Ik heb vanavond de demo RB6 gespeeld. De game is denk ik niet te vergelijken met CS. RB6 is meer taktisch, dus wat trager om te spelen. CS heeft meer dynamiek. Ik denk dat je ze gewoon allebei moet kopen.. voor de afwisseling.
Ik vind de recoil echt verschrikkelijk bij rb6 (heb demo gespeeld...)Bij CS (op pc tenminste) is dit echt super goed gedaan ,er is recoil (en veel)maar het blijft lekker speelbaar. Ik ging cs zoizo kopen ,rb6 na de demo zeker niet
Ik heb de demo zelf ook, maar ik ben alleen maar meer overtuigd geraakt van de kwaliteit van het spel. Ik vind het gewoon super. Vooral de sfeer die de levels uitademen. Dat heb je niet bij CS. Maar CS is CS, ik speel het spel nu 2 jaar op de PC en vind het nog steeds geweldig. Ik koop ze gewoon allebei, lekker makkelijk. Ze zijn allebei gewoon even goed op hun eigen niveau.
rainbow six 3 word het omsdat ik nog geen live heb. dan heb ik niet zoveel aan counterstrike he maar hoop wel zo snel mogelijk live te krijgen. kan ik eindelijk s wat andere mensen als mn vrienden vermoorden en nog iets... kan iemand me vertellen waar k die pc demo kan downloaden. op de ubisoft site kan k m niet vinden (zal wel aan mij liggen)
Weet iemand of er veel verschil zit tussen de PC en de Xbox versie van Counterstrike, en zo ja dan wat?
Ga nou niet die PC demo downloaden want die is ANDERS, dat heb ik ook al een aantal maal in dít topic gezegd
Ik koop ze zoiezo allebij. maar omdat de topicstarter 1 keus gaf kies ik denk ik voor CS. Bij CS weet ik gewoon dat de levels echt goed in elkaar zitten. Bij R6 nog niet. dat vind ik zelf namelijk een van de belangrijkste dingen in een multiplayer game. hoe een level in elkaar zit. Kijk naar Halo (pc-versie wat ik op tv heb gezien) die levels lijken echt zo goed in elkaar te zitten. niet teveel smalle gangetjes en veel open ruimten waar je mooi shootouts kan houden. En wat ik bij de demo van R6 zag was dat het riool en de gangetjes erg smal waren. te smal om multiplayer shootouts te houden iig. ik weet natuurlijk niet of dit het geval is in de multiplayer, maar ik denk stel. De gameplay van beide zitten toch wel goed bij mij dus daar kan ik neit uit kiezen.
Rainbow six neem ik op zeker, demo was goed, CS ben ik niet zo bekend mee, maar heb hem een paar keer op de PC gedaan, en was qua playability heel erg goed, dus ik denk dat ik die later ook maar aanschaf!!! Eerst nog ff wat andere games aanschaffen voor de collectie!! Greetz
het belangrijkste vind ik toch de wapens ( en vooral snipers als voorkeur). Op deze site staan alle wapens van RS3: http://www.rainbowsix3.com/us/weapons-primary.php Het spel bevat 3 snipers, maar............. eigenlijk meer. Het spel bevat ook nog eens zo rond de 8 SMG's ( sub machine guns) en AR's ( assault rifles ) die een scoop hebben ( staat ook op de site). Ik heb de demo gespeeld en de 3 snipers hebben allemaal een dubbele zoom. Maar er zijn zo'n 8 machine guns die dus ook zo'n precies dezelfde scope bevatten alleen dan met maar 1 keer inzoomen. ( bijv. MP5A5 of G3A3 ), deze wapens kun je dus ook zeker als sniper rilfe tellen, maar ze heten niet zo. Eigenlijk is het dus de fout van Ubi Soft om die niet bij de Sniper rifles te zetten. Foei.............! PS: De vraag luidt, kunnen die als sniper rifle mee geteld worden?
M4 met scope word ook (vaak) als sniper rifle gebruikt, maar het primaire gebruik ervan word meegeteld. Het zijn meer rifles dan snipers. Vandaar, denk ik.
Dat klopt, maar ze zijn dus ook als Sniper te gebruiken zeg maar, en das heel mooi...................
toch Counterstrike...met RB6 wordt er op LIVE zeker veel gesniped. Het is een mooi spel maar ik denk dat men vooral sneaky overal gaat afwachten en snipen. Tactisch ? ja maar ook traag. Verder ook geen splitscreen mode.
Counter-strike heeft ook geen splitscreen.... Het heeft geen echte singleplayer missies. En is dus offline hetzelfde als UT, een beetje tegen bots spelen in multiplayer maps. Ik speel CS wel op mijn PC en RB6-3 op Xbox Live Ik had trouwens ook gelezen dat je bepaalde wapens aan en uit kan zetten in een RB6 online game. Dan kan je al die sniperrifles gewoon uitzetten in je game.
Condition Zero ja, voor PC. Dit is niet Condition Zero... Dit is Counter-strike voor xbox. Ik heb dit trouwens van de teamxbox forum. Daar stond dat de hele mission based single player mode eruit was gehaald om het voor de kerst af te krijgen. En daarnaast is ook de mapeditor verwijderd.
CS-X heeft ook een singleplayer (bots) volgens mij. Bovendien kan je ook tos 16 spelers linken dus dat zou dan wel met splitscreen zijn.