counter strike is allemaal wel leuk enzo maarre.... er is ook nog een zekere rainbow six:raven shield....
ik ga ze allebei zeker halen...vooral RS ooow i wanna have that game maar het zijn wel allebei 2 verschillende games. das wel leuk. ikzelf hou meer van het tactical shooter genre
RS, is da da spel waar daj eerst gans de map moe gaan vanbuiten leren voor dat je aan een missie begint?
jah? en RS ook, neem ik aan. gaat echt een toptitel worden hoor! als je tenminste van tacticals houdt cs wordt ook wel leuk.
en CS nog heel veel later. Raven Shield is zo enorm anders dan CS. CS is gewoon de standaard deathmatch shit maar dan met andere wapens...
ghost recon rulez nu al. en als je de screens ziet van raven shield dan zie je dat ze veel beter zijn dan ghost recon. dus raven shield wordt ook zeker vet. en cs ook wel maar das al een oudere titel.
En nog begrijpen sommige het niet denk ik. De cs die je gratis kan downloaden is niet dezelfde die je moet kopen. De nieuwe cs ziet er 10 keer beter uit als de versie die er nu is. En van de nieuwe versie is bijna nog niets bekend.