ik denk dat de gameplay van rainbow six wat meer bedoelt is om echt als 1 team te spelen. en bij counterstrike is het meer ruschen en ieder op zich..... dat is niet de opzet van het counter terrorisme... teams... that's where it's all about!! en ik denk dat dat beter uit de verf komt bij rb6:3!!!
Ik denk dat veel mense hier nog nooit een pc clan war gespeeld hebben op counter strike. ik bedoel het wordt hier vergeleken me ut2004 ok rb6 is veele tactischer maar cs echt ook wel ze het is niet zomaar wat knallen!!
Cs op de pc was gewooon zoooooooooooooooo de bom Rainbow six 3 op de xbox is dat ook Nou gaat Cs er op xbox veel mooier uitzien dan op pc natuurlijk maar ik hoop wel dat de actie even snel blijft. Bij Rs 3 online is het vaak zo dat als je wordt gezien, dat er een vuurgevecht volgt en een van de 2 na 10 sec. schieten wint. Bij Cs op de pc was het eerder zo dat als je werd gezien je meteen dood was zonder te weten waar de kogel vandaan kwam Ik denk wel dat de actie met controller nooit zo snel wordt als muis - toetsenbord zoals op pc. Met Rs 3 is het wel meer teamwork en veel praten, met cs wordt dat minder denk ik. Ik hoop dat bij cs de mappen nog even relatief klein zijn omdat de actie dan snel blijft
Rainbow krijg ik voor sinterklaas, en CS koop ik waarschijnlijk. Ik hoop wel dat er een goede offlie muliplayer (splitscreen) bij CS zit, aangezien ik geen Live heb !
volgens mij is dat best wel bullshit, hoor ! zou echt stom zijn als ze er geen splitscreen in zetten ! Hij is überhaubt nog niet eens uit !
Van zoveel spellen mét splitscreen support vind je geen splitscreen plaatjes, dus dat zegt in principe weinig.
Geen splitscreen zover ik weet, heel kleine kans dat ze het in het uiteindelijke spel er nog snel in hebben gestopt, maar dat betwijfel ik.
Op Ign scort counter strike een 7.9 RainBow-Six scoort een 9.3 Dus in mijn ogen heeft rainbow six de strijd gewonnen
je kan pas van een overwinning spreken als cs uit is en via live gespeeld wordt. dan is pas te zeggen of 1 van de 2 als winnaar uit de bus gaat komen..
maar ondanks cs z'n cijfer, gaan toch wel meer mensen cs spelen (denk ik), want er zijn ongelofelijk veel cs'ers overal, en als je ziet hoeveel voordelen cs heeft op de xbox vergeleken met de pc versie.. nou dan weet ik het als guru-cs'er wel ik ga echt wel cs halen hoor, en ach dat rainbow-six gedoe vind ik toch nix an maja, mijn mening he
Deze thread hoort helemaal niet in Live Gaming thuis! Het kunnen dan wel beide live-games zijn, maar het gaat hier niet alleen om de live-ervaring, en dus hoort deze gewoon in het games-forum thuis. Ik verplaats hem.