ik heb ze allebei op de pc, en ik hoef ze absoluut niet op de xbox te hebben... sowieso leent het tactical shooter-genre zicht beter voor de pc imo.... dus ik koop ze geen van beiden, maar als ik er een zou mogen kiezen; CS, het heeft toch zo'n ongelofelijk verslavende werking
ik counter strike , ik vind dat namelijk leuker en met rainbow six 3 moet je voor 3 man zogen en daar heb ik nooit geen zin ik zorg liever alleen voor mezelf
Leuk, kiezen!*) Ik wacht ook eerst op de reviews. Maar als ik moet kiezen, kies ik voor Counter Strike. Eigenlijk vanwege de naam...want ik heb vrijwel nooit met voorgangers van beide games gespeeld...
Ja zo te horen maakt het niet veel uit welke je koopt. Maar toch zou ik voor CS gaan omdat die zich al op de pc bewezen heeft. Rainbow six nog niet dus ik denk dat CS meer potentie heeft om een topper te worden op live. Kan iemand me vertellen wanneer beide spellen uitkomen????
counter strike komt op 5 december Rainbow six komt op 14 November. Mij lijkt op de xbox Rainbow six het leukstm, maar ik haal ze denk ik maar allebei
ik koop ze allebei. Het klopt trouwens ook niet wat mensen hier zeggen dat r6 heel tactisch is, dat valt wel mee hij is veel anders als de pc versie. en cs ik hoop dat die vet wordt.
IK vraag Rainbowsix voor mn verjaardag (26 november) en Counterstrike aan sinterklaas Als we Operation Flashpoint erbij halen welke zou dan het leukst zijn??
Je moet voor jezelf beslissen of je meer aktie wil of meer tactisch wil spelen. Ik zou voor cs gaan maar dat is denk ik ook omdat ik het zelf vroeger vrij veel speelde, maar k speel het nu al sinds ik mn xbox heb niet meer omdat ik xbox gewoon leuker vind om op te spelen, dat het dan naar de console komt vind ik heel relaxed. In Games tm magazine stond trouwens dat hij in begin december verwacht kan worden. Maar het kan inmiddels verlaat zijn...
Mij lijkt OFP (Operation FlashPoint) heel leuk, zijn er nog meer gamers die deze game zeker gaan kopen?