1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

CounTerstRike of Rainbowsix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xbox_God, 15 aug 2003.

1. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik twijfel... heb nog niet veel info er over dus zal ff rondkijken

2. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ze gewoon alle 3 kopen, lekker man al die live games :9 :D

3. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    oops dubbelpost....

4. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Cs ga ik wel kopen, tis leuk op de pc, en waaromn dan ook niet op de xbox?(en je hebt geen last van cheaters)

ik heb gehoord dat GR:IT ook wel leuk is, maar dat moet ik geloof ik ook de originele versie hebben...

en rb6?, ik weet het niet, ik ken het spel niet echt, geloof ik is het bijna hetzelfde als GR..

5. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is zeker lekker alleen moet je het geld er wel voor hebben.... Heb ik dus niet :{

IK kende het spel ook niet en vond de voorgaande delen van Rainbowsix niet zo geweldig, maar toen ik de multyplayer demo (pc) downloaden moet ik je zeggen dat ik het eigenlijk een heel leuk spel vind.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee GRIT is een Stand-Alone campaigndisc.

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga duideljik voor counterstrike, is leuk op de pc af en toe dus waarom niet op me x doos.
    als halo 2 uitkomt gaat counterstrike wel aan de kant

8. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Waneer komen ze eigenlijk uit?

9. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht rainbow six ergens in november en CS in december. Maar cker weet ik het niet.

10. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op tothegame.com staat cs nog op 5 december... maar counter strike is echt wel mijn keuze. Ik vind rainbow six te saai ,en counterstrike is gewoon de game ,op pc toch. Ik speel zelf ook veel cs op pc ,en ik denk dat cs'ers van pc wel een zwaar voordeel gaan hebben op de noeps ,die nog niet weten wat "sprayen" is :p oooh dat gaat leuk worden. cs is ook een moeilijkere game dan rb6 vindik.

ps.: op ign.com staan 5 ingame filmpjes van counterstrike op xbox ,echt vet!

11. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Je gamerstag als spray ?! 8)

12. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is Tom Clancy's Rainbow Six 3 net als ghost recon dat je missies
    samen kan spelen online ??
    :confused:

13. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow Six zonder ook maar een moment na te denken :)

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yep

15. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    counterstrike omdat rainbow six mij iets te sloom is.

16. Yoeri

Yoeri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CS natuurlijk!! de meest online gespeelde pc game do I need to say any more? Er zit echt wel tactiek in CS. Oke de graphic worden niet zo super maar qua gameplay is het 1 van de beste spellen. Een ding is wel jammer: straks wordt alleen nog maar CS gespeeld (en Halo2 dan) op LIVE...haha

17. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in iedergeval voor Rainbow Six 3.
    Ik wacht ff af op er positieve reacties komen van CS, anders haal ik hem denk ik niet.
    Want er komen als zo veel games uit joh.
    Ik wil ook nog Top Spin hebben en XIII en dan ook nog Mario Kart voor de Cube.
    Het wordt een dure maand en dan geef ik denk alleen maar geld uit aan toppers.
    Dus wordt CS goed ...dan koop ik hem...anders niet.

(maar ik hoop dat ie goed wordt :) )

Trouwens zit in CS nou ook een singeplayer optie of is het alleen mutliplayer?
    En zijn er ook dan nieuwe wapens en levels enz?
    (Is het dus Conditon Zero?)

Laatst bewerkt: 17 sep 2003
  18. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    er komt een singleplayer volgens mij, maar kan ie ook op de link? 4 tegen 4? daar ben ik benieuwd naar.

19. Veggie

Veggie Guest

W8 dacht je van allebei? :D

Het zijn allebei toppers, alhoewel de laatste keer dat ik een paar screens van CS zag waren ze best wel lelijk maar goed :)

20. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik de twee games in kwestie op de X03 uitvoerig heb gespeeld kan ik tot een goed gegronde mening en advies komen.

Ik zal kort even vertellen wat mijn impressies waren van de games.

Counter Strike
    Counter Strike speelt lekker. De graphics zijn voor de Xbox vrij dramatisch te noemen, maar dat zal de meeste fans van deze game een worst spelen, bij CS op de PC is het vaak ook grote pixels all the way, en niemand die zich daar aan stoort. Het gaat bij deze game om gameplay. Die is ouderwets goed. Met nadruk op ouderwets want, hoewel de formule nog steeds zeer doeltreffend is, vind ik de gameplay toch meer iets van 'been there, done that' Het is in principe niks nieuws vergeleken met de pc game. Niets.
    Nogmaals de game speelde heerlijk en Fans van het orgineel zal ik deze game zeker aanraden, maar 'normale' Xbox-gamers die zoeken naar wat nieuws op de grif zou ik adviseren om deze game links te laten liggen en qua aanschaf over te gaan op:

Rainbow Six 3
    Wat een geweldige game! Ik moet toegeven dat ik hier razend enthausiast over ben. Niet alleen biedt deze game ook voor de offline-gamers veel leukigheid, online is deze game subliem, en ik denk dat ik hier voorzichtig kan zeggen dat deze beter zal zijn op Xbox Live dan alle voorgaande Live-shooters die we hebben gezien.

De graphics zijn erg spectaculair en, ook al zijn ze niet zo mooi als de hype je wilt doen geloven "Splinter Cell with a team", geven ze veel eye-candy en ziet alles er zeer goed verzorgd uit. Vooral de explosies vond ik gaaf.

De game is heel erg realistisch, al is het toch geen GRIT. Met GR ben je er met één schot geweest, hier heb je een zeer klein percentage health, wat er overigens opzienbarend snel af is, GRIT alike. Het enige wat irritant is aan dit realisme is dat de guns erg veel recoil hebben. Dat houdt niet in, zoals dat is met GR, dat je mikpuntjes naar elkaar gaan wanneer je ophoudt met schieten, dat houdt in dat je personage een flinke schok van het ijzer in zijn handen krijg. Bij een aantal guns is de recoil zo erg dat wanneer je een seconde lang 'automatic fire' schiet, je personage na het schieten bijna recht omhoog kijkt. Controle is dus erg belangrijk in de game, en dat is wat de game zo leuk maakt.

Ook zat er in het spel een zeker hoge 'pace', er was met acht man vrijwel altijd actie en altijd wel mensen om af te knallen. Toch met een strategisch sousje, verwacht dus geen UC taferelen, gelukkig. Met vijf man gaat het soms meer om geluk hebben, zeker als je de maps niet goed kent, en je ergens op een vage plek in een huis spawnt terwijl de actie zich daarbuiten op de straat afspeelt en je dus niemand ziet om voor ze flikker te schieten. Wanneer je de maps goed kent zal dat opzich niet echt een probleem zijn, weet je niet goed hoe je uit die huizen moet komen heb je zware pech en moet je het wellicht met een laatste plaats bekopen.

Ok dat laatste gaf wat weg van mijn artikel over The Xbox Live Clash Of The Continents die Wouter er (hopelijk) deze week op gaat zetten...:)

Summary:
    Voor mij is de keus dus duidelijk: Rainbow Six 3!

Laatst bewerkt: 3 okt 2003

Deel Deze Pagina