMaster NL

holla @ live bwoiiiiiiii

9. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    laat CS maar lekker liggen. Ik heb hem op de PC ook veel gespeeld en een tijdje geleden voor de xbox gekocht. Ten eerste ziet het dr niet uit. Als je ergens in de verte een vijand ziet lopen (wat vrij lastig is) ben je echt te lang bezig om hem af te maken. Je ziet ook echt de meest debiele situaties over XBL aangezien het mikken gewoon veel lastiger is dan op de PC.

10. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel kost RTCW op dit moment ?? (bij bijv Bart Smit , Intertoys, Free Record shop) nog gewoon 59 euro of al minder ??

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Jongens, hier kunnen jullie verder discussiƫren over welke shooter het beste is.

Dit topic is bedoeld om te discussiƫren of CS wel de moeite waard t.o.v. de PC versie.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had m maar na 2 dagen niet meer gespeeld en verkocht. De graphics zijn helemaal niet veel beter dan de pc, speelde bij mij niet lekker, iedereen 0wnde me :) en singleplayer is dus al helemaal niks, die bots zijn echt saaaai. Ik vond hem zwaar tegenvallen.

Maar dat is mijn mening dan eh

13. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    online wel leuk, word some ge0wnd :9 dat is niet leuk nee. maarja vind het een super spel. jammer van de graphics maar die schelen me niet echt

Deel Deze Pagina