1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Counterstrike???

Discussie in 'Algemeen' gestart door chriz16, 22 dec 2002.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wouter Als je zo als jou denkt is niets realistisch, het realisme dat jij wil is dat je een gun in je hand heb en als iemand op je schiet dat je echt doodt gaat, dat bedoel jij met realisme!!!
    Het is realistisch met het zicht op, in het hoofd, doodt, loop je met een zwaar geweer in je hand, loop je langzamer als met een mes, kruip je, schiet je precieser en loop je langzamer.
    Dus hou je mond daarover.
    En de volle mep betalen, Heb je de pc versie al gekeken bij bartsmit.nl , hij kost daar 29 euro dus niet voor de volle mep, en bij de retail versie zitten gewoon wat extra's.
    De x-box versie zal ook wel niet de volle mep zijn anders lijkt het me raar.
    En 1.6 is niet meer zo lelijk als de voorgaande, het is ongeveer ghost recon kwaliteit, en het blijft een goede game kwa gameplay.
     
  2. gerjan

    gerjan Guest

  3. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij ziet er wel vet uit. Jammer dat het de NTSC versie is. De PAL versie zal wel weer verneukt worden. :mad:
     
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo weer verneukt??:confused:
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat heet logica, geen realisme en nee daar houd ik mijn mond niet over.

    En CS gaat gewoon 60/70 euro kosten hoor, net als dat je voor CS:CZ de volle mep gaat betalen op de PC.
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wouter, wat versta jij dan onder realisme implaats van logica??
     
  7. shumi

    shumi Guest

    dope cover, hopelijk komt die ook in europa. Maareh, wat was nou de release date? Want volgensmij is hij uitgesteld naar 2004, of niet?
     
  8. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, hij komt op 5 december 2003. En de cover wordt waarschijnlijk anders, want dit is de NTSC versie.
     
  9. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
  10. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, de dust is wel leuk, maar liever toch het oude lelijke level :D
     
  12. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    vond ik ook, italy ziet er zeer lekker uit ,maar dust is gewoon niet hetzelfde zonder de lelijke textures enz :p alleen lijtk de gameplay mij iets verschillend... :confused: je ziet in het eerste filmpje (counterness 5) dat hij op die trappen van italy loopt ,maar dan volgt er een heeel lang vurgevecht ,op pc zou dit direct boaaam dood geweest zijn :) maar het ziet er me echt wel vet uit.
     

Deel Deze Pagina