1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counterstrike???

Discussie in 'Algemeen' gestart door chriz16, 22 dec 2002.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    CounterStrike realistisch, laat me niet lachen man. En houd je trieste n00b talk voor je bitte.
     
  2. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Counter Strike is net zo realistisch als Soldier of Fortune...
    Met bloody kills, grote wapens, etc. 8)

    ps: er was een documentaire over Counter Strike, een tijd geleden, daar zei zo'n soldaat dat je van de game kunt leren, hoe je het in het echt moet doen, dus in dat opzicht klopt het wel, het richten, sluipen etc.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  3. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het beter weet, waarom geef je dan geen goed argumenten, want volges mij is CS wel een realistische shooter, dus dan kan je wel admin zijn, maar dan zal je nog steeds je mening moeten beargumenteren!!
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Sinds wanneer is het rushen van de bombspot op Aztec realistisch? Sinds wanneer 'sidestept' een terrorist door een deurtje om zijn AK vanaf de heup af te schieten? Misschien is het realistisch als in "een kogel door je kop = dood" maar heel veel verder dan dat gaat het niet. Tuurlijk, er zit het eea aan recoil in maar ze hebben pas 2 updates geleden het bunny hoppen en overmatig springen eruit gehaald.

    CounterStrike is gewoon een soort Unreal maar dan met mannen met echtlijkende pakkies en real-life wapens zonder splash-damage.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In het echt richt je niet met een 50gram muis op een schermpje terwijl je sipt aan je Colaatjes. In het echt sluip je niet door alleen te crouchen. Dat het in den base klopt doordat je idd op bepaalde plekken van het lichaam moet mikken, weten wanneer je kan aanvallen en wanneer je moet terugtrekken en dat je niet al te trigger-happy bent maakt een spel nog niet realistisch :)
     
  6. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zover gaat denken is niets meer realistisch.

    Nee CS is niet realistisch. daar loop je heel wat te snel voor en daardoor is het ietwat arcade.

    Maar niet realistisch of wel ik vind het een lekkere game en ik kan er niet op wachten iig.
     
  7. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Neej, dat is ook niet zo...
    Maar ik vind ook niet dat het spel realistisch is, ik vind 'm net zo realistisch als SOF 2 ;)..
     
  8. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien spelen ze wel omdat ze het leuker vinden dan quake Sof 2 etc, kan toch ook
    en waarom een amateur game? omdat jij het niet speelt

    niet schieten waar je richter zit heet "recoil" :cool:
    hier een link naar de mannetjes valt wel mee ja

    half life vond ik ook aars

    misschien ook omdat ik het pas veel later speelde dan het uit is

    ]
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5

    Wat jij hier zegt is echt waardeloos het slaat echt nergens op.. ok dat je de game niet leuk vind kan maar dat je dan gaat zeggen dat ze worden afgeslacht in quake 3 en sof 2.. dat denk ik niet..

    ARGH kan die sukkels niet uitstaan!!! die zulke dingen zegge.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    :{ Hold your horses! Ugamer is Quaker, wind je nou niet zo enorm op, schiet je niks mee op. Jullie hebben ook niet door dat dit een topic is van meer dan een half jaar oud? Laat die jongen lekker negatief doen, maar ga je zelf hier niet daar over op winden...
     
  11. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ok baas :) ben al weer cool down
     
  12. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nergens een ingame filmpje te zien van cs op xbox?? niet dat van xboxtv please. zo een filmpke dat op de e3 is gemaakt met een digi cam desnoods
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52

    _O_ Quake _O_

    Quake is toch wel het spel wat ik het meeste online heb gespeeld, met name Quake II dan..
    Quake 3 heb ik een tijdje gedaan maar vond het maar een raar spel.. Wapens & Ventjes waren supergroot.. Vooral in opzichte van 't level die weer superklein waren..

    Alleen level 12 (ben naam wkijt) was koel.. Groot level met veel wapens, power-ups en meerdere mogelijkheden :D

    Van CounterStrike ben ik nog nooit een fan van geweest... Het idee dat je tijdens het spelen in een menu wapens kan kopen (ofzowiets) vind ik maar amateuristsich..
    Half-Life vond ik maar saai.. Als het spel begint zit je een uur in een lift die niet vooruit te branden is. Daarna ga je spelen en duurt het nog een uur door alle gesprekken en mensen die je achterna moet lopen voordat eindelijk pas het spel begint :{

    Nah, doe mij maar Quake ! Rellen, rellen.. Aarsjes railen & kont schoppen.. 3_ _O_
     
  14. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar Unreal stuff,cs is te saai,en Quake is dan net iets té hyperactief :)
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Counterstrike is echt gewoon super vet, jammer dat hij pas in november komt.
     
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mssn waar ik een mooie site kan vinden van CS op de xbox met mooie screenshots enzo??
     
  17. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn maar een paar screenshots,en die zijn niet eens ingame ...
    ... maar als je een gamespot member bent (betalen dus) dan kun je ingame filmpjes van cs op xbox downen :) kgeloof 4....

    link : http://xbox.ign.com --> staan wel wat screens
     
  18. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Hier heb ik plaatje van de xbox versie, ziet er niet fantasties uit maar er is mee te spelen.
     
  19. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik het goed dat deze in december 2003 uitkomt?
     
  20. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die filmpjes niet ff naar de XBW mensen mailen, zodat niet iedereen die die dinge wil zien gelijk geld moet gaan dokken voor die gamespot stuff.
     

Deel Deze Pagina