Rainbow 6 ga ik dan nemen. CS heb ik vanaf begin al klote gevonden, geen realiteit terwijl RB6 op pc wel datgene gaf . GR is ook hetzelfde en moet zeggen stuk beter. CS doe ik af en toe wel op de pc .
ondanks jullie onderbouwde meningen (waarvoor dank) ga ik toch voor Counterstrike. Waarom? na het zien van een filmpje (e3 DVD pu) zag t er inderdaad niet mooi uit maar wel vet. T heeft een soort van vibe weet je? knallen!! niet wachten tot je slachtoffer ff een andere kant op kijkt maar gewoon actie. Dat neemt natuurlijk niet weg dat er ook met RS plezier valt te beleven maar na het zien van het buysysteem enzo. Bovendien ga ik waarschijnlijk vaker LANs houden dus daar lijkt me CS ook heel geschikt voor. btw Dat je tegenwoordig je gun voor je ziet in R6 is een hele verbetering alleen zo'n crosshair vind ik wat minder. Ik huur R6 nog wel ff
ik ga zeker voor R6! CS op de pc vind ik persoonlijk nie zo bijzonder en r6 daar en tegen zeer zeker!! r6 lijkt me op xbox alleen nog maar beter, zeker met live..
R6 is juist helemaal niet sloom, JUIST omdat je inderdaad wat minder hard loopt is het juist een heel snel spel.
De 'pace' lag bij beide spellen ongeveer gelijk. Misschien liep je in CS inderdaad wat sneller, bij RS3 wordt dat goedgemaakt doordat je minder grote afstanden moet afleggen, de maps zijn namelijk kleiner, en alles staat dichter op elkaar dan in CS. Je zou van de snelheid dus kunnen zeggen dat die in beide games gelijk is. Ook op schietgebied valt er ongeveer evenveel te beleven binnen dezelfde tijd.
altavista plaatjes zoeken en dan counterstrike, xbox dan krijg je aardig wat plaatjes. En de preview van rainbow six heeft aardig wat plaatjes op deze site.
Controle maakt het inderdaad leuk. Toch vond ik het ook op de PC erg jammer dat er een aantal wapens gewoon bijna niet te gebruiken waren door die hoge recoil, ook als je er goed mee om kon gaan. In Raven Shield zaten 50+ wapens, maar slechts 10 á 14 echt bruikbare (en dan nog misschien maar 3 echte allround wapens die lekker waren).
Ik heb nu beide versies gechecked, maar de Xbox versie heeft minder guns (guns die te veel op elkaar leken uit de PC versie zijn weg) en een stuk minder gears, zo kun je bij de Xbox-versie geen heartbeat-sensor gebruiken. Eigenlijk vind ik dat alleen maar fijner want die dingen zijn toch haast onbruikbaar voor MP omdat ze een zeer beperkte range hebben. Wel zijn de teargas-granades in het spel gebleven, wat ik leuk vind, omdat die toch een stukje tactiek met zich mee brengen. Wel vond ik de ingame interface voor bijvoorbeeld het gooien van granaten vrij sloom, zeker in de verhitte battles waarin ik beland was kan dat erg op de zenuwen werken. Maar inderdaad, wanneer de controle lekker is, speelt de game lekker en dat zijn, samen met de sfeer, punten waarvan ik denk dat het bij deze game heel goed zit.
ik heb dan nog niet Counter Strike gespeelt, maar wel Rainbow six, en inderdaad het is een top game.. het is inderdaad niet snel lopen maar als je je inbeeld is het gewoon zo vet om een anti-terroristen iets te zijn ik heb een demo versie van Alcatraz en het is gewoon weer inderdaad een team van 4 Sam Ficher`s erg mooi..!!
Ik kies voor CS. RB6-3 is ook erg cool, maar hij lijkt me veel te tactisch om ff snel een potje online te spelen. Dat ervaarde ik met GR : IT
Heb Rainbow Six 3 Raven Shield voor de PC en dat is een masterlijk spel. Heb CS wel es gespeeld maar ik vind het niet zo leuk. Duzz zonder enige twijfel Rainbow Six. En die commando's via een headset lijkt me ook wel wat (wish i had live). Ook de coole wapens die je bij RS kunt gebruiken lijken me wel wat. Greetingzzz, Rox
CS krijgt ook een single-player, maar dat zal wel zoiets worden als bij Unreal Championship, tegen BOTS.
Getverdemme.... heeft iemand RB6 al als demo gespeelt... bah wat een traag spel... tactish erg goed maar zo #@$ langzaam... het loopt echt verschikkelijk... hobbel bobbel etc.... nee word duidelijk cs voor mij.... (hoewel ik die zoiezo wel ging halen)
Tja zo te horen op de geluiden af die de mensen geven over het spelen van de demo zal ik deze in de schappen laten liggen. Persoonlijk wacht ik braaf op Counterstrike,waarna ik de rest van me games natuurlijk als onderzetterje gaat gebruiken Is there a life after Counterstrike?........Just what i thought....