zou wel vet zijn, maar ik denk dat hij groen word, want dan is het niet te verwarren met de ps3 of de revolution
Ja volgens mij ook ... Maar ik heb een poos geleden een doosje gezien waar je niet alleen het plaatje zag maar ook het "groen" ... Dat was veel lichter groen (niet dat pijn-aan-je-ogen-groen) Maar anders ... Maar ik zou neit meer weten waar ik die gezien had ! Ik zoek nog ff ...
Volgens mij is die gewoon echt hoor. Dat plaatje stond namelijk ook al op Xbox.com. Maar wat maken in godsnaam die covers uit?
K'weet niet of het al gepost is, maar de cover van PGR³ is waarschijnlijk écht ... Want hij staat op Xbox360.com ... Ja dus Pas 6 keer ... EDIT: ... sorry Rutty
bagger! ik vind um nix, hijs.. wit.. en dan steekt de achterkant af tegen de xbox game's die ik al in mijn bezit heb, ik vind hem gewoon niet echt mooi.. weet niet waarom.. kwestie van smaak.. te clean weet trouwens ook niet welke kleur de hoesjes hebben.. maar kijk es naar de xbox 1. Wat voor kleur geeft de led op het uitgooi knopje, Wat voor kleur heeft de intro van de xbox ( als je hem aandoet) denk dat ze weert hetzelfde doen en alle kleuren terugbrengen, ( van het design naar de hoesjes..)
nou, ik vind het wel van groot belang dat mijn xboxspellen, niet alleen van de binnenkant mooi en leuk zijn maar ook van de buitenkant. Een (potentieel) lekker wijf wil je toch ook niet graag in een vuilniszak zien, die moet goed gekleed zijn...