Wouter Als je zo als jou denkt is niets realistisch, het realisme dat jij wil is dat je een gun in je hand heb en als iemand op je schiet dat je echt doodt gaat, dat bedoel jij met realisme!!! Het is realistisch met het zicht op, in het hoofd, doodt, loop je met een zwaar geweer in je hand, loop je langzamer als met een mes, kruip je, schiet je precieser en loop je langzamer. Dus hou je mond daarover. En de volle mep betalen, Heb je de pc versie al gekeken bij bartsmit.nl , hij kost daar 29 euro dus niet voor de volle mep, en bij de retail versie zitten gewoon wat extra's. De x-box versie zal ook wel niet de volle mep zijn anders lijkt het me raar. En 1.6 is niet meer zo lelijk als de voorgaande, het is ongeveer ghost recon kwaliteit, en het blijft een goede game kwa gameplay.
Hij ziet er wel vet uit. Jammer dat het de NTSC versie is. De PAL versie zal wel weer verneukt worden.
Nee dat heet logica, geen realisme en nee daar houd ik mijn mond niet over. En CS gaat gewoon 60/70 euro kosten hoor, net als dat je voor CS:CZ de volle mep gaat betalen op de PC.
dope cover, hopelijk komt die ook in europa. Maareh, wat was nou de release date? Want volgensmij is hij uitgesteld naar 2004, of niet?
Nee, hij komt op 5 december 2003. En de cover wordt waarschijnlijk anders, want dit is de NTSC versie.
http://mediaviewer.ign.com/ignMedia...pe=medialist&page_title=Counter-Strike Update INGAME FILMPJES van counter strike op xbox
COOL !, Ziet er best goed uit. De loopsnelheid Verder dezelfde geluiden, textures die opgepoetst zijn.
vond ik ook, italy ziet er zeer lekker uit ,maar dust is gewoon niet hetzelfde zonder de lelijke textures enz alleen lijtk de gameplay mij iets verschillend... je ziet in het eerste filmpje (counterness 5) dat hij op die trappen van italy loopt ,maar dan volgt er een heeel lang vurgevecht ,op pc zou dit direct boaaam dood geweest zijn maar het ziet er me echt wel vet uit.