CounTerstRike of Rainbowsix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xbox_God, 15 aug 2003.

1. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge Jonge jullie maken het wel moeilijk. ik hoor teveel argumenten waarom je een of een andere zou moeten kopen.

R6: Wapens (veel & je kan bepaalde uitzetten), Sneaky, Single Player (plus voice herkening :9), Online Co-op.

CS: Heeft zich al bewezen in de multiplayer, meer arcade, buy-systeem, recoil-systeem

Lijkt me lastig voor iemand die ze niet allebij kan kopen. gelukkig kan ik dat wel :D

2. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    "You can play system link with a buddy and play cooperatively against up to eight bots. The co-op and single player games end up being identical since there are no missions in Counter-Strike. It's all timed competition to accomplish the objectives with the other team out to stop you, so in single player it's you with all bots. When you go System Link or on Xbox Live it's the same thing, you're just adding more human players to the mix."

Bron: IGN.com

"The game boils down, then, in whatever mode you choose, into a fight between these two opposing forces. When Valve pondered how to create a single-player mode for the console crowd -- the PC version never had one -- it decided that matches versus highly evolved, computer-controlled A.I. players (yes, bots) is the way to go. If you're pondering buying this one and you don't have Xbox Live, well, don't."

"There's essentially no single player mode -- in a console game, that might not fly."

Bron: Gamespy.com

Dit zijn de meest recente updates van deze sites. Ze hadden het in het begin inderdaad over een single player campaign, maar die is er dus uit gehaald.

I rest my case.

3. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    kan ook dat ik het met een CS: condition zero preview door elkaar hebt gehaald.

4. DJ Mezzz

DJ Mezzz Lt Mezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, waarom koop ik ze niet allebei. 1st check ik Rainbow6 en tegen de tijd dat die door mijn strot komt ga ik verder met CS :p

Al met al lijkt me CounterStrike tóch een betere game dan RB6 ... het zal waarschijnlijk komen door dat sneaky sluip en kruip. Aangezien ik ook al GRIT speel zal het uiteindelijk op elkaar gaan lijken.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nu kan ik nog niet oordelen over R36 (vanmiddag wel) maar over het algemeen is Rainbow Six geen sluip en kruip game. Juist in bv de PC versie van Rainbow Six 3 (totaal anders, weet ik, ga daar ook niks op baseren wat betreft R6 3 op de Xbox bitte :p) kon je best wel gun blazing naar binnen, zolang je dat maar met enige intelligentie deed.

Online is het hetzelfde, ik heb bijna een jaar geleden veel de Raven Shield multiplayer demo gespeeld, en campen kwam nog nauwelijks voor (en als je het deed was je in het nadeel) en al sniperend kon je ook niet een potje echt domineren.

CS is wel méér gun-ho schieten, hoewel de pro-gamertjes dat zullen ontkennen ;) Het is een simpeler concept, lekker schieten, te vergelijken met UT maar dan in een andere setting. Op de PC niet voor niks al jarenlang een populair spel, het speel heerlijk.

6. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  7. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, me pc gebruik ik niet meer om te gamen.. CS op LIVE lekker simpel en hopelijk cheat vrij.

8. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik wil eerst wat details over de live play... lag en dergelijke vond bijvoorbeeld bij ghost recon het idee erg leuk maar de online uitwerking was erug slecht: lag, gare gameplay

9. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Counter Strike is veel sneller, je hoeft niet echt lang naar je vijanden te zoeken terwijl de maps toch erg groot zijn.

10. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mijn twijfels over RB6, na het spelen van de demo.
    Heb de game toch maar gekocht om de tijd naar CS te overbruggen.

Het taktisch karakter in combinatie met de gesproken commands heeft me toch enthousiast gemaakt voor deze game.

Is weer een nieuwe dimensie in het gamen. Ik had het al bij Socom op de ps2 gezien en was daar verbaasd dat de gesproken opdrachten zo goed uitgevoerd worden.

Beide games zijn verschillend, maar daardoor toch een advies.... koop ze allebei.

11. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Graphics zien er mischien niet zo geweldig uit maar als ik dit zie heb ik meteen zin om te spelen.............

Kelovitz O-)

12. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens kelo_O_ _O_ _O_

13. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    CounterStrike of Rainbow 6 ... moeilijke keuze.....

Daarom heb ik ze allebei bestelt:p

14. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil absoluut cs ,maar ik heb net rb6 om de zelfde reden als outlander ;) best wel een leuk spel :)counter strike gaat ze toch alllemaal rulen

ff wat screens:mad:ze zijn wel wat donker :confused:

15. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk joh die discussie.

Koop toch gewoon de game die het best bij je past, en laat al dat zinloze gepraat nu eens achterwege.

Of beter nog koop ze alle twee!!

Greetz

16. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weetje veel mensen lezen deze treads om er achter te komen OF de game bij hen past............

Inplaats van eindeloze reviews te lezen over deze games.

Kelovitz O-)

17. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat begrijp ik ook, maar we weten immers inmiddels toch wel wat we aan shooters hebben tactisch of niet tactisch, en we kennen ze toch ook van de PC. maw, als jij zou zeggen dat CS een hele goede game zou zijn, dan hoef ik hem nog niet goed te vinden. het valt gewoon op dat een hoop mensen afgaan op de bevindingen van een willekeurige gamer.

verder vindt ik het allemaal wel prima dat er discussies worden opgstart over dit soort items

Greetz

18. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb rbs 3 al hijs wel goed aleen het aimen is lastig gedaan en op live heb je vaak al het gevoel dat je die gast tien keer door z` n kop hebt geschoten maar dat is dan niet zo en de cursor is veels te klein maakt het moeilijk mikken je ziet hem neit goed en hij is ook nog eens een bepaalde kleur rood waardoor hij helemaal niet opvalt

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De 'cursor' is juist enorm groot, groter dan die van Halo.

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ja maar die van Halo is rond, die van CS heeft 1 centraal punt.

( ) halo raakgebied + CS raakgebied (naar aanleiding van de screens en filmpjes en het vele halo spelen.)

Btw het raakvlak verandert toch ook als je rent? en als je bukt heb je meer kans om te raken.

Deel Deze Pagina